IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Zweden tips.. Vorige pagina | Volgende pagina
Midnight
Usericon van Midnight
Posted 20-05-2003 13:06 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 10:10 schreef Sharteel het volgende:
Ik heb ze gemaakt op het optreden in Hof Ter Loo, ik denk ergens in 2001 zelfs.. Met Trail of Tears en co.. Overmorgen ofzo heb ik wel ff tijd.




Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-05-2003 13:09 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

HA HA!!! ik zit lekker in Zweden!!

lekker weer hier! leuk werk! Altijd internet!

en een mooie zweedse vriendin!!

Zeg waarom komen jullie gewoon niet allemaal hiero wonen!!!

Tleven is goed hier!


I Find That I Am Not There...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 20-05-2003 13:10 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

*grins* al het zou kunnen zou ik er nu al zitten... maar moet nog een tijdje wachten...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2003 13:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 13:09 schreef rvanderholst het volgende:
HA HA!!! ik zit lekker in Zweden!!

lekker weer hier! leuk werk! Altijd internet!

en een mooie zweedse vriendin!!

Zeg waarom komen jullie gewoon niet allemaal hiero wonen!!!

Tleven is goed hier!
Als jij voor mij hebt:
- Huis
- Twee banen (één in de mobiele communciatie, één in de communicatie meteorologie)
- Bak geld

dan kom ik


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-05-2003 13:18 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 13:15 schreef Jenje het volgende:
Als jij voor mij hebt:
- Huis
- Twee banen (één in de mobiele communciatie, één in de communicatie meteorologie)
- Bak geld

dan kom ik


Heb ie een half uurtje??? dan regel ik het effe!


I Find That I Am Not There...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2003 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 13:18 schreef rvanderholst het volgende:
Heb ie een half uurtje??? dan regel ik het effe!
MOOI!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 20-05-2003 13:22 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht



(ik zo zielig.... )


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-05-2003 13:27 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ach gussie!!! niet huilen joh!!! komt allemaal goed hoor!!

bedenk altijd als je een slechte dag hebt dat het nog erger kan:

Je bent deel van een siamese tweeling en je broertje is gay.... Maar je deelt wel dezelfde anus!!

Das pas kut!



I Find That I Am Not There...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-05-2003 13:38 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Göteborg is een erg mooie stad. RUIM ook! Veel mooie lanen, je moet alleen niet midden in het centrum gaan banjeren, want dan is het net zo erg als den haag . Alleen stukken minder allochtonen.

Ik heb vorig jaar slechts 1 metaltentje kunnen vinden, maar daar hadden ze wel redelijk veel vinyl en bootlegs. madhouse records oid...

Misschien ga ik van de zomer weer, ik ben er nog niet uit. maar ik denk het eigenlijk niet


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-05-2003 21:29 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Kristian heeft niks met Sverige te maken he!

Aerodis vind je de omgeving om de steden heen niet mooier dan .
In Nederland kan je ook naar genoeg steden..
daar heb je tenminste heel veel natuurgebieden.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-05-2003 21:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik was van plan eigenlijk in Noorwegen (Bergen om precies te zijn)te gaan wonen dit jaar.Het is dat ik hier nu een vriendin heb waarvoor ik hier wil blijven anders was ik weg geweest hier.Ik heb het niet zo op Nederland.
De scandinavische mentaliteit bevalt me veel beter


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-05-2003 21:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik ga er deze zomer heen, dus ik zal het zien.
Jammer genoeg wel duur.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 20-05-2003 23:09 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Er worden daar relatief weinig concerten georganiseerd, dus dat moeten we dan ook missen (terwijl er zoveel goeds vandaan komt, onbegrijpelijk!)


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-05-2003 23:59 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

sja, daar baal ik dus ook van! Niks eens lekkere zweedse metal hiero in Stockholm, ze motten allemaal zo nodig naar het buitenland gaan om te touren!! OPZOUTUHHH!!!

gewoon effe lekker spelen in Stockholm!


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-05-2003 23:59 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 21:37 schreef Hub de Gallier het volgende:
De scandinavische mentaliteit bevalt me veel beter

Wat bevalt je daar dan beter aan??


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-05-2003 10:48 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 17:38 schreef wladimir het volgende:
Heb je nog meer Zweedse (scheld) woorden?


Tja en waarom zou jij die willen weten dan?

om de zweedse vrouwtjes op te geilen met vunzige woorden??


I Find That I Am Not There...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-05-2003 11:04 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 10:48 schreef rvanderholst het volgende:
Tja en waarom zou jij die willen weten dan?

om de zweedse vrouwtjes op te geilen met vunzige woorden??

Het lijkt me wel leuk om wat meer woorden te weten voor daar.
En om Finnen uit te schelden in het finntroll forum.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-05-2003 11:07 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 11:04 schreef wladimir het volgende:
Het lijkt me wel leuk om wat meer woorden te weten voor daar.
En om Finnen uit te schelden in het finntroll forum.

Ah finnen!! moet je eens dit zeggen als je een fin tegen komt:

Mitä Kusipää (mite kussipe waar de e's dus uitgesproken worden als in "zeggen") = how are you doing dickhead!!

of als je wilt gaan vissen en je hebt geen visvergunning kun je vragen om een KALASTAS LUPA!! en dan kun je vissen in de vis haven: KALASATAMA.

Voimasta ja Kunniasta!!! (from the power and glory)


I Find That I Am Not There...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-05-2003 11:17 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 11:07 schreef rvanderholst het volgende:
Ah finnen!! moet je eens dit zeggen als je een fin tegen komt:

Mitä Kusipää (mite kussipe waar de e's dus uitgesproken worden als in "zeggen") = how are you doing dickhead!!

of als je wilt gaan vissen en je hebt geen visvergunning kun je vragen om een KALASTAS LUPA!! en dan kun je vissen in de vis haven: KALASATAMA.

Voimasta ja Kunniasta!!! (from the power and glory)

Voimasta ja kunniasta is "of strenght and honour". MOONSORROW!!

Finnse woorden die ik ken zijn alleen:
Baari, hummpaaa, perkele, suomi..



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-05-2003 16:25 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 11:07 schreef rvanderholst het volgende:
Ah finnen!! moet je eens dit zeggen als je een fin tegen komt:

Mitä Kusipää (mite kussipe waar de e's dus uitgesproken worden als in "zeggen") = how are you doing dickhead!!

of als je wilt gaan vissen en je hebt geen visvergunning kun je vragen om een KALASTAS LUPA!! en dan kun je vissen in de vis haven: KALASATAMA.

Voimasta ja Kunniasta!!! (from the power and glory)

Studeer jij daar (als undergraduate) in Zweden, of als onderzoeker (AIO/OIO/promoveren)?


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-05-2003 16:31 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

AIO promoveren aan het KAROLINSKA INSTITUTET


(opleiding in nederland: Biomedische Wetenschappen)


I Find That I Am Not There...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-05-2003 16:37 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Zit misschien te denken om aan einde van mijn 4e jaar/ begin 5e jaar een half jaar naar Uppsala te gaan (geologie/geofysica). Misschien eens langs gaan bij mn studie adviseur.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-05-2003 16:52 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 16:37 schreef Iskariot het volgende:
Zit misschien te denken om aan einde van mijn 4e jaar/ begin 5e jaar een half jaar naar Uppsala te gaan (geologie/geofysica). Misschien eens langs gaan bij mn studie adviseur.
Dat zou ik zeker doen! Uppsala is cool! lekker veel studenten dus het studentenleven is daar erg populair! Das wat minder in Stockholm! hier heb je geen studentenverenigingen zoals in nederland maar in Uppsala is dat zeker wel het geval en het is daar ook geen slechte universiteit


I Find That I Am Not There...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-05-2003 17:06 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 16:52 schreef rvanderholst het volgende:
Dat zou ik zeker doen! Uppsala is cool! lekker veel studenten dus het studentenleven is daar erg populair! Das wat minder in Stockholm! hier heb je geen studentenverenigingen zoals in nederland maar in Uppsala is dat zeker wel het geval en het is daar ook geen slechte universiteit

Hoe lang heb jij het van te voren geregeld? Begin 4e jaar (wat me het beste zou uitkomen) kan niet meer denk ik (zit nu in mijn 3e jaar).


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 21-05-2003 19:03 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

toen ik voor een stage ging, wat jij waarschijnlijk gaat doen heb ik het 3 maanden van te voren geregeld! ik kreeg het toen ook nog voor elkaar om een extra beurs aan te vragen! maar je kunt er natuurlijk niet vroeg genoeg mee beginnen!

SUCCES!


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen