IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Zweden tips.. Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 18-08-2003 12:00 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Je kunt heerlijk zwemmen in het grootste meer van Zweden

- Helder water
- geen kwallen (zoet water )
- geen zwerfkeien op de bodem
- mooie zon ondergang



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-08-2003 12:35 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Oh, ik heb nog een tip: als muggen je lekker vinden, blijf dan vooral uit de buurt van meren. Muggenmelk die je hier in de apotheek koopt, werkt ginder ook helemaal niet.
Moet je mij eens bezig zien wanneer ik een tentje probeer recht te zetten, met zo'n gigantische zwerm bloedzuigers rond m'n hoofd.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 20-08-2003 12:36 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 20 augustus 2003 12:35 schreef mislyd het volgende:
Oh, ik heb nog een tip: als muggen je lekker vinden,
biergisttabletten slikken...


I'm not being rude. You're just insignificant.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-08-2003 12:38 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 20 augustus 2003 12:36 schreef helmet het volgende:
biergisttabletten slikken...

Euhm, is het waar dat je daar diarree van krijgt? Da's toch iets wat ik zou willen vermijden.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 20-08-2003 12:40 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 20 augustus 2003 12:38 schreef mislyd het volgende:
Euhm, is het waar dat je daar diarree van krijgt? Da's toch iets wat ik zou willen vermijden.
Errh... nog nooit gemerkt? Lijkt me toch sterk.. het is vooral bloedzuiverend namelijk.


I'm not being rude. You're just insignificant.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-08-2003 15:19 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Hej, dit maal geen zweden tip maar meer een holland vraag:

Midnight, ben je alweer in nederland???

jammer dak op maandag geen biertje kon doen met je maar ik had andere dingen te doen...



I Find That I Am Not There...


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-08-2003 15:22 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 12:38 schreef mislyd het volgende:
Euhm, is het waar dat je daar diarree van krijgt? Da's toch iets wat ik zou willen vermijden.


Als je gevoelige darmen hebt wel, maar dan krijg je ook diarree van bruin/donker bier.
Dus voor gewone mensen: niet speciaal.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 27-08-2003 1:01 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 15:19 schreef rvanderholst het volgende:
Hej, dit maal geen zweden tip maar meer een holland vraag:

Midnight, ben je alweer in nederland???

jammer dak op maandag geen biertje kon doen met je maar ik had andere dingen te doen...




yup.. sinds afgelopen donderdag helaas... ik wilde dus gewoon echt niet meer terug.. maar goed, volgend zomer hoef ik niet meer terug want dan woon ik daar!

Ik zit nu weinig online maar we draaien tienervakantieweek op het werk = 21 gillende tieners, 2 stressende collega's inclusief mezelf en een zooitje ongeregelde vrijwilligers... Morgenavond zelfs een overnachting daar... en ik moet een koningin spelen in de spooktocht..FEEST! NOT!(m.a.w. in m'n eentje op een post in een donker bos zitten, ik hoop dat het in ieder geval droog blijft)

Ik zie je hopenlijk snel op yahoo, Kristian vroeg al of ik je nog gesproken had.


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 27-08-2003 11:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2003 1:01 schreef Midnight het volgende:
yup.. sinds afgelopen donderdag helaas... ik wilde dus gewoon echt niet meer terug.. maar goed, volgend zomer hoef ik niet meer terug want dan woon ik daar!

Ik zie je hopenlijk snel op yahoo, Kristian vroeg al of ik je nog gesproken had.


Kijk das dus jammer dat je weer in nederland bent! kennen we niet meer de VLIEGER in een overvolle kroeg zingen!!!

tis nog niet helemaal zeker maar is is ook weer een kans dat ik gewoon lekker in Stockholm ga blijven. Dan kunnen we volgende zomer gewoon weer lekker bij de Jeruzalem KEBAB gaan zitten vreten onder het genot van stampende house muziek!!

zeg maar tegen Kristian dat ie me snel moet bellen voor een metal night!!


I Find That I Am Not There...


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-08-2003 11:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

hé, rvanderholst. Ik ben van plan ergens in het komende jaar een vakantie naar scandinavie te doen.
Welke regio en periode raad je aan. De bedoeling is een leuke mengeling tussen Natuur/cultuur en ontspanning (sauna enzo )


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 27-08-2003 11:40 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2003 11:25 schreef campske666 het volgende:
hé, rvanderholst. Ik ben van plan ergens in het komende jaar een vakantie naar scandinavie te doen.
Welke regio en periode raad je aan. De bedoeling is een leuke mengeling tussen Natuur/cultuur en ontspanning (sauna enzo )


euh... natuur: noorwegen: LOFOTEN, Jotunheimen, Hardangervidda
zweden: Abisko national park, Sarek Nationaal park (is goed te combineren met de trein naar Narvik alwaar de boot naar de lofoten gaat)

Cultuur: Stockholm (mooi!!!!) Göteborg, Oslo (vinnik iets minder mooi) Bergen, Trondheim, Valdenes.



I Find That I Am Not There...


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-08-2003 11:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Dank je wel


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 01-09-2003 0:49 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2003 11:21 schreef rvanderholst het volgende:
Kijk das dus jammer dat je weer in nederland bent! kennen we niet meer de VLIEGER in een overvolle kroeg zingen!!!

tis nog niet helemaal zeker maar is is ook weer een kans dat ik gewoon lekker in Stockholm ga blijven. Dan kunnen we volgende zomer gewoon weer lekker bij de Jeruzalem KEBAB gaan zitten vreten onder het genot van stampende house muziek!!

zeg maar tegen Kristian dat ie me snel moet bellen voor een metal night!!


Je hebt zijn email adres nu dusse...

Tjeez, ik hoop dat ik je nog een keertje zie in Stockholm Rutger!

Heh, morgen mijn eerste zweedse les! Het begint nu toch allemaal wel heel erg echt te worden dat verhuizen!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Frau Bitch
Just smile and say: Yes. Mistress
Usericon van Frau Bitch
Posted 01-09-2003 0:51 by Frau Bitch Wijzig reactieProfiel van Frau BitchQuote dit bericht

Zweden...... *zucht*
heb er 2 jaar gewoond...
Alleen al de reis is moeite waard.


Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-01-2004 23:09 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


Mölnlycke.
West-Zweden


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-01-2004 23:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mja, als ik aan de hoge drankprijzen denk dan blijf ik wel lekker hier wonen


"This one is older than shit, heavier than time!"


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-01-2004 23:12 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2004 23:09 schreef aerodis het volgende:

Mölnlycke.
West-Zweden


prachtplaatje!

ach en aan die drankrpijzen wen je wel. het is nu eenmaal niet anders dus je koopt het gewoon!

en af en toe breng je een goedkoop flesje whisky mee uit nederland!!


I Find That I Am Not There...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-01-2004 23:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het mooie is, is dat mijn grootouders daar wonen (mwa, in Härryda, op 10 minuten rijden). en ik daar dus regelmatig ( ) ben.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-01-2004 23:18 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

op welke hoogte ligt dat plaatsje dan? in welke streek? tegen de grens van noorwegen??


I Find That I Am Not There...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-01-2004 23:21 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht



zo'n 20 kilometer boven Göteborg.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-01-2004 23:25 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

cool! kdag al, niet zo veel heuvels dus dat zal daar wel zijn!


I Find That I Am Not There...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-01-2004 23:27 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

van de zomer ga ik er weer heen, en ik wil er uiteindelijk ook gaan wonen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-06-2004 15:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zweden tip #1: Schop Larsson en Ibrahimovic aan gort.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2004 15:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahaha Chellie is bang dat NL gaat verliezen?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-06-2004 15:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Natuurlijk niet. Maar alle beetjes helpen!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen