![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh, ik heb nog een tip: als muggen je lekker vinden, blijf dan vooral uit de buurt van meren. Muggenmelk die je hier in de apotheek koopt, werkt ginder ook helemaal niet. Moet je mij eens bezig zien wanneer ik een tentje probeer recht te zetten, met zo'n gigantische zwerm bloedzuigers rond m'n hoofd. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote:biergisttabletten slikken... I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Euhm, is het waar dat je daar diarree van krijgt? Da's toch iets wat ik zou willen vermijden. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote:Errh... nog nooit gemerkt? Lijkt me toch sterk.. het is vooral bloedzuiverend namelijk. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Hej, dit maal geen zweden tip maar meer een holland vraag: Midnight, ben je alweer in nederland??? jammer dak op maandag geen biertje kon doen met je maar ik had andere dingen te doen... ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Als je gevoelige darmen hebt wel, maar dan krijg je ook diarree van bruin/donker bier. Dus voor gewone mensen: niet speciaal. ![]() |
|
quote: yup.. sinds afgelopen donderdag helaas... ik wilde dus gewoon echt niet meer terug.. maar goed, volgend zomer hoef ik niet meer terug want dan woon ik daar! ![]() Ik zit nu weinig online maar we draaien tienervakantieweek op het werk = 21 gillende tieners, 2 stressende collega's inclusief mezelf en een zooitje ongeregelde vrijwilligers... ![]() ![]() Ik zie je hopenlijk snel op yahoo, Kristian vroeg al of ik je nog gesproken had. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
quote: Kijk das dus jammer dat je weer in nederland bent! kennen we niet meer de VLIEGER in een overvolle kroeg zingen!!! tis nog niet helemaal zeker maar is is ook weer een kans dat ik gewoon lekker in Stockholm ga blijven. Dan kunnen we volgende zomer gewoon weer lekker bij de Jeruzalem KEBAB gaan zitten vreten onder het genot van stampende house muziek!! ![]() zeg maar tegen Kristian dat ie me snel moet bellen voor een metal night!! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
hé, rvanderholst. Ik ben van plan ergens in het komende jaar een vakantie naar scandinavie te doen. Welke regio en periode raad je aan. De bedoeling is een leuke mengeling tussen Natuur/cultuur en ontspanning (sauna enzo ![]() ![]() |
|
quote: euh... natuur: noorwegen: LOFOTEN, Jotunheimen, Hardangervidda zweden: Abisko national park, Sarek Nationaal park (is goed te combineren met de trein naar Narvik alwaar de boot naar de lofoten gaat) Cultuur: Stockholm (mooi!!!!) Göteborg, Oslo (vinnik iets minder mooi) Bergen, Trondheim, Valdenes. I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Dank je wel ![]() ![]() |
|
quote: Je hebt zijn email adres nu dusse... ![]() Tjeez, ik hoop dat ik je nog een keertje zie in Stockholm Rutger! ![]() Heh, morgen mijn eerste zweedse les! ![]() ![]() ![]() Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
Zweden...... ![]() heb er 2 jaar gewoond... Alleen al de reis is moeite waard. Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! ![]() |
|
![]() Mölnlycke. West-Zweden ![]() |
|
mja, als ik aan de hoge drankprijzen denk dan blijf ik wel lekker hier wonen ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: prachtplaatje! ach en aan die drankrpijzen wen je wel. het is nu eenmaal niet anders dus je koopt het gewoon! ![]() en af en toe breng je een goedkoop flesje whisky mee uit nederland!! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
het mooie is, is dat mijn grootouders daar wonen (mwa, in Härryda, op 10 minuten rijden). en ik daar dus regelmatig ( ![]() ![]() |
|
op welke hoogte ligt dat plaatsje dan? in welke streek? tegen de grens van noorwegen?? I Find That I Am Not There... ![]() |
|
![]() zo'n 20 kilometer boven Göteborg. ![]() |
|
cool! kdag al, niet zo veel heuvels dus dat zal daar wel zijn! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
van de zomer ga ik er weer heen, en ik wil er uiteindelijk ook gaan wonen. ![]() |
|
Zweden tip #1: Schop Larsson en Ibrahimovic aan gort. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Hahaha Chellie is bang dat NL gaat verliezen? ![]() |
|
Natuurlijk niet. Maar alle beetjes helpen! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |