|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
geen zin om alle vorige posts te lezen, maarre....hoe zit het nou met de dames daarzo ? als ik zweden hoor moet ik gelijk aan lekkere blondjes met blauwe ogen denken moet ik mijn visie over zweden bjstellen of zeg je van: NU ERHEEN ! NEUKKKUUUUHH ... als je begrijp wat ik bedoel . |
|
Neuken. |
|
hmm misschien toch maar eens een snoepreisje boeken . |
|
wat een bekrompen visie toch weer van scandinavie! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Het levert wel toerisme op. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
dat geld net zo goed voor thailand.... de zweden vinden deze image helemaal niet leuk! Maar daar maken ze het zelf naar door op vakantie te gaan naar griekenland of spanje, zich daar vol te gooien met drank en niet meer weten met wie ze neuken en met wie niet. wat blonde vrouwen betreft.... valt best wel mee hoor. Geef mij de variatie maar in nederland. ik ben er al lang op uitgekeken hier in stockholm. Ze zien er allemaal hetzelfde uit en als je met ze probeert te praten komt er helemaal niks uit. nee, geef mij maar een gezellige hollandse meid! I Find That I Am Not There... |
|
Of zo'n jonge thaise mvg wk10 |
|
Hmm, zit eraan te denken om dit jaar misschine naar Zweden ofzo te rijden om op vakatie te gaan, alleen er is een ding wat me tegen houd, prijzen van sigaretten enzo. Ik ben vorig jaar in Noorwegen geweest, en daar vond ik sigaretten en drank ook al duur, en ik weet dat dat daar normaal is, en de drank boeit me niet zo, maar mag je bij voorbeeld een eigen voorraad peuken of drank meenemen als je op vakantie gaat daar? |
|
quote: In Zweden moet je gewoon net als de locals aan de snus. |
|
quote: Je mag zoveel meenemen als je wilt, zolang het maar voor eigen gebruik is (en die grens ligt erg hoog). Ik ben net als Rvdholst zwaar uitgekeken geraakt op die Zweedse trutjes, veel te fucking arrogant en leeghoofdig. Finland bevalt me veel beter wat dat betreft. Minder poshy trutjes, kerels zijn veel minder gay/trendy en de drank is er goedkoper. Back to the Baumstrunk |
|
quote: Hehe, na de 100e keer trappen is er reactie van een kerel die daar woont. "Vill hon bo nära en stad eller ute på landet? Nära en sjö så att det går att bada?" Bij een stad op het plat'land? Bij een meer zodat je kunt zwemmen? Als je zulke shizzle effe doorgeeft valt er vast iets te fiksen, als het nog niet te laat is. |
|
quote: Bleeerghh... nog steeds hooked aan dat spul Mike? Toch geen losse snus he? Das ranzig.. vooral als iemand naar je lacht ofzo die zo'n klodder zwarte rotzooi onder zijn bovenlip heeft zitten.. En over Zweedse dames.. tja, ik kan daar als niet-lesbo niet zo over oordelen maar ik heb wel altijd een enorm dejavu gevoel als ik hier door Stockholm loop, ik kom dezelfde blondo tig keer tegen. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
@Biertje; Voor neukvakanties moet je naar Estland enzo gaan, goedkope drank en makkelijke vrouwen. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 01-05-2006 23:27] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Donders, op naar Estland dan |
|
Hmmm, kut, dit is dan wel weer minder. "HIV-besmettingen Estland is het land met de meeste HIV-besmettingen buiten Afrika. Uit cijfers van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) blijkt dat 1 procent van de Esten tussen 15 en 49 jaar met het virus is besmet dat aids kan veroorzaken. Zeker 4900 Esten zijn besmet, van wie bijna 500 dit jaar . Vermoedelijk zijn lang niet alle dragers van het HIV-virus als zodanig geregistreerd. Estland telt 1,4 miljoen inwoners." Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik ga deze zomer denk ik voor het eerst naar Zweden, of naar Noorwegen. Ga een vriendin opzoeken, ze is (deels) Noors en zit deze zomer een deel in Noorwegen, dus waar ik precies heenga weet ik niet. Als het Noorwegen wordt, wordt het Oslo, anders Umeå of Stockholm. (Stockholm is wel gunstiger qua vlucht, anders moet ik fucking 10 uur met de trein...al wordt dat wel de mooiste treinreis ooit denk ik.) Ben heel benieuwd, kan dan m'n 'Zweeds-skills' eindelijk in praktijk brengen, in plaats van alleen via de telefoon enzo! Wel duur, 280 euro voor een vliegticket naar Stockholm en iets minder voor naar Oslo. 90 heen, 110 terug en 80 euro belasting. ( ) |
|
Er zijn ook binnenlandse vluchten hoor Maar van Umeå kan ik me niet zoveel herinneren. Klein waarschijnlijk |
|
Ja, maar die vluchten zijn volgens mij behoorlijk duur. In ieder geval duurder dan met de trein. En hey, zoveel geld heb ik niet, die kutticket kost me al 300 euro, haha. |
|
Let wel even op als je op Stockholm vliegt; een van de vliegvelden (ik ben even de naam kwijt) ligt op een aardige afstand van Stockholm af.. heb daar tijdens een van mijn bezoeken op gevlogen en het a) een takkevliegveldje) en b) in the middle of nowhere. Verder.. Stockholm heerscht. Heb nog serieus het idee in mijn achterhoofd om daar ooit te gaan wonen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik denk dat je Arlanda bedoelt. Van de zomer ga ik ook naar Zweden, klein rondreisje van West naar Oost en weeer terug |
|
Ik dacht ook Arlanda.. maar toen dacht ik weer dat dat juist het vliegveld was dat dichterbij lag.. dus toen heb ik die gok er maar even uitgelaten. Die busreis is trouwens goed te doen hoor, schitterend uitzicht. Ik wil snel weer terug. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Volgens mij gaan alle internationale vluchten over Arlanda. Je hebt ook nog Bromma ergens in de stad, maar dat is volgens mij veel kleiner dan Arlanda. http://www.lfv.se/ |
|
quote: na een klein tourtje met de band waar ik geluid voor doe ik zeker ook, denemarken/zweden.. het heerst daar de pan uit, alleen ben ik er (op idd de gigantische mooie vrouwen om) nog niet echt uit waarom. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Stockholm ademt een geweldige sfeer. Ik heb met mijn toenmalige vriendin regelmatig lopen spieken naar appartementjes in het oude stadscentrum.. na daar een paar keer te hebben rondgewandeld werd ik smoor- en smoorverliefd.. (op de stad, op m'n vriendin was ik 't al). Wat natuurlijk ook wel hielp is dat ik met een inboorlinge daar rondliep, die de leuke plekjes in de stad kende. Zo hebben we gegeten in een ge-wel-dig hutje in het centrum, voor bijna helemaal niets.. heerlijk eten, geweldige inrichting.. dat ben ik in Nederland nog nergens tegengekomen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |