IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Zweden tips.. Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-05-2003 17:44 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ja das wel waar maar niet direct aan open zee, je hebt eerst nog de ARCHIPELAGO, eilanden groep van 24.000 eilandjes voor de kust van stockholm, die houden behoorlijk wat kou vast, en verder is de zee hier dus absoluut niet zo zout als de noordzee, dus die bevriest ook gewoon lekker in de winter!


I Find That I Am Not There...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-05-2003 17:50 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Schaatsen dus


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 26-05-2003 19:13 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 14:58 schreef Jenje het volgende:
Gelukkig ist weer in Beglië en Zweden ook keihetzelfde ....


hmmm... ik heb -17 graden celcius toch pas voor het eerst ervaren in Zweden... en veeeeeeeeel sneeuw!!!!! De winter is echt kouder daar dan in dit kikkerlandje... Dat wordt dikke winterkleren kopen volgend jaar!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 19:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat was ook een sarcastische opmerking ...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 26-05-2003 19:26 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 19:14 schreef Jenje het volgende:
Dat was ook een sarcastische opmerking ...




Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-05-2003 19:58 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Leuk hé..


(Sarcastisch)
Maar is het in de zomer wel te doen dus?


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 26-05-2003 20:18 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Toen ik er afgelopen augustus was, was het de hele week rond de 27 graden.. Maar dat was ook de warmste zomer sinds 1860... de zomer is vergelijkbaar met Nederland denk ik...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-06-2003 8:47 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

dit is pas ziek!!

gelukkig liep ik pas een 2 uur later op dezelfde plek in Stockholm! Wat een halleve zool!!!

STOCKHOLM - Een voetganger is zaterdag om het leven gekomen toen een auto met grote snelheid en kennelijk ook met opzet op een winkelende menigte inreed. Dat gebeurde in het oude centrum van de Zweedse hoofdstad.

Volgens de politie zijn enkele mensen zwaargewond geraakt. Velen hebben een shock opgelopen. De automobilist is overmeesterd en de buurt is afgesloten. Zijn motief is onduidelijk, maar volgens politiewoordvoerder Kurt Hansson heeft hij ze niet helemaal op een rijtje.

”We hebben hier te maken met een gek”, aldus Hansson. Volgens een getuige reed de auto met zeker 100 kilometer per uur in op het winkelend publiek dat in een autovrije straat liep. De ongeveer 50-jarige dader stopte aan het einde van de straat, stapte uit en zei dat hij “de macht over het stuur was verloren”.


Ophangen die lul!!


I Find That I Am Not There...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-06-2003 8:51 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Gestoorde heb je altijd he.
Zijn er in gothenburg eigenlijk ook hotels en dergelijken? Of kan je alleen huisjes voor een tijdje huren.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-06-2003 9:11 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 8:51 schreef wladimir het volgende:
Gestoorde heb je altijd he.
Zijn er in gothenburg eigenlijk ook hotels en dergelijken? Of kan je alleen huisjes voor een tijdje huren.


wat denk je zelf??? (euh nee in göteborg hebben ze geen hotels.... duh! )


I Find That I Am Not There...


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 02-06-2003 9:17 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

In de buurt van Göteborg kan ik je natuurpark Tresticklan heel erg aanraden! En de rotstekeningen etc in dat gebied (Dalsland)

http://www.dalsland.se/



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-06-2003 9:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 9:17 schreef elessar het volgende:
In de buurt van Göteborg kan ik je natuurpark Tresticklan heel erg aanraden! En de rotstekeningen etc in dat gebied (Dalsland)

http://www.dalsland.se/

Hier heb je helemaal gelijk! prcahtig daar! en de rots tekening zijn echt stoer!! De omgeving daar is echt prachtig!


I Find That I Am Not There...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 02-06-2003 10:08 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 2 juni 2003 8:51 schreef wladimir het volgende:
Gestoorde heb je altijd he.
Zijn er in gothenburg eigenlijk ook hotels en dergelijken? Of kan je alleen huisjes voor een tijdje huren.


Op www.goteborg.se kan je een link vinden waar je online kan boeken.. Wel goed op voorhand boeken want ik wilde zo'n drie weken op voorhand iets zoeken en alles zat al vol.

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 02-06-2003 10:08]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2003 12:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

in zweden zit ook het Sipri, een instutuut voor vrede en veiligheid, ze zitten in stockholm, en hun website is kut


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 02-06-2003 14:40 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 2 juni 2003 8:47 schreef rvanderholst het volgende:
dit is pas ziek!!

gelukkig liep ik pas een 2 uur later op dezelfde plek in Stockholm! Wat een halleve zool!!!

STOCKHOLM - Een voetganger is zaterdag om het leven gekomen toen een auto met grote snelheid en kennelijk ook met opzet op een winkelende menigte inreed. Dat gebeurde in het oude centrum van de Zweedse hoofdstad.

Volgens de politie zijn enkele mensen zwaargewond geraakt. Velen hebben een shock opgelopen. De automobilist is overmeesterd en de buurt is afgesloten. Zijn motief is onduidelijk, maar volgens politiewoordvoerder Kurt Hansson heeft hij ze niet helemaal op een rijtje.

”We hebben hier te maken met een gek”, aldus Hansson. Volgens een getuige reed de auto met zeker 100 kilometer per uur in op het winkelend publiek dat in een autovrije straat liep. De ongeveer 50-jarige dader stopte aan het einde van de straat, stapte uit en zei dat hij “de macht over het stuur was verloren”.


Ophangen die lul!!


Ik hoorde het op het nieuws ja.. Grellig joh..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-06-2003 17:14 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Morgen om 11u40 vertrek ik... Wiiiiiiiiiiii


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-06-2003 22:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Have fun!


Metal
Usericon van Metal
Posted 06-06-2003 15:28 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Yeah Yeah big fun .. enne nie vergeten nen zalm te pakken.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


campske666
Usericon van campske666
Posted 06-06-2003 15:30 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 8:47 schreef rvanderholst het volgende:
dit is pas ziek!!
...
Ophangen die lul!!


Misschien dacht ie dat ie Carmageddon aan het spelen was...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 10-06-2003 10:13 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik blijf hier wonene denk ik... Superland... Superlieve mensen overal...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 10-06-2003 10:24 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Maak wat foto's. Daar ben je toch goed in.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-06-2003 11:24 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

zeg SHARTEEL!! hoe was dat festivalletje nou in Göteborg??? The Provenance nog gezien???





I Find That I Am Not There...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 17-06-2003 11:46 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Hey!! 'k Was aan 't wachten tot ik je nog eens online trof om je te vervelen met mijn verhalen.. Maar je hebt het te druk met je vriendin vermoed ik
Het was dik de moeite.. en ja, ik ben The Provenance gaan kijken en ik vond ze megagoed.. Bedankt voor de tip!!!
Ik ben helemaal verliefd geworden op Zweden, al word ik gek van dat taaltje. Na een week verstond ik er nog de ballen van.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-06-2003 12:19 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

tja sorry! op mijn werk heb ik geen ICQ, (is maar goed ook want anders werk ik niet!) en mijn vriendin is er dus nog steeds! nog effe zorgen dat ik kabel internet krijg op mijn nieuwe kamer en dan ben ik weer online!

Gaaf dat THE PROVENANCE goed was! das een wereld band!

Leuk dat het festival goed was! en je had volgens mij ook uistekend weer of niet?



I Find That I Am Not There...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 17-06-2003 12:20 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ja echt lekker zonnetje heel de week, behalve een dag wat regenachtig.. Ben mooi gebruind, zie zelfs bruiner dan een vriendin die twee weken in Thailand is geweest..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen