|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, vast. Ik had twee huisgenoten die fan van Blof waren, ik heb al die teksten veel te vaak langs horen komen . Lijkt wel alsof vrouwen gevoeliger zijn voor belegen beeldspraken . |
|
quote: als ze het dan maar niet nederlandsch zouden zingen, dan had je me ook niet gehoord. de enige text acceptabel in het nederlandsch is S.G.P weg ermee. Oud Vuil. |
|
quote: misschien willen ze graag gefopt worden "It's cool to be fooled" The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heb hier (volgens mij) niet-vrouwelijk huisgenoten die Blof ook wel kunnen waarderen |
|
Nu ja de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dat voor mannen ook geldt. Tering zeg, de walgelijke sentimentele neptroep waarmee je vrouwen voor je kunt innemen, maar ja, decolleté + grote ogen & een pruillip opzetten en veel kerels trappen er ook in. Leuk toch? |
|
wt kan dan wel soft zijn maar ik kom net terug van australia en daar kennen ze het ook, dan doe je toch iets goed. Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Dus ik hoef alleen een bandje te beginnen met een zangeres met dikke tieten, grote ogen en een pruillip en dan stroom het geld binnen |
|
Sinister Teren op oude glorie, |
|
quote: Welke acts voldoen aan die beschrijving? Bij sentimentele neptroep denk ik snel aan smartlappen/palingsound maar bij decolletés/ tits n' ass denk ik aan r&b/ dance shit. Mijn bijdrage aan dit topic: alle pinkpop/ lowlands bands; de hele alternatieve scene The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Al die 'alternatieve' bandjes met leuke zangeresjes -- Guano Apes en No Doubt enzo. Die zijn niet NL uh, Bettie Serveert dan Oh, en Bad Candy natuurlijk, de meidenrockband samengesteld door Barry Hay van de Golden Earring, waarvan de drumster nog met een huisgenoot van me in een andere band heeft gezeten!! |
|
Hoe ken je die bandjes dan? Zo kun je alle bands uit stromingen die je niet luistert wel gaan opnoemen. |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Bettie Serveert is wel meer dan een 'alternatief bandje met leuk zangeresje' Dat is een serieuze rockband die al dik tien jaar muziek maakt. Don't blush when I rip you open |
|
quote: ja |
|
Je moet het zo zien. Als je het bij het publiek maar lang genoeg door de keel propt slikken ze van zelf. Goed voorbeeld is WT. Zitten bij het zelfde mangement als di-rect, kane, Bad candy, Jamai, jim enz. http://www.atproductions.com/ en wat zie je op TMF,MTV en de Box ieder uur voorbij komen. zeker 3 van de boven genoemde "artiesten". Om als band door te breken moet je geld hebben voor zendtijd. (de mensen van TMF/MTV moeten ook eten) Ik zie het zo. voer het klootjes volk iets en ze happen. Dus Running up that Hill van Kate Bush coveren is een mooi staaltje marketing. nix meer en minder. Gelukkig is er nog zo iets als underground |
|
Ik zapte laatst langs TMF en zag tot mijn grote schrik een bandje Bust of Busted ofzo, dit was zo verschrikkelijk walgelijk, het moest dan van die blije poppunk voostellen ofzo, zeg maar di-rect alleen dan 10 keer erger. Van die mooie jongens die een gitaar in hun handen gedrukt krijgen en in een keer wereldberoemd zijn. AAAAAAAAAARCH!!!!!! |
|
Die van WT bedoel je, HA, die clip is echt om te huilen. Met allemaal van die breeze-knakkers in het publiek met zo'n allchocking spikeband om de nek |
|
Waarom worden wij niet genoemd? Waardeloos en we hypen onszelf |
|
quote: omdat jullie alleen gehypet worden door jullie zelf, en niet door anderen |
|
Vooruit: Monolith , wegens gebrek aan zelfvertrouwen. |
|
hehe het blijft keer op keer een genot om die zure "poging tot het naar beneden halen van TMDC" antwoorden van Ghouliette te lezen. Heersend!! Jenje Thanks!! het ging al veel te lang niet meer over ons |
|
quote: o was ik daarmee bezig? of willen jullie dat gewoon graag. |
|
TMDC vanwege het feit dat ze door Heer Krieg gehypt worden! |
|
quote:En de band van mijn drumleraar |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |