IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Waardeloze Nederlandse bands die ongelooflijke gehypt worden Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-06-2003 16:52 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 juni 2003 16:44 schreef ghoulliette het volgende:
er zijn wel meer metalbands die het verdienen, betekend nog niet dat ze allemaal rare schmink op hun gezicht moeten smeren

ik vind het ook een spijtige evolutie, o.a. Running up that Hill van Kate Bush coveren vind ik heel erg spijtig , ben ook wel fan van Kate Bush, hoor haar erg graag en nu covert WT dat, erg spijtig

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 16:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, vast.

Ik had twee huisgenoten die fan van Blof waren, ik heb al die teksten veel te vaak langs horen komen . Lijkt wel alsof vrouwen gevoeliger zijn voor belegen beeldspraken .

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-06-2003 16:55 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 juni 2003 16:50 schreef ghoulliette het volgende:
als het in het engles geschreven zou zijn dan lagen jullie je er nu allemaal bij af te rukken

als ze het dan maar niet nederlandsch zouden zingen, dan had je me ook niet gehoord.

de enige text acceptabel in het nederlandsch is S.G.P weg ermee.

Oud Vuil.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-06-2003 16:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 juni 2003 16:53 schreef Dwaallicht het volgende:
... Lijkt wel alsof vrouwen gevoeliger zijn voor belegen beeldspraken .

misschien willen ze graag gefopt worden

"It's cool to be fooled"

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-06-2003 16:58 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 16:53 schreef Dwaallicht het volgende:

Ja, vast.

Ik had twee huisgenoten die fan van Blof waren, ik heb al die teksten veel te vaak langs horen komen . Lijkt wel alsof vrouwen gevoeliger zijn voor belegen beeldspraken .

Heb hier (volgens mij) niet-vrouwelijk huisgenoten die Blof ook wel kunnen waarderen

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 16:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nu ja de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dat voor mannen ook geldt.

Tering zeg, de walgelijke sentimentele neptroep waarmee je vrouwen voor je kunt innemen, maar ja, decolleté + grote ogen & een pruillip opzetten en veel kerels trappen er ook in. Leuk toch?

verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 09-06-2003 16:59 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

wt kan dan wel soft zijn maar ik kom net terug van australia en daar kennen ze het ook, dan doe je toch iets goed.

Furious black death metal http://www.sammath.nl

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-06-2003 17:02 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 16:58 schreef Dwaallicht het volgende:

Tering zeg, de walgelijke sentimentele neptroep waarmee je vrouwen voor je kunt innemen, maar ja, decolleté + grote ogen & een pruillip opzetten en veel kerels trappen er ook in. Leuk toch?

Dus ik hoef alleen een bandje te beginnen met een zangeres met dikke tieten, grote ogen en een pruillip en dan stroom het geld binnen

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2003 17:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sinister

Teren op oude glorie,

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-06-2003 17:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 juni 2003 16:58 schreef Dwaallicht het volgende:

Welke acts voldoen aan die beschrijving? Bij sentimentele neptroep denk ik snel aan smartlappen/palingsound maar bij decolletés/ tits n' ass denk ik aan r&b/ dance shit.

Mijn bijdrage aan dit topic: alle pinkpop/ lowlands bands; de hele alternatieve scene

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 17:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 17:02 schreef Mutilator het volgende:
Welke acts voldoen aan die beschrijving?

Al die 'alternatieve' bandjes met leuke zangeresjes -- Guano Apes en No Doubt enzo. Die zijn niet NL uh, Bettie Serveert dan

Oh, en Bad Candy natuurlijk, de meidenrockband samengesteld door Barry Hay van de Golden Earring, waarvan de drumster nog met een huisgenoot van me in een andere band heeft gezeten!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2003 17:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoe ken je die bandjes dan?

Zo kun je alle bands uit stromingen die je niet luistert wel gaan opnoemen.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-06-2003 17:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 17:02 schreef Jenje het volgende:
Sinister

Teren op oude glorie,

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 09-06-2003 17:20 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 9 juni 2003 17:04 schreef Dwaallicht het volgende:
Al die 'alternatieve' bandjes met leuke zangeresjes -- Guano Apes en No Doubt enzo. Die zijn niet NL uh, Bettie Serveert dan

Bettie Serveert is wel meer dan een 'alternatief bandje met leuk zangeresje'
Dat is een serieuze rockband die al dik tien jaar muziek maakt.

Don't blush when I rip you open

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 17:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 17:02 schreef Iskariot het volgende:
Dus ik hoef alleen een bandje te beginnen met een zangeres met dikke tieten, grote ogen en een pruillip en dan stroom het geld binnen

ja

soundpimp
Usericon van soundpimp
Posted 09-06-2003 17:25 by soundpimp Wijzig reactieProfiel van soundpimpQuote dit bericht

Je moet het zo zien. Als je het bij het publiek maar lang genoeg door de keel propt slikken ze van zelf.

Goed voorbeeld is WT. Zitten bij het zelfde mangement als di-rect, kane, Bad candy, Jamai, jim enz. http://www.atproductions.com/
en wat zie je op TMF,MTV en de Box ieder uur voorbij komen. zeker 3 van de boven genoemde "artiesten".

Om als band door te breken moet je geld hebben voor zendtijd. (de mensen van TMF/MTV moeten ook eten)

Ik zie het zo. voer het klootjes volk iets en ze happen. Dus Running up that Hill van Kate Bush coveren is een mooi staaltje marketing. nix meer en minder.

Gelukkig is er nog zo iets als underground

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 09-06-2003 17:34 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Ik zapte laatst langs TMF en zag tot mijn grote schrik een bandje Bust of Busted ofzo, dit was zo verschrikkelijk walgelijk, het moest dan van die blije poppunk voostellen ofzo, zeg maar di-rect alleen dan 10 keer erger. Van die mooie jongens die een gitaar in hun handen gedrukt krijgen en in een keer wereldberoemd zijn.
AAAAAAAAAARCH!!!!!!

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 09-06-2003 17:41 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Die van WT bedoel je, HA, die clip is echt om te huilen. Met allemaal van die breeze-knakkers in het publiek met zo'n allchocking spikeband om de nek

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 09-06-2003 17:55 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Waarom worden wij niet genoemd?

Waardeloos en we hypen onszelf

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 17:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 17:55 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Waarom worden wij niet genoemd?

Waardeloos en we hypen onszelf

omdat jullie alleen gehypet worden door jullie zelf, en niet door anderen

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2003 17:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vooruit:

Monolith , wegens gebrek aan zelfvertrouwen.

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 09-06-2003 18:05 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

hehe het blijft keer op keer een genot om die zure "poging tot het naar beneden halen van TMDC" antwoorden van Ghouliette te lezen.

Heersend!!

Jenje Thanks!! het ging al veel te lang niet meer over ons

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 18:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 18:05 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
hehe het blijft keer op keer een genot om die zure "poging tot het naar beneden halen van TMDC" antwoorden van Ghouliette te lezen.

Heersend!!

Jenje Thanks!! het ging al veel te lang niet meer over ons

o was ik daarmee bezig? of willen jullie dat gewoon graag.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-06-2003 18:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

TMDC vanwege het feit dat ze door Heer Krieg gehypt worden!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-06-2003 18:08 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 17:25 schreef soundpimp het volgende:
Je moet het zo zien. Als je het bij het publiek maar lang genoeg door de keel propt slikken ze van zelf.

Goed voorbeeld is WT. Zitten bij het zelfde mangement als di-rect, kane, Bad candy, Jamai, jim enz. http://www.atproductions.com/
en wat zie je op TMF,MTV en de Box ieder uur voorbij komen. zeker 3 van de boven genoemde "artiesten".

Om als band door te breken moet je geld hebben voor zendtijd. (de mensen van TMF/MTV moeten ook eten)

Ik zie het zo. voer het klootjes volk iets en ze happen. Dus Running up that Hill van Kate Bush coveren is een mooi staaltje marketing. nix meer en minder.

Gelukkig is er nog zo iets als underground
En de band van mijn drumleraar

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com