|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
onheil |
|
Tering, heb jij met jezelf afgesproken dat je elke letter op 't toetsenbord maar 1 keer mag gebruiken per post? |
|
Touché, pussycat! |
|
Goddess Of Desire Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
After Forever Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Control Human Delete mvg wk10 |
|
quote: |
|
Hij vindt dat R. te korte posts maakt. Lekker boeiend. |
|
Bijzonder interssant betoog van Def. Kan ik me ook voor een groot deel in vinden maar het neemt nog steeds niet weg dat het voor ik weet niet hoeveel goede bands die nog steeds hun welverdiende platendeal niet in de wacht gesleept hebben, vechten tegen de bierkaai is om van zichzelf te kunnen doen spreken. Bands die bijna niet aan optreden toekomen omdat ze steeds nul op het rekest krijgen bij zalen. Met mijn 2 oude bands heb ik er belachelijk veel moeite voor moeten doen om steeds maar weer aan optredens te komen.. Veel gehoorde kreten waren "We vinden het goede muziek, maar we weten niet of er wel genoeg mensen op afkomen". Dit probeerden we vaak op te lossen door packages te vormen met bands uit de regio van de betreffende zaal of zelfs hebben we weleens een bus met eigen publiek laten tijden. of "Als er een bekende band in jullie genre staat, mogen jullie het voorprogramma doen." Dit kwam hoogst zelden voor omdat organisaties als MOJO dus al meteen de hele avond volplanden zodat de zaal er geen extra band mee bij konden zetten hoe graag ze dat ook gewild hadden (een positieve uitzondering op dit verhaal is overigens de Baroeg in Rotterdam dit zich daar dus niks van aantrok ) En op zulke momenten ga je dus wel afgeven op bands die er dus zomaar bijgepropt worden zonder er al teveel voor hoeven te doen terwijl jij jezelf uit de naad werkt om maar te kunnen spelen.... |
|
quote:Vind je dit een terechte reactie? De bandjes in kwestie kan je dat toch niet echt kwalijk nemen? Overigens, vorige week bleek dat ik een van de bandleden van het bandje (dat het voorprogramma van AF gaat verzorgen) ken. De muziek die ze maken ken ik overigens niet. Ik zal hem er eens naar vragen. Touché, pussycat! |
|
quote:Misschien niet maar dit topic gaat over bands die gehypt WORDEN en dat is in dit zulke gevallen zeker aan de orde... |
|
Callenish Circle; waar die hun platendeal aan te danken hebben Typerend dat hun Pestilence cover 'Out of the body' hun beste nummer op Wacken was... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hmm Callenisch Circle vind ik persoonlijk een van de beste Nederlandse bands. Echte troep vind ik: Vazal (of komen die niet uit Nederland?), Fluisterwoud, Onheil |
|
Thanatos |
|
quote: man die spelen al eeuwen zonder ooit doorgebroken te zijn, hoe kun je dan zeggen dat ze ongelooflijk gehypt worden? En boendien is Thanatos gewoon vet. aan de eerste post van deze blaszijde te zien zit R./ pandakind ook bij de BMM |
|
quote: Zenial |
|
quote: Die lui overhypen zichzelf. Zag ze al in 1987 ofzo live* en sprak een zekere zanger van die band nog in een café. Geen goeie ervaring mee. Later is de zanger (tevens gitarist) in de Aardschok nog eens uitgeroepen tot de beste metal gitarist van Nederland. Volgens mij voor de andere gitarist reden om op te stappen en voor mij om de Aardschok niet meer te kopen. * Samen met Mysto Dysto. Hoezo ik ben een metal-opa... |
|
De Aardschok kent maar 5 bands ofzo, dus dat telt niet Verder ken ik die hele zanger niet, maar goed niet iedereen is zo lief en aardig als ik natuurlijk, je kunt niet alles hebben |
|
quote: Kan best. Lees het niet meer. Internet is veel makkelijker. quote: Wat doe je zaterdagavond? |
|
Ayreon, Epica, After Forever, ... kortom de meeste met van die mega artikels in de Aarsschok. En Severe Torture, ja echt, geef mij maar 1000 x Centurian (groot verlies) 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Eens, het weggaan van Centurian is een gemis. Is er nog iets geworden van de voortzetting (Nox toch?) eigenlijk? |
|
Geen idee, Rob Oorthuis was met iets bezig dacht ik. Was dat Nox? Al lang niets meer van gehoord. Ik ga nog maar eens Choronzonic Chaos Gods draaien 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Uit oogpunt van de Aardschok te begrijpen. Blad moet tenslotte verkopen... Mij bereiken ze er echter niet meer mee... |
|
een hoop Nederlandse bands mogen ze zo tegen de muur aanzetten bij wijze van omdat ze echt geen fuck voorstellen, ik zeg een hoop en dus niet allemaal omdat ik er simpelweg een hele zwik niet geluisterd heb omdat er een hoop troep rondzwerft...so why would I even bother? het lijkt de laatste tijd wel een hype dat al die nederlandse bands zg. zouden heersen 1e klas...holle vaten klinken het hardst zullen we maar zeggen... en ja natuurlijk zijn er uitzonderingen; maar dat heb je altijd, het zou alleen mooi zijn als de uitzonderingen in dit geval kutbands zouden zijn i.p.v. dat je bergen Nederlandse bands hebben die denken dat ze wat voorstellen en wat op de 1 of andere manier ook in de pers doorlekt (volgens mij zuigen ze elkaar allemaal stuk voor stuk) terwijl ze helemaal niet zo speciaal zijn als dat het lijkt. Maar ja, gelukkig worden we in principe niet gedwongen om bepaalde muziek te luisteren ovb that is.... 'nuff said Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |