IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Waardeloze Nederlandse bands die ongelooflijke gehypt worden Vorige pagina | Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 25-06-2003 17:31 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

onheil

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 25-06-2003 17:35 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Tering, heb jij met jezelf afgesproken dat je elke letter op 't toetsenbord maar 1 keer mag gebruiken per post?

Sesamstraat Terror
Usericon van Sesamstraat Terror
Posted 25-06-2003 18:36 by Sesamstraat Terror Wijzig reactieProfiel van Sesamstraat TerrorQuote dit bericht

In een groot verhaal een paar dingen aanhalen en dan zeggen: 'Dat zei ik niet?'. Beetje grootheidswaan dat je denkt dat ik het allemaal persoonlijk naar jou gooide idd.

==> Het getuigt van nivo om je er nu zo vanaf te maken pannekoek.

Ik ging op jouw reactie in die je heel duidelijk richting mij gaf...

Misschien moet je eens aan je baas vragen om een cursus "Hoe Communiceer Ik Op Een Duidelijke Manier Zodat Anderen Mij Ook Begrijpen" meneer de platenmaatschappij medewerker.

Laat me raden... je brengt er koffie rond voor mensen die echt weten waar ze het over hebben...

Zo en nu snel terug naar de koffiekamer!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 26-06-2003 10:56 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Touché, pussycat!

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 26-06-2003 21:17 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Goddess Of Desire

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 28-06-2003 4:32 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

After Forever

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 28-06-2003 11:16 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Control Human Delete

mvg wk10

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-06-2003 11:28 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 17:35 schreef Def het volgende:
Tering, heb jij met jezelf afgesproken dat je elke letter op 't toetsenbord maar 1 keer mag gebruiken per post?

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-06-2003 11:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hij vindt dat R. te korte posts maakt.
Lekker boeiend.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-06-2003 12:00 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Bijzonder interssant betoog van Def. Kan ik me ook voor een groot deel in vinden maar het neemt nog steeds niet weg dat het voor ik weet niet hoeveel goede bands die nog steeds hun welverdiende platendeal niet in de wacht gesleept hebben, vechten tegen de bierkaai is om van zichzelf te kunnen doen spreken. Bands die bijna niet aan optreden toekomen omdat ze steeds nul op het rekest krijgen bij zalen. Met mijn 2 oude bands heb ik er belachelijk veel moeite voor moeten doen om steeds maar weer aan optredens te komen.. Veel gehoorde kreten waren "We vinden het goede muziek, maar we weten niet of er wel genoeg mensen op afkomen". Dit probeerden we vaak op te lossen door packages te vormen met bands uit de regio van de betreffende zaal of zelfs hebben we weleens een bus met eigen publiek laten tijden. of "Als er een bekende band in jullie genre staat, mogen jullie het voorprogramma doen." Dit kwam hoogst zelden voor omdat organisaties als MOJO dus al meteen de hele avond volplanden zodat de zaal er geen extra band mee bij konden zetten hoe graag ze dat ook gewild hadden (een positieve uitzondering op dit verhaal is overigens de Baroeg in Rotterdam dit zich daar dus niks van aantrok )

En op zulke momenten ga je dus wel afgeven op bands die er dus zomaar bijgepropt worden zonder er al teveel voor hoeven te doen terwijl jij jezelf uit de naad werkt om maar te kunnen spelen....

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 30-06-2003 14:35 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2003 12:00 schreef Judge M. het volgende:
En op zulke momenten ga je dus wel afgeven op bands die er dus zomaar bijgepropt worden zonder er al teveel voor hoeven te doen terwijl jij jezelf uit de naad werkt om maar te kunnen spelen....
Vind je dit een terechte reactie? De bandjes in kwestie kan je dat toch niet echt kwalijk nemen?

Overigens, vorige week bleek dat ik een van de bandleden van het bandje (dat het voorprogramma van AF gaat verzorgen) ken. De muziek die ze maken ken ik overigens niet. Ik zal hem er eens naar vragen.

Touché, pussycat!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-07-2003 1:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 juni 2003 14:35 schreef Sporty Voleg het volgende:
Vind je dit een terechte reactie? De bandjes in kwestie kan je dat toch niet echt kwalijk nemen?
Misschien niet maar dit topic gaat over bands die gehypt WORDEN en dat is in dit zulke gevallen zeker aan de orde...

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2003 3:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Callenish Circle; waar die hun platendeal aan te danken hebben Typerend dat hun Pestilence cover 'Out of the body' hun beste nummer op Wacken was...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 24-09-2003 7:04 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 3:55 schreef Mutilator het volgende:
Callenish Circle; waar die hun platendeal aan te danken hebben Typerend dat hun Pestilence cover 'Out of the body' hun beste nummer op Wacken was...

Hmm Callenisch Circle vind ik persoonlijk een van de beste Nederlandse bands.

Echte troep vind ik: Vazal (of komen die niet uit Nederland?), Fluisterwoud, Onheil

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-09-2003 7:27 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Thanatos

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-09-2003 8:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 7:27 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Thanatos

man die spelen al eeuwen zonder ooit doorgebroken te zijn, hoe kun je dan zeggen dat ze ongelooflijk gehypt worden? En boendien is Thanatos gewoon vet.

aan de eerste post van deze blaszijde te zien zit R./ pandakind ook bij de BMM

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-09-2003 8:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 24 september 2003 7:04 schreef Morgil het volgende:
Hmm Callenisch Circle vind ik persoonlijk een van de beste Nederlandse bands.

Echte troep vind ik: Vazal (of komen die niet uit Nederland?), Fluisterwoud, Onheil

Zenial

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 24-09-2003 8:58 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 8:36 schreef ghoulliette het volgende:

man die spelen al eeuwen zonder ooit doorgebroken te zijn, hoe kun je dan zeggen dat ze ongelooflijk gehypt worden? En boendien is Thanatos gewoon vet.

Die lui overhypen zichzelf. Zag ze al in 1987 ofzo live* en sprak een zekere zanger van die band nog in een café. Geen goeie ervaring mee.
Later is de zanger (tevens gitarist) in de Aardschok nog eens uitgeroepen tot de beste metal gitarist van Nederland. Volgens mij voor de andere gitarist reden om op te stappen en voor mij om de Aardschok niet meer te kopen.

* Samen met Mysto Dysto. Hoezo ik ben een metal-opa...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-09-2003 11:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

De Aardschok kent maar 5 bands ofzo, dus dat telt niet
Verder ken ik die hele zanger niet, maar goed niet iedereen is zo lief en aardig als ik natuurlijk, je kunt niet alles hebben

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 24-09-2003 11:19 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 11:15 schreef ghoulliette het volgende:
De Aardschok kent maar 5 bands ofzo, dus dat telt niet

Kan best. Lees het niet meer. Internet is veel makkelijker.
quote:

Verder ken ik die hele zanger niet, maar goed niet iedereen is zo lief en aardig als ik natuurlijk, je kunt niet alles hebben

Wat doe je zaterdagavond?

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 24-09-2003 11:25 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Ayreon, Epica, After Forever, ... kortom de meeste met van die mega artikels in de Aarsschok.

En Severe Torture, ja echt, geef mij maar 1000 x Centurian (groot verlies)

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-09-2003 11:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 11:25 schreef Wolveken het volgende:
Ayreon, Epica, After Forever, ... kortom de meeste met van die mega artikels in de Aarsschok.

Eens, het weggaan van Centurian is een gemis. Is er nog iets geworden van de voortzetting (Nox toch?) eigenlijk?

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 24-09-2003 11:31 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Geen idee, Rob Oorthuis was met iets bezig dacht ik. Was dat Nox? Al lang niets meer van gehoord. Ik ga nog maar eens Choronzonic Chaos Gods draaien

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 24-09-2003 11:33 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 11:25 schreef Wolveken het volgende:

Uit oogpunt van de Aardschok te begrijpen.
Blad moet tenslotte verkopen...
Mij bereiken ze er echter niet meer mee...

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-09-2003 12:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

een hoop Nederlandse bands mogen ze zo tegen de muur aanzetten bij wijze van omdat ze echt geen fuck voorstellen, ik zeg een hoop en dus niet allemaal omdat ik er simpelweg een hele zwik niet geluisterd heb omdat er een hoop troep rondzwerft...so why would I even bother? het lijkt de laatste tijd wel een hype dat al die nederlandse bands zg. zouden heersen 1e klas...holle vaten klinken het hardst zullen we maar zeggen...
en ja natuurlijk zijn er uitzonderingen; maar dat heb je altijd, het zou alleen mooi zijn als de uitzonderingen in dit geval kutbands zouden zijn i.p.v. dat je bergen Nederlandse bands hebben die denken dat ze wat voorstellen en wat op de 1 of andere manier ook in de pers doorlekt (volgens mij zuigen ze elkaar allemaal stuk voor stuk) terwijl ze helemaal niet zo speciaal zijn als dat het lijkt. Maar ja, gelukkig worden we in principe niet gedwongen om bepaalde muziek te luisteren ovb that is....
'nuff said

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com