IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Waardeloze Nederlandse bands die ongelooflijke gehypt worden Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-06-2003 18:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 18:07 schreef ghoulliette het volgende:
o was ik daarmee bezig? of willen jullie dat gewoon graag.

Joeliejet, probeer aub niet bijdehand te doen ok

(ik denk, ik waarschuw je van tevoren al..)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 18:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 18:09 schreef Snaack het volgende:
Joeliejet, probeer aub niet bijdehand te doen ok

(ik denk, ik waarschuw je van tevoren al..)

oke.

Jim dan

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 09-06-2003 18:17 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Krieg bestaat niet, Heer Krieg is een kloon van mij

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 18:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

een band waar ik me trouwens echt kapot aan erger: good charlot. Uit welke dierentuin zijn die gasten ontsnapt!?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2003 18:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Epica, gast krigt alles in zijn schootje dankzij 2 magere cd'tjes en gaat de ster uithangen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 18:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

eigenlijk momenteel alle "gothic-metal"

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2003 18:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is nog genoeg te vinden ...
Alleen dit soort over het paard getrokken muziek is slecht voor de metal

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-06-2003 18:26 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik maak hier geen vrienden mee, maar die heb ik toch al dus

Bands als Fluisterwoud & Heidenland, blééééé

Sauron daarintegen

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 09-06-2003 18:26]

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 09-06-2003 18:28 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

... (dwaallicht heeft gelijk)

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 09-06-2003 18:30]

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 18:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 18:28 schreef Claw het volgende:
goh, en wie begint er weer over zijn eigen band ...

Don't feed the trolls.....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 18:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 18:28 schreef Claw het volgende:
... (dwaallicht heeft gelijk)

dat komt door zijn talent: hij heeft namelijk altijd gelijk

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2003 18:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 18:34 schreef ghoulliette het volgende:
dat komt door zijn talent: hij heeft namelijk altijd gelijk
Hallo .. ik heb net gegeten ja ..

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-06-2003 18:36 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 09-06-2003 18:39 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 18:36 schreef Jenje het volgende:
Hallo .. ik heb net gegeten ja ..

Broodje kaas?

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-06-2003 18:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmmm, ik zie dat het inderdaad erg makkelijk is om gehyped te worden .

Oh ja ook een overschatte band is Gorefest. De laatste vijf platen (of hoeveel waren het er) waren om te huilen, en maar interviews krijgen & aandacht.... oh oh.

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 09-06-2003 18:45 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Dat heeft vaak ook te maken met connecties

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-06-2003 18:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Iemand noemde Ayreon en die wil ik alsnog aanhalen; zelden zulke perfect verpakte rommel gehoord

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-06-2003 18:54 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 18:46 schreef Mutilator het volgende:
Iemand noemde Ayreon en die wil ik alsnog aanhalen; zelden zulke perfect verpakte rommel gehoord

Wat is er in Satan's naam rommel aan Ayreon.
Ik heb Into the electric castle en dat is toch wel een perfect album.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 09-06-2003 18:55 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Vind jij

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-06-2003 18:56 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 18:55 schreef witch het volgende:
Vind jij

Dat is mijn menig ja, maar wat is er rommel aan dan??

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 09-06-2003 19:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 juni 2003 18:56 schreef Verval het volgende:
Dat is mijn menig ja, maar wat is er rommel aan dan??

Ik vind het inspiratie niveau absoluut te laag; erg persoonlijk natuurlijk maar als ik kan afleiden waar de ideeen vandaan komen en het gevoel krijg het zelf ook te kunnen verzinnen vind ik het al crap.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 19:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het is dus voorspelbaar?

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 09-06-2003 19:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 juni 2003 19:10 schreef ghoulliette het volgende:
het is dus voorspelbaar?
'

niet knap bedacht; veel gastmuzikanten & zangers erbij halen kunnen niet maskeren dat de ideeen -melodielijnen etc- niet goed genoeg zijn; door de superproductie lijkt het véél meer dan het is.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 09-06-2003 19:30 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 9 juni 2003 19:21 schreef Mutilator het volgende:
'

niet knap bedacht; veel gastmuzikanten & zangers erbij halen kunnen niet maskeren dat de ideeen -melodielijnen etc- niet goed genoeg zijn; door de superproductie lijkt het véél meer dan het is.

Inderdaad, ons kent ons --> goede productie, goede muzikanten en een naamsbekendheid.

Ayreon en al die andere shit is mooi verpakte rommel.

Dit slaat nergens op.

Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 09-06-2003 19:42 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Bad Candy ^1000

HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com