|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: oke. Jim dan |
|
Krieg bestaat niet, Heer Krieg is een kloon van mij |
|
een band waar ik me trouwens echt kapot aan erger: good charlot. Uit welke dierentuin zijn die gasten ontsnapt!? |
|
Epica, gast krigt alles in zijn schootje dankzij 2 magere cd'tjes en gaat de ster uithangen |
|
eigenlijk momenteel alle "gothic-metal" |
|
Is nog genoeg te vinden ... Alleen dit soort over het paard getrokken muziek is slecht voor de metal |
|
Ik maak hier geen vrienden mee, maar die heb ik toch al dus Bands als Fluisterwoud & Heidenland, blééééé Sauron daarintegen [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 09-06-2003 18:26] |
|
... (dwaallicht heeft gelijk) [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 09-06-2003 18:30] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Don't feed the trolls..... |
|
quote: dat komt door zijn talent: hij heeft namelijk altijd gelijk |
|
quote:Hallo .. ik heb net gegeten ja .. |
|
|
|
quote: Broodje kaas? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hmmm, ik zie dat het inderdaad erg makkelijk is om gehyped te worden . Oh ja ook een overschatte band is Gorefest. De laatste vijf platen (of hoeveel waren het er) waren om te huilen, en maar interviews krijgen & aandacht.... oh oh. |
|
Dat heeft vaak ook te maken met connecties Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Iemand noemde Ayreon en die wil ik alsnog aanhalen; zelden zulke perfect verpakte rommel gehoord The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wat is er in Satan's naam rommel aan Ayreon. Ik heb Into the electric castle en dat is toch wel een perfect album. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Vind jij |
|
quote: Dat is mijn menig ja, maar wat is er rommel aan dan?? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik vind het inspiratie niveau absoluut te laag; erg persoonlijk natuurlijk maar als ik kan afleiden waar de ideeen vandaan komen en het gevoel krijg het zelf ook te kunnen verzinnen vind ik het al crap. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
het is dus voorspelbaar? |
|
quote:' niet knap bedacht; veel gastmuzikanten & zangers erbij halen kunnen niet maskeren dat de ideeen -melodielijnen etc- niet goed genoeg zijn; door de superproductie lijkt het véél meer dan het is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Inderdaad, ons kent ons --> goede productie, goede muzikanten en een naamsbekendheid. Ayreon en al die andere shit is mooi verpakte rommel. Dit slaat nergens op. |
|
Bad Candy ^1000 HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |