IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Waardeloze Nederlandse bands die ongelooflijke gehypt worden Vorige pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 14-10-2003 13:58 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Zal vast al wel genoemd zijn: Autumn

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 14-10-2003 14:29 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 21:50 schreef mcoenen het volgende:
als er een band hard werkt is het Callenish Circle wel, dus alle succes gegund !

dat zegt nog niks over de kwaliteit van de muziek... de josti-band werkt er ook hard voor...

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 14-10-2003 16:27 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Tja, als jij callenish circle wil vergelijken met de jostiband is dat jouw goed recht, ik vind het alleen nergens op slaan maar goed ....

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 14-10-2003 16:44 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Kane (yuck)
Krezip (paar jaar geleden)

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 14-10-2003 16:48 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2003 16:27 schreef mcoenen het volgende:
Tja, als jij callenish circle wil vergelijken met de jostiband is dat jouw goed recht, ik vind het alleen nergens op slaan maar goed ....

uiteraard was dat niet mijn vergelijking alleen dat de hoeveelheid inspanning die een band verricht geen graadmeter is voor de kwaliteit van de muziek...
sterker nog, over callenish circle heb ik helemaal geen mening, ik ken die hele band niet.

[Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 14-10-2003 16:49]

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-10-2003 17:02 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

nu vind ik die band met dan nummer dat je kunt samenvatten als "....was, ....was,...was" wat een zagenummer en toch wordt het zo stukgedraaid , wat haat ik dat nummer.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 14-10-2003 17:24 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2003 13:57 schreef Yoda het volgende:
misschien stond jouw kop hem gewoon niet aan;

Dat weet ik wel zeker.

quote:

je moet ook niet zomaar iedereen aanspreken als je geen lekker blond wijf met grote tieten bent.

Kan ik er wat aan doen dat anderen mij aan hem voorstellen.

quote:

Verder moet je niet over dingen lullen waar je niks vanaf weet.

Dan heb ik het misschien verkeerd (begrepen).
Maar ja, het echte verhaal wordt me nu ook niet verteld...

Rob Guts
Vi brenner guds barn på bålet, Vi brenner guds hus
Usericon van Rob Guts
Posted 14-10-2003 19:19 by Rob Guts Wijzig reactieProfiel van Rob GutsQuote dit berichthttp://www.putrid.tk

quote:
Op 29 september 2003 12:15 schreef ghoulliette het volgende:
zo ben jij even stoer.

Haha, yeah... Ik kijk ook altijd heel vervaarlijk, zo oooeeeeh , dus dat klopt wel inderdaad.

Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden...

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 21-10-2003 13:37 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2003 17:02 schreef beli mawr het volgende:
nu vind ik die band met dan nummer dat je kunt samenvatten als "....was, ....was,...was" wat een zagenummer en toch wordt het zo stukgedraaid , wat haat ik dat nummer.
Afschieten die lui.

Touché, pussycat!

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com