|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij had het vast koud... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 24-09-2003 17:02] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ach...'onnoemelijke kutband' is veel te veel eer; t was gewoon mat... Ik keek omdat ik benieuwd was naar de muziek en de enige Nederlande band op Wacken wou zien. Was dus helaasch een tegenvaller. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-09-2003 17:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ach ja smaken verschillen zullen we maar zeggen... gelukkig ging de rest van de bomvolle Wacken tent tent wel volledig uit z'n dak (ondanks de extreme hitte) en was je de uitzondering op de regel. Bij Summer Breeze een paar weken later was de response wederom erg vet maar ja die zullen er volgens jou wel allemaal geen verstand van hebben natuurlijk... [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 24-09-2003 19:03] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote:he hoolie ... ik heb je net een mail gestuurd. Check die even. |
|
quote: Ik weet 't; stond in het midden vooraan (doordrenkt van het varkensbloed ) en had zelf ook zin om te dakken; cd's van jullie kopen zit er alleen dus niet in want daarvoor blijft de muziek te mat en blijft dus niet hangen; ook niet als ik de opnames terugkijk; daarom vroeg ik me dat ook af van Metal Blade enzo; live staat het allemaal wel als een huis daarnietvan... Verder misgun ik jullie je succes niet en denk niet dat andersdenkenden meteen geen of minder verstand van iets hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-09-2003 19:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geen probleem Mutilator... na ruim 10 jaar met deze band bezig te zijn heb ik wel geleerd dat je toch nooit iedereen kan "pleasen" met je muziek dus die illusie heb ik zeker ook niet. Wil alleen zeggen dat er genoeg mensen zijn die het wel waarderen wat we doen (en het te gek vinden) en daar speel je het natuurlijk voor een groot gedeelte voor. No hard feelings... ieder zijn eigen ding en smaak... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote:Wil je gaan bassen Paul? |
|
quote: Ik ben het met je eens. Waarschijnlijk neukt de zanger een platenbaas in zijn aarsch. Dit slaat nergens op. |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Laat me raden; je speelt zelf in een nietzeggend bandje dat alle talent en doorzettingsvermogen ontbeert om ook maar van de oefenzolder te komen. Tsja dan zou ik ook zo'n reactie geven... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
ha ha, het is ook nooit goed Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Ik wordt altijd erg moe van lui die menen te weten hoe het fenommeen 'band' is en daar vooral veel commentaar op hebben, terwijl ze zelf niet eens weten waar ze het over hebben. I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
idd Je slaat de spijker precies op de kop Helena, en voor Pat: gaat zo door, jullie komen er wel !! En terecht, als er een band hard werkt is het Callenish Circle wel, dus alle succes gegund ! |
|
Yep inderdaad. En de beste stuurlui staan nog altijd aan wal he! |
|
Het bandje dat (ik geloof) JudgeM aanhaalde (dat bandje dat het voorptogramma van AF verzorgt), heeft inmiddels een platendeal aangeboden gekregen door Cold Blood Industries. Valt wel mee met de hype dacht, ik zo. Touché, pussycat! |
|
quote: Helena, kijk even een paar posts eerder en je zult concluderen dat hoogie wel degelijk weet waar ie over praat. En dat ie het zo te zien ook nog volledig met je eens is!!! Haha, die lui van Blof zijn laatst in elkaar gebeukt in Leeuwarden. M'n huisgenoot werkt bij de Plankier en daar zaten die homo's af te geven op de plaatselijke travestiet. (dat is modern voor dorpsgek...) Tsja en dat vondt het personeel niet leuk... Wat een mooie dag... GA MAAR DOOD!!! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Beste Rob, als jij nu eens goed leest..Mijn reactie was gewoon een aanvulling op Hoolie's standpunt (waar ik het dus mee eens ben). Ik denk dat jij mij verkeerd interpreteert I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: zo ben jij even stoer. |
|
Epica, een band van niks maar speelt wel overal, zolang de MD meeloopt... |
|
Is gewoon omdat die gast uit die andere hype-band komt, Within Temptation ofzo, ik ben daar niet helemaal van op de hoogte. *Oeps, hebben jullie ook geen lid uit één van die hype-bands? Maar ja, Engine of Pain vond ik heerschend, al helemaal voor het eerste optreden, ik denk dat jullie het ver kunnen schoppen.* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 30-09-2003 2:04] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:After Forever bedoel je. Maar die vind ik best te pruimen. |
|
Kane, Kane, Kane ergere hype ken je niet vinden. Al is het alleen maar dat die 1.80 meter stuk glijmiddel niet eens Dinant heet maar Marco.. What the, okee van Alex naar Nyarlathotep best maar van Marco naar Dinant? Hun cd's kunnen beter biologisch afbreekbaar zijn. Kunnen ze zo de container in.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Wie noemt er nu Kane op een metal forum!!! ---> n00b! |
|
quote: misschien stond jouw kop hem gewoon niet aan; je moet ook niet zomaar iedereen aanspreken als je geen lekker blond wijf met grote tieten bent. Verder moet je niet over dingen lullen waar je niks vanaf weet. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |