|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Thank god, is ie echt gestolen? Je bent toch niet van plan om een nieuwe te kopen ofwel?? Against God and Government |
|
Het hele fucking genre is belachelijk. Fuck the world and fuck you |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-09-2007 22:38] |
|
ja, vooral inhume! goddome, nog steeds kippevel bij het denken aan die vette set.... THE MISSING LIMB!! *dreun* Je moeder. |
|
quote: Ja goede reden. |
|
quote: Welk genre niet? Ghehe, Ridm kan het nog steeds! Mijn held! |
|
quote:hehe, jij hebt hem vond je het gaaf ja ? wordt tijd dat de luitjes weer eens richting Rdam afzakken. Fuck the world and fuck you |
|
yeah dondersvet! maar goed, was ook dé band die ik wilde zien zaterdag. viel me niks tegen, sterker nog, voor mij één van de vetste grindcore sets die ik ooit heb gezien samen met my minds mine, last days of humanity op op volle snoeren 1, mortician op wacken 2002 en my great devastator in popfront met eli op zang... hoewel de eerste en de laatste wat twijfelachtig zijn qua genrebepaling maar goed [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-09-2007 22:41] Je moeder. |
|
quote:Death/grind knul, wel het beestje bij de naam noemen hehe.blij dat er nog mensen met smaak hierzo zijn hahaha. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nounou, het was wel leuk ja, maar die irritante gitaarpiep deed mij besluiten dat het niet geniaal was... En het is geen deathmetal, maar Grindcore! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
zie edit Je moeder. |
|
quote:death / grind. ja niet alleen in het voetbal topic weet ik het beter te vertellen dan de anderen, ook in andere topics. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als er iemand hier geen smaak heeft dan ben jij het wel, bunghole |
|
ach boeie, gewoon inhume! Je moeder. |
|
quote:tsssk, tsssk, wie luistert er nu dankzij mij naar klasse bands als madball enzo ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat kende ik niet dankzij jou hoor, Blood for Blood wel Maarja ik heb je dan weer een beetje aan de BM geholpen |
|
quote: Kudos voor de dief! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Geef eens terug. |
|
quote:Nee! Ik ben nu waanzinnige, speciaal voor vrouwen geschreven, syncopatische en bewust onstrak ingespeelde basdeuntjes aan het 'oefenen'. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die zal binnen een paar dagen wel op eBay voor een paar ruggen verkocht worden. Met zo'n bas worden vrouwen om je heen zo geil als boter was het toch? |
|
quote: |
|
quote: Dan had je mijn GITAAR moeten stelen grapjas, op het moment is de enige band waar ik nu mee door kan Misty Mourning, totdat ik een nieuwe bas geregeld heb, dus geef op dat ding, anders blijf ik jullie nog tot in eeuwigen dagen lastig vallen met voor vrouwen geschreven, syncopatische en bewust onstrak ingespeelde muziek. quote: Zie topic titel...... [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 07-09-2007 19:08] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
goh, is me dat even toevallig, zeg! |
|
Dat valt toch rouw op je dak, ofnie soms? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |