|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Flikker een eind op man When your people matter, menstrual health matters |
|
Op deze aard KLOOTZAK je gewoon de blubber hoor, als t zo veel regent als nu. When your people matter, menstrual health matters |
|
is dat nu een blackmetaltekst in wording? signature |
|
Joe tel mie. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat is meer een tekstregel voor een nieuw nummer van Sigur Rós. |
|
HOOOOMOOOOOOOOO signature |
|
Eim out of grapjes. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vind je anders buitengewoon lachwekkend. |
|
Azijnvlekje van me. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 05-12-2013 17:37] When your people matter, menstrual health matters |
|
Ein-de-lijk weer eens een paar normale gesprekjes hier. Gezellig!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Fusion check de frontpage! Broken Flesh, echt wat voor jou. wouter023 |
|
Thanks Wat een waardeloos review, maar toch bedankt voor de heads up hehe. Ik had er al van gehoord, maar ga m nu s lekker opzetten op JoeTjoep Vooralsnog is mijn favo (semi-)christelijke death metal band Miseration, maar wie weet... When your people matter, menstrual health matters |
|
howhow, Miseration is semi-non-Christian! signature |
|
Ook dat ja. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik kijk net op het heiligdom van MA en als je daar de zoekfunctie gebruikt op thema kom ik op 3211 bands die het christianity als thema voor de teksten gebruiken. Dus volgens mij kan je je voorlopig nog suf JoeTjoeppen Fusion. wouter023 |
|
quote: Mayhem bijvoorbeeld. Gorgoroth. Deicide. |
|
quote: Nee dan staat er duidelijk anti- voor. Heb het natuurlijk wel even goed uitgezocht,haha. Na de eerste 1000 met enkel Christianity als thema, komen er daarna 2000 die gecombineerd staan met thema's als war, anti- e.d. en dan vind je uiteindelijk ook Deicide. [Dit bericht is gewijzigd door wouter023 op 06-12-2013 16:03] wouter023 |
|
quote:Thanks!! Maar wat is MA? Bedoel je de Metal Encyclopedia? EDIT: xie t al, das t zelfde als de Metal Archives (MA) [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 06-12-2013 16:38] When your people matter, menstrual health matters |
|
ja, tof signature |
|
Vast Belgen When your people matter, menstrual health matters |
|
djeee (lyric video ... why!!!???) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-04-2019 14:17] signature |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ontdek ik dit topic echt nu pas? Màn, wat een goudmijn. Zoals te verwachten was is Manowar vooralsnog de winnaar, al heb ik pas 5 pagina's achter de rug. Dit verzin je toch niet? "there's magic in the metal there's magic is us all" Teringdemoederbloemetjes, ik kom echt niet bij hier. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Leave the hall. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |