![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Racisme. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Klopt. Die ene heeft zelfs een hamer in z'n klauwen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nee je hebt gelijk, je draagt wel degelijk bij aan de goede sfeer op dit metalforum. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Dat zei je spiegelbeeld tegen je? Die heeft dan mooi gelijk wat jou betreft. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Jij eet vast veel spinazie When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Stik niet in een kippenbotje. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Rancune. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Gekleurde hagelslag! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Feest op de boterham was dat altijd. Maar vlokken rechtstreeks uit het pak in de mond is nog steeds onverslagen. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Zo rollen kippenbotjes. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Als ze die rat nou nog veroordelen wordt het nog wat. ![]() Maar het zal wel bij een totaaal geen indrukmakende paar uur blikjes rapen blijven. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
ervaring mee? ![]() |
|
Nu liggen er natuurlijk nog amper blikjes waar ze mee uit de voeten kunnen. Idem voor plastic flesjes. Wat een ellende! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |