![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Asperges ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, maar plukken, ho maar. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
https://racingnews365.nl/nascar-door-het-stof-na-lugubere-vondst Hier maar omdat het voorval in eerste instantie met racisme werd geassocieerd. :') :') :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Asperges plukken? Jij cityslicker! ![]() |
|
quote: Waarom zou ik, ze liggen zo in de winkel? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
STEKEN! Die liggen er niet zomaar, niet vanzelf... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik pluk ze in de winkel zo uit het kratje. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Doen! recalcitrant rijmt op recalcitrant, kun je meteen beginnen rappen ook. signature ![]() |
|
Doe je nou bewust debiel of ben je het ook echt? Jij bent de enige hier van wie ik het echt niet weet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hoi WMP. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ergens geeft het wel een goed gevoel dat Ralph het bij mij wel zeker weet. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Wat is het verschil dan volgens jou? signature ![]() |
|
Inderdaad, waar zit WMP ergens? ![]() ![]() |
|
quote: Misschien heb ik dat allang gedaan! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: willen jullie meer of minder WMP? signature ![]() |
|
quote: Controll over mensen die bijna dwangmatig met behulp van zwarte (gekleurde sorry) humor het midden proberen te houden tussen racisten en SJW'ers omdat de veranderingen in de wereld hen anders te gedesoriënteerd maken. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-06-2020 15:01] signature ![]() |
|
https://www.nu.nl/economie/6060901/loreal-verwijdert-term-whitening-van-huidbleekproducten.html :') Ik wacht verder even de reactie van Ralph af. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Die bedrijven willen de winst niet zien dalen. En gezien de internet hive-mind momenteel op scherp staat, dekken ze zich op deze manier in. Dus het racisme debat boeit zulke bedrijven helemaal niets. Only money. ![]() ![]() |
|
Nog een goeie zaak dat zonnebanken niet verboden worden, zou kunnen geïnterpreteerd worden als racisme. signature ![]() |
|
https://www.formula1.com/en/latest/article.breaking-news-mercedes-switch-to-all-black-livery-for-2020-in-stand-against.WLdoS6NGrJfExx8kqD5ZD.html Ziet er wel mooier uit zo. ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Je hebt het er maar lastig mee he? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Nee jij. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |