IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Racisme of wraak? Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 11:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 10:56 schreef bonobo het volgende:
Ik ben geen racist in de zin dat ik andere etniciteiten lager acht of haat; wel ben ik van mening dat negers dommers zijn dan blanken/joden en oostaziaten (die vervolgens een hogere IQ hebben dan blanken - maar OK, zij vreten honden) en dat negers op hun beurt zeer bedreven zijn in het plukken van katoen en boenen van gore toiletten. Respect daarvoor.

*overdrijfmode on/Dat gezegd hebbende wil ik jullie allen oproepen om alle Marokkanen bijeen te drijven als slachtvee om ze allemaal te vergassen. Marokkanen behoren niet tot het menselijk ras, maar zijn slechts een dwaling van de natuur dat rechtgezet moet worden met alle gewelddadige middelen. *overdrijfmode off/

Geef toe, diep in jullie harten denken jullie niet anders dan bonobo.


Als je jezelf hierin intereseert moet je het boek "De mietjesmaatschappij" maar eens lezen. Dat gaat over de moeite die wetenschappers moeten doen en de politieke problemen die ze ondervinden om onderzoek te doen naar eventuele verschillen tussen menselijke rassen. Vanuit puur biologisch standpunt is zeer interessant. En als iemand waardeoordelen daar aan wil toevoegen moet hij/zij dat zelf maar weten. Maar dat is dan op eigen risico.


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 11:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Zijn er wetenschappelijke bewijzen dat sommige rassen slimmer, of meer ontwikkeld zijn dan andere ?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 11:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 11:18 schreef campske666 het volgende:
Zijn er wetenschappelijke bewijzen dat sommige rassen slimmer, of meer ontwikkeld zijn dan andere ?


Om eerlijk te zijn, ik weet het niet. Zo bestaat het boek de "bell-curve" waarin enkele amerikaansen onderzoekers claimen wetenbschappelijk hebben aangetoond dat bijvoorbeeld negers intellectueel lager scoren dan blanken en die weer lager dan aziaten en joden. Maar de resultaten zijn zeer controversieel en ik heb zelf geen verstand van al die statistische analyses die gebruikt worden (met hun voor-en/of nadelen)dus kanb ik er geen oordeel over vellen. Wel is het zo dat het uitspraken over het gemiddelde is, dus niks over een individu. Zo zullen er vast oliedomme joden zijn en einstein-negers (mocht eventueel dat boek toch waar zijn).



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 16-06-2003 11:24 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

dat klopt, net zoals je hele domme blanke mensen hebt, en hele slimme...


Kankerlul


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 16-06-2003 11:26 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Mietjesmaatschappij van Marcel Roele? Ik heb dat boek een jaar of 2 geleden al gelezen: een heldere analyse waarbij veel politiek-correcte paradigma's werden neergehaald. Niet echt wetenschappelijk, maar wel amusant.

Overigens denk ik dat Hitler niet de mogelijkheden had om miljoenen joden terug (waar?) te sturen. Veel van de vermoorde joden hadden nota bene gediend in het Duitse leger tijdens de Eerste Wereldoorlog. Wat ik ook van joden mag denken, ik veroordeel het nazisme voor de Entlosung en de lafhartige moord op 6 miljoen joden. Het enige dat mij tevreden stemt is dat Hitler de bevolkingstoename van Europa zo uitmuntend in toom heeft weten te houden.

Ik keer me volledig af van het populair anti-semitisme (ook al zou ik geen traan laten als alle orthodoxe joden werden neergeknuppeld als zeehondjes) dat gemeengoed is geworden binnen black metal. Ik kies mijn eigen vijanden.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 11:26 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Eigenlijk wel. Ik heb dan ook niks tegen mensen omdat ze van weet ik veel welk ras zijn, maar wel omdat ze Moslim/Christen/jood zijn.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 16-06-2003 11:29 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ik ben een tijd geleden op zakenreis geweest in Japan. Werkelijk een voorbeeldige samenleving en ik begon toch te denken dat die spleetogen echt ontzettend slim zijn. Hun discipline, toewijding en werklust zouden als voorbeelden moeten dienen voor onze vetgemeste jeugd.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 11:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 11:26 schreef bonobo het volgende:
Mietjesmaatschappij van Marcel Roele? Ik heb dat boek een jaar of 2 geleden al gelezen: een heldere analyse waarbij veel politiek-correcte paradigma's werden neergehaald. Niet echt wetenschappelijk, maar wel amusant.



Ja , dat bedoel ik. Ik vond het erg interessant, vooral om te lezen dat bijvoorbeeld een gerespecteerde wetenschapper als Gould een sterke politieke motivatie had bij veel van zijn (populaire)publicaties heeft (zoals bijvoorbeeld het boek "de mens gemeten" wat blijkbaar vol onwaarheden staat). En wetenschap en politiek moeten kilometers uit elkaar gehouden worden.


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 11:31 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Weet je wel hoeveel mensen daar doodblijven aan teveel werken, ze hebben er zelfs een naam voor. Nee, japan is niet goed bezig.


[Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 16-06-2003 11:32]


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 16-06-2003 11:31 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 11:26 schreef bonobo het volgende:
Het enige dat mij tevreden stemt is dat Hitler de bevolkingstoename van Europa zo uitmuntend in toom heeft weten te houden.



daar ben ik het mee eens...


Kankerlul


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-06-2003 11:37 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Voor dat ze hadden besloten om ze vergassen wouden de nazi's toch eerst ze naar Madagascar sturen. Maar dat zou niet lukken (11 miljoen joden op een bootje zetten naar Madagascar), dus hebben ze besloten om ze maar uit te roeien in Europa. Denk dus niet dat iets anders hadden kunnen doen om hun doel te bereiken...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-06-2003 11:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

De topicstarter legt een link tussen al deze voorvallen en wijt het aan de Marokkaanse gemeenschap. Ik meen me te herinneren dat wat er in Eersel was voorgevallen te maken had met Somaliërs dus die vergelijking gaat hier even niet op....



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-06-2003 11:41 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Waar ik het niet mee eens ben is het feit dat iedereen denkt dat buitenlanders alles for free krijgen in dit land, ik denk persoonlijk dat de grootste reden voor het probleem onder buitenlandse jeugd is dat de ouders van die jongeren gevangen zitten tussen traditionele waarden van hun oude land en de vaak compleet tegenovergestelde waarden van de Nederlandse samenleving. Buitenlandse ouders hebben vaak geen flauw idee wat hun kinderen uitspoken, in hun eigen land is de sociale controle groot, als daar een van de zoons iets uitvreet wordt ie binnen de kortste keren door een bekende naar huis gebracht voor een pak slaag van pa. Of ik het hier mee eens ben laat ik terzijde maar het is die controle die men hier mist, verder kunnen de ouders vaak nog geen nederlands spreken terwijl de kinderen dit al jaren kunnen wat ook alweer tot onbegrip en problemen leidt.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 11:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Oplossing, stuur ze terug naar huis, iedereen tevree.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-06-2003 11:43 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Moeten wij onze samenleving daarom maar aanpassen


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 16-06-2003 11:45 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 11:41 schreef Phriar het volgende:
Waar ik het niet mee eens ben is het feit dat iedereen denkt dat buitenlanders alles for free krijgen in dit land, ik denk persoonlijk dat de grootste reden voor het probleem onder buitenlandse jeugd is dat de ouders van die jongeren gevangen zitten tussen traditionele waarden van hun oude land en de vaak compleet tegenovergestelde waarden van de Nederlandse samenleving. Buitenlandse ouders hebben vaak geen flauw idee wat hun kinderen uitspoken, in hun eigen land is de sociale controle groot, als daar een van de zoons iets uitvreet wordt ie binnen de kortste keren door een bekende naar huis gebracht voor een pak slaag van pa. Of ik het hier mee eens ben laat ik terzijde maar het is die controle die men hier mist, verder kunnen de ouders vaak nog geen nederlands spreken terwijl de kinderen dit al jaren kunnen wat ook alweer tot onbegrip en problemen leidt.


Ja dat klopt. Ik vind gewoon dat zij zich horen aan te passen als zij hier een bestaan willen opbouwen. Je hebt vaak, waar jij het dus ook over hebt, ouders van kinderen die hier al jaren wonen en geen woord Nederlands spreken. Ik vind dat gewoon te belachelijk voor woorden. Als ik in Turkije of waar dan ook ga wonen, dan zorg ik toch dat ik de gangbare taal daar eigen maak?


Kankerlul


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 11:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ben gister nog door zo een verkeerd begrepen idioot lastig-gevallen aan het station in weert. Ik krijg een berichtje op m'n GSM, 3 micro-seconden later vraagt die juin of m mijn gsm ff mag lenen. Tuurlijk, want zo dom ben ik ...Niet dus.
Dan vraagt ie of ik geen geld voor m heb, dan kan ie daarmee bellen. Hij geeft toe dat hij zelf geld heeft, maar daar wil ie "dingen" van kopen.
Is wel redelijk off-topic, maar toch.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 16-06-2003 11:51 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 11:39 schreef Judge M. het volgende:
De topicstarter legt een link tussen al deze voorvallen en wijt het aan de Marokkaanse gemeenschap. Ik meen me te herinneren dat wat er in Eersel was voorgevallen te maken had met Somaliërs dus die vergelijking gaat hier even niet op....



Ik bedoelde over het algemeen dat veel van dit soort artikelen meestal behoort aan Marokanen (Leuzen,bedreiging,etc).
Dat het bericht erbij niet helemaal over voorvallen naar Marokanen toe ging maakt niet zoveel uit lijkt mij.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 11:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

????



Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 16-06-2003 11:53 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 9:09 schreef Jenje het volgende:
Ik vind black toevallig gruwelijk bagger, maar dat maakt niet uit in dit geval. In black komt gewoon veel vaker rascime voor dan in hardcore.



Haha,pardon?


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 11:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hardcore als in de gitaarversie ging ik van uit.

Gabberhardcore is idd doorspekt van rascisme.


Gwath
Usericon van Gwath
Posted 16-06-2003 13:42 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

quote:
inderdaad.. maar ja zoals mijn pa altijd zegt : "Hitler had helemaal niet zulke vreemde ideeën, hij had de Joden alleen niet moeten vergassen, maar terug moeten sturen naar hun eigen land.."

Dat was ook het oorspronkelijke plan geloof ik, alleen hadden ze Madagascar in gedachte.

quote:
Zijn er wetenschappelijke bewijzen dat sommige rassen slimmer, of meer ontwikkeld zijn dan andere ?

Hm, wel wat losse onderzoeken: http://www.jbhe.com/latest/37_b&w_sat.html
Maar is dit een reden om mensen te haten cq in ovens te stoppen?


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 13:44 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:42 schreef Gwath het volgende:

Maar is dit een reden om mensen te haten cq in ovens te stoppen?


Nee, maar je moet ook niemand krediet geven dat ie niet verdiend.



Gwath
Usericon van Gwath
Posted 16-06-2003 14:42 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:44 schreef campske666 het volgende:
Nee, maar je moet ook niemand krediet geven dat ie niet verdiend.

Eens! Of met kunstgrepen de natuurlijke verschillen weer proberen gelijk te trekken (positieve discriminatie / affermative action).


The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-06-2003 16:50 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

1 ding snap ik niet (vooral van onze huis-bioloog Attila niet): iedereen heeft het over RAS dit en RAS dat maar biologisch gezien is er toch alleen 1 RAS???? De menselijke?

Wat noem je 't dan? De Negroide-stroming, Aziatische-stroming?


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen