|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
komt door verveling natuurlijk, die lui hebben gewoon niets beters te doen. |
|
quote: Antropologen classificeren mensen in een klein aantal "rassengroepen", zoals Caucasich (Europees of "blank"),3 de Mongoloïden (insluitend de Chinezen, Inuit of Eskimo's, en de Amerikaanse Indianen), de Negroïden (oftewel zwart Afrikanen), en de Australoïden (de Australische Aborigines). Binnen iedere classificatie, kunnen er verschillende subgroepen zijn. er zijn dus nog rassen.... After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Even voor jullie een checklist. Dit zijn de rassen: 1. blanken (over het algemeen creatief, intelligent, cooperatief) 2. joden (intelligent, opportunistisch) 3. oostaziaten (intelligent, gedisciplineerd) 4. negers (dom, lui, kunnen goed dansen) 5. arabieren (sluw, fatalistisch, experts in bloedzuigen) 6. power metalfans (homosexueel) 7. bonobo's (very true, very ancient, very metal) Print dit uit en hang 'em boven je bed. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote:Een bonobo was toch een eencellig wezen wiens mond tevens de anus was? |
|
Da's toch een Hydra, slegtgeit? |
|
quote: |
|
quote:ik denk niet dat ze de "punk" hardcore bedoelde. volgens mij doelden ze op dj adolf die speaches van hitler op een housebeat gezet heeft "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Zal wel hardcore in de zin van gabber geweest zijn. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Verder lezen jongens Dat bedacht ik me later ook Het woord hardcore woord teveel gebruikt ... |
|
quote: praat me niet zo na "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:en gemaakt. Wat bedoeld ragnarok eigenlijk met de titel? Dat dit een wraakactie is op de delicten gepleegd door allochtonen? |
|
Heb overlaatst een beschrijving gelezen over de Homo Erectus (of Habilis, weet niet meer, degene voor de Sapiens). Gaat als volgt: De Homo Erecties zou er vandaag de dag verrassend modern uitgezien hebben in ons straatbeeld. Met dat verschil dat de wenkbrauwen en jukbeenderen wat meer uitsteken dan bij ons. Dan denk ik meteen: we hebben het hier over de aboriginal! mvg wk10 |
|
Dit topic staat weer zo ouderwets vol met onjuiste veronderstellingen en een hoopstierenpoep die al in zoveel andere "allochtonen-topics" aan de orde is geweest, dat ik oprecht een traantje wegpink. Touché, pussycat! |
|
Gelijk hebben ze, nederland begint te verpouperen. Dat niemand dat ziet? Ik ben niet tegen buitelander, maar voor mijn maatschappij! dus opgeroth met die zandgravers. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-06-2003 9:57] |
|
Een nieuwe dag, een nieuwe boot immigranten. Wat is het leven mooi in de lage landen. |
|
R(asidioot van de bovenste plank)., zeg eikelhoofd, ben jij wel in staat om meer dan twee volzinnen Nederlands zonder spelfouten te schrijven? Ik begin toch te denken dat jij een fucking allochtoon bent die onze taal niet machtig is. Ik zal het je d u i d e l i j k u i t l e g g e n , h o m o : I k h o u v a n j e . [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 17-06-2003 11:13] Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
wat heb jij tegen homo's ? |
|
Zij nemen zuurstof op. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Okay mensen, en nu weer ontopic. En normaal doen graag. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
anaal ? |
|
Hm, is humor nu ook al verboden op dit forum? Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan wat je onder humor verstaat "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
nee! nederland moet best wat doen voor mensen die het minder hebben dan wij. tevens kunnen we opvang bieden TIJDELIJK aan zij die het nodig hebben maar het is belachelijk dat je in de steden niet eens meer met nederlands terecht kunt en op elke hoek van de straat een moskee staat! MAW ik begrijp zulke reacties wel, al zal ik zelf nooit met nazistische symbolen gaan rondlopen omdat ik vnid dat je geen nazi hoeft te zijn om te denken zoals ik doe! Bovendien keur ik pepaald niet goed wat Hitler heeft uitgevreten! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 18-06-2003 19:51] |
|
waar ik me overigens veel meer aan erger zijn jongeren die met communistische symbolen rondlopen als Che Guevarra shirts CCCP shirts kettingen met de sikkel erop! Dat mag blijkbaar wel en is zelfs een mode verschijnsel (veel mensen weten niet eens waar het voor staat) de communisten hebben nog veel meer mensen de dood in gejaagd dan de nazi's en namen de kampen dankbaar over van Hitler vlak nadat ze ze "bevrijd" hadden Maar dat is blijkbaar iedereen vergeten cq. daar hebben we in NL niet zoveel last van gehad! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |