![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
President Donald Trump deelt filmpje dat Barack en Michelle Obama als apen afbeeldt. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/02/06/president-trump-deelt-filmpje-dat-obama-s-afbeeldt-als-apen/ Je zou bijna bewondering krijgen voor zijn lef. Bijna. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|||||||||
|
Het wordt wel echt steeds gekker en vooral openlijker racistisch met die Trump he? Winter is coming |
|||||||||
|
En dat allemaal om de lengte van een piemeltje... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Zou Obama, als negor zijnde, dan ook niet winnen van Tronald Dumb? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Tja, ingewikkeld deze. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Ze bedoelen natuurlijk gevolgen van hun eigen gedrag. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Lees jij eigenlijk wel eens een boek? |
|||||||||
|
Iemand die enkel in Anton Pieck prentenboeken bladert die tegen een ander over boeken lezen begint. Het moet niet gekker worden. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Het was maar een vraag hoor. |
|||||||||
|
Net met mijn zoontje een quiz zitten kijken. Vertelt de kandidate een anekdote over een reis in Afrika. Ze waren de grens overgestoken tussen Malawi en Tanzania zonder paspoort omdat de reisleider had gezegd "laat maar in het huisje, kan je het niet kwijtraken." In Tanzania aangehouden door de politie, die maakte er geen grapjes over. Stonden klaar met de handboeien en er werd al gesproken over de gevangenis. Toch goed afgelopen want ze konden de politie omkopen. Met een tros bananen. Op nationale tv. :'-) Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
Ik moest ooit proesten omdat ik een neger een banaan zag eten. Nieuwe collega, maar echt stereotype: glanzend gitzwart, rode lippen en een accent waarbij je je af kon vragen of het expres was. Allemaal niets mis mee, prima kerel ook, maar het was allemaal zo stereotype dat het op mijn lachspieren werkte. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
En? Vrienden voor het leven geworden? Empetie, me reet! |
|||||||||
|
Neuh. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Kwam het door de gouden oorringen? Empetie, me reet! |
|||||||||
|
Hij kreeg de zak. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 15-05-2026 7:45] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Oooohhh!!! Empetie, me reet! |
|||||||||
|
![]() "Brabant" :') |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
lmao |
|||||||||
| Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |