![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Logisch toch, witte mensen zijn nooit onderdrukt geweest. TW ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
|
Hoeveel ik ook eer zou willen opstrijken voor het feit dat ik nooit onderdrukt ben geweest en dat ik dat te danken heb aan mijn keuze om blank te zijn, ik ga het niet doen. Het is gewoon de ander zijn probleem dat hij/zij zich onderdrukt laat voelen. Ga eens ontladen of zo, zoek een hobby of een andere omgeving op. Roep gerust dat blanken racistisch zijn of zo, maar doe het ergens in een achterkamertje, want het wordt echt wat irritant de laatste weken en vooral heel erg saai om het overal te zien opduiken imho. signature ![]() |
|
keuze.. echt? ![]() |
|
quote:Zekers. Tijdens de zwangerschap schuift de arts gewoon wat kleurenstalen naar binnen zodat de fetus er rustig doorheen kan bladeren en de gewenste kleur kan uitzoeken. ![]() |
|
quote:Je hebt ook echt t niveau van een kippenneuker man man man When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
ik was gestopt met lezen na het woord Keuze, nu wel.. ![]() ![]() |
|
quote: RAL kleuren? En moet je bijbetalen voor een custom-kleur? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Melkwit kan ik je gratis leveren. ![]() ![]() |
|
quote: dat was sarcastisch ... echt niet leuk als je dat moet duidelijk maken signature ![]() |
|
quote: ok dooper [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-06-2020 19:06] signature ![]() |
|
Ik had een smiley toegevoegd, Hyp. Niet iedereen begrijpt sarcasme (altijd). ![]() edit. Ik heb het over mezelf, btw. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-06-2020 19:11] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Je kunt het 'm niet kwalijk nemen. Beperking je weet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: maar het was Spectre ![]() of is iedereen plots bekeerd tot het vernieuwde lange tenen dictaat. signature ![]() |
|
zolang de zwartjes maar niet irritant gaan doen met hun wekenlange gezeur, of nie? ![]() |
|
Zolang het niet aan mijn adres is is het goed. Maar dat is het meer en meer wel. Iedereen moet geactiveerd en gemobiliseerd en gesensibiliseerd worden of je wordt verdacht van racisme en omissie. Ik ben niet verantwoordelijk voor al die gevoelens, hoef er ook niet op aangesproken worden, ook niet indirect. signature ![]() |
|
Wat niet wegneemt dat ik begrip heb voor die gevoelens en dat ze ook echt een uitlaatklep moeten krijgen. signature ![]() |
|
Recalcitrant doen om het recalcitrant doen en zo het punt verneuken. Das echt een liedje waard. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Wil katoen ook in Nederland groeien? Vraag dit voor een vriend. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
![]() |
|
quote: De plukkers wel. Of kan dat niet meer in de huidige tijd? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Waarom niet? Ook mensen die gewoon wit zijn kunnen toch katoen plukken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Willen jullie meer of minder katoen? ![]() |
|
quote: Ach kom. Asperges zijn moeilijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |