|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vond dit signature |
|
Dargull komt het dadelijk uitleggen. |
|
Net als z'n pauperstickertjes. Altijd een gigantisch zwaktebod, dergelijke dingen. |
|
quote: Dat was toch ooit een moderator hier?!?! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
8:46 TW |
|
quote: Veel verder kom ik niet. Vertel! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik volg'm ook niet, behalve dan dat Dargull'm behoorlijk links droeg. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Deze shit gaat wel héél diep en hardcore en oldskool When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Wat kwelgeest zegt, Dargull was toch wel de main office linksmichel. |
|
https://www.ad.nl/economie/farmaceut-johnson-en-johnson-stopt-met-verkoop-witmakende-cremes~a3837302/ https://www.ad.nl/koken-en-eten/rijstmerk-uncle-ben-s-verdwijnt-mogelijk-uit-schap~aefd979f/ De ziekte die bekend staat als het 'Syndroom van Sylvana' groeit uit tot een pandemie waarbij corona in het niet valt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En deze dan? https://tweakers.net/nieuws/168442/github-gaat-term-master-niet-meer-gebruiken-wegens-negatieve-associatie.html Gaan ze ook nieuwe namen bedenken voor master/slave schakelingen? Een meester voor de klas kan ook niet meer. SM moet op de schop. Metallica moet hun album Master of Puppets een refresh geven... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Laat Lars het niet horen! ka-ching! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die verstaat toch geen Nederlands. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wel als het om geld gaat. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote::') Normaalgesproken zwakt dit af tot iets wat wel 'te doen' is. Hooguit een maandje of 2. |
|
Mwah. Ik ben er nog niet zo zeker van dat deze stammenoorlog over een maand of 2 verdwenen is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ook niet. Velen zien er uit of ze nogal aangebrand zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En nog iets. Als we dan toch met die beelden gaan lopen kutten, doe het dan iig dicht bij de beleidsmakers in dit land. Tegenover het catshuis staat ook gewoon een standbeeld als ik het goed heb. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Maar al die naamsveranderingen, zorgen die er ook voor dat mensen van niet-blanke kleur gelijken kansen krijgen? Bedrijven die producten anders gaan noemen, is dat blackwashing? |
|
Witwassen toch, zwart is het al. Anders hoeft men, in hun ogen, de de naam niet te wijzigen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 22-06-2020 17:39] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"in hun ogen" |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |