|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: idd, eigenlijk raar aangezien veel nederlanders geld geven aan natuurmonumenten, regelmatig naar dierentuinen gaan enz. maar als er dan een kans komt zo een magnifiek dier in volle glorie in het wild te zien slaat iedereen op tilt. en komen alle roodkapje syndromen (kwade, boze wolf) opeens bovendrijven. jammer maar helaas.waarin een klein land toch nog kleiner kan zijn. overigens, wat geeft ons dan het recht om van Indiërs te eisen dat ze tijgers beschermen?? |
|
quote: Inderdaad. Van mij mogen die beesten hier rondlopen als er wat aan te verdienen valt. Mischien komen er wel negers of indiërs op safari om ze te zien. Zoniet, afschieten dat tuig. mvg wk10 |
|
Nederlanders zijn een stel hersenloze snikkelbijters met wie ik me niet wil indentificeren. En die tijgers? Het argument is natuurlijk: "als wij het niet doen, doet niemand het". Maar je krijgt geen Indier of Javaan of Chinees zo gek om zijn mentaliteit ten opzichten van een millenia-lange traditie te veranderen. People are a problem. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Iedereen gaat er ook zomaar vanuit dat iedereen op tilt slaat. Het is nog helemaal niet aan de orde en daar komt bij dat hoeveel jagers kent Nederland? Kom op zeg, er mag al nauwelijks meer gejaagd worden en de jacht op wolven zal ook zeker verboden worden. En de Nederlandse bevolking leeft ook al lang niet meer in de middeleeuwen en heeft daarnaast ook al jaren niet meer in contact gestaan met wolven. Wacht het nou gewoon af wat er gebeurt. 't Lijkt me wel mooi trouwens, wolven weer in Nederland. Ik woon nog dicht bij de duitse grens ook. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Als je al genoeg op je bek hebt gekregen van marrokanen wil je ze toch ook buiten? Als je genoeg kinderen verloren hebt aan die woudbeesten, dan schiet je ze toch af? mvg wk10 |
|
Er zijn HEEL VEEL jagers in Nederland, No Nonsense. Die allemaal heel graag een keer een wolf willen afschieten. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Ik baseer dat op de hysterie die onlangs ontstond in Vlaanderen met de "Waasland wolf". Ook in Noorwegen en Zweden slaat men nog op tilt als er "teveel" wolven zijn. ken je nagaan, in Zweden!!!!!! Hoe moet dat hier dan wel niet gaan? |
|
Vet nieuws inderdaad! Hoewel ik wel zou schrikken als ik een wolf voor mijn mountainbike zou krijgen... |
|
quote: Die wolf ook wel denk ik. Oh fuck, een McDoom! AAAAHHH The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Haha, wie zou er als eerste uitwijken? Bazzio Attacks!!! |
|
Ja, dan kan die wolf idd beter een jager tegenkomen... |
|
Die wolf krijg je niet te zien als je aan het fietsen bent. Je maakt toch te veel herrie en je ruikt als iets dat ontweken moet worden. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Maar goed jullie lopen iig geen nonsense te schreeuwen. Maar toch heb ik zoiets van 'gewoon even afwachten'. Zoiets als dit word van te voren ook wel landelijk bekent gemaakt en voor je goed en wel een keer kunt knipperen met je ogen stomen er de wereld aan groeperingen uit de grond die de belangen van de wolf behartigen. (alsof de wolf hun verteld wat z'n belangen zijn.) The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: McDoom wel ja! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:JA dan krijgt ie alleen een schot hagel i zijn reet, bij jou heeel wat anders ... |
|
quote: ja, inderdaad. waarschijnlijk zullen veel nederlanders denken dat de wolven hinderlagen gaan leggen om ze te vangen of dat wolven alleen maar mesnenvlees eten. als ze nou eerst eens een boek bij de bieb over die beesten gingen halen. (detail: en dat zijn die mensen die met een pitbull overstraat lopen. wolven zijn veganistische boedhhas's in vergelijking met de gemiddelde doorgefokte rashond!!) |
|
Spijtig dat de mammoet nooit meer zal terugkeren mvg wk10 |
|
quote: Gatverdamme Jenje. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Daar word nog aan gewerkt. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Alles wordt sowieso toch volgebouwd hier, er is weinig natuur over en het stukje natuur dát er over is in ons landje wordt ook al weer voorgebouwd of daar staan al plannen voor vast. Waar willen die beestjes dan gaan leven..? Kankerlul |
|
quote:Hmmmm, dat zegt men ook van andere dieren die hier in de bossen leven, en ik heb toch echt zoiets meegemaakt met een hert en haar jong. |
|
quote: Ja, daar konden we anders wel wat lekkere biefstukjes uithalen. |
|
quote: Daar heb ik ook is bijna met m'n fiets opgezeten ja! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: zal wel een REE geweest zijn mvg wk10 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |