![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
VET! maar het kan natuurlijk ook een Saarloos of Tsjechische wolfshond geweest kunnen zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Een Saarloos? Die heeft er bij mij ooit eentje in de klas gezeten, een vrouwtje. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote: Aan de hand van foto's zijn er enkele deskundigen die al vrij zeker zijn dat het een wolf is... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ah zou wel heel tof zijn, tijd dat we kinderen weer eens kunnen laten zien dat de kinderboerderij niet altijd vol leven is ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hehe, denk dat een beetje wolf geen kinderboerderijen bezoekt ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Het mooiste zou zijn als ze groepsgewijs naar de Veluwe gingen als natuurlijke vijand voor de evers. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Zou de wolf John heten? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 02-09-2011 20:27] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
En dat er dan ook opeens weer ridders ronndhobbelden en Robin Hood en zo. ![]() ![]() |
|
quote: Vergeet je Ivanhoe niet? ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Will(y) kan ook nog. ![]() |
|
Of Wannes of Martin. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:En Floris! ![]() |
|
Ja of Bor de Wolf, die zal het zijn ![]() ![]() HUUUUUHH 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Hatsikidee.. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 02-09-2011 20:40] ![]() |
|
Nee dat was die Lowieke de Vos ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Saarloos wolfshonden zijn stoer: Zeer terughoudend ten opzichte van vreemden, maar als je een keer hun vertrouwen hebt gewonnen ben je part of the pack. Frederike Spigt had er een bij zich toen ze bij ons kwam optreden. Ze was zeer verbaasd dat het beestje binnen een kwartier zo ongeveer bij me op schoot zat ![]() ![]() |
|
quote: Ja, maar dat is Bor zijn buurman. ![]() |
|
quote: Ja zoiets ken ik. "Met die hond moet je uitkijken, onverwacht heeft ie je te pakken." (was een bouvier btw) Even later stond ik die hond te aaien en vielen er bij een paar de kin een gat in de grond van verbazing. ![]() ![]() |
|
quote:Bij mijn broer in het kraakpand woonde een gast met een wolfkruising. Smerig klotebeest was dat, totaal niet opgevoed en veel te dominant. Eigenlijk heb je een diploma nodig om met dat soort beesten om te gaan. Ik snap sowieso niet dat mensen zulke beesten overal mee naar toe nemen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Honden zijn tegenwoordig een status object, mensen willen interessant gevonden worden. Daarbij verliezen ze het in de opvoeding en verzorging van zo'n hond. Net als die hondjes die Paris Hilton altijd bij zich had. Die beesten horen niet in een tas, met hun koppie net over de rand ![]() Ik vind het wel tof dat er een wolf gesignaleerd is, op de Veluwe zou hij zich wel thuis voelen denk ik. Die wolfshonden vind ik ook mooi maar die moeten wel opgroeien in de juiste omgeving en door mensen die weten wat ze doen! 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Hier laatst bij de lidl een gast die zijn bull terrier aan het fietsenrek knoopte en ging shoppen. Meisje van midden 20 helemaal twijfelen of ze hem aandacht zou geven maar durfde het niet aan. Later in gesprek met de eigenaar gaf ze dat ook aan. Zegt de eigenaar (Gast van het type tokkie): geen probleem hoor. Hij doet niets. Meisje aait hem en die hond likken aan haar hand en vrolijk op de grond rollen en kwispelen. Moraal van dit lulverhaal? Imago en status zeggen niet alles. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Nee das waar, je moet uitzonderingen op de regel hebben ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Overal mee naar toe? Hij woonde daar toch, waar moet hij hem dan laten? ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |