![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij kan beter the dog whisperer inschakelen als ik dit zo hoor ![]() ![]() |
|
'Overal mee naar toe' geldt voor bepaalde types die ik signaleer. Variërend van aso's in het park hier die hun Staffordshire niet aankunnen tot crusties die hun mastino's overal los laten lopen terwijl dat niet verantwoord is. Eigenlijk moet je gewoon geen hond in huis halen als je daar niet geschikt voor bent. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ja klopt. Het beest was de baas en domineerde alles en iedereen. En als je het 'baasje' daar op aansprak, voelde hij zich persoonlijk aangevallen, dat kreng (die hond dus) was door hem op een voetstuk geplaatst. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Elke hond die niet goed wordt opgevoed gaat probleemgedrag vertonen. Sommige rassen zijn wat dat betreft vergevingsgezind, maar over het algemeen heeft een hond behoefte aan een duidelijke, eerlijke, dominante baas. Een hond die in een kraakpand is opgegroeid zal dientengevolge, logischerwijs, waarschijnlijk besluiten om dan zelf maar een duidelijke, volgens zijn instinct eerlijke, en zeker dominante positie in te nemen. Kutbeest? neh. Kutbaas die het niet verdient om een hond naast zich te hebben lopen. Mensen verdienen dieren eigenlijk überhaupt niet. ![]() |
|
quote:+1. Mooi gesproken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:A-fucking-men! ![]() |
|
Sommige rassen zijn echt moeilijk houdbaar, vriend van me had een Saarloos Wolfshond maar dat was echt niet meer gezellig thuis toen hij in de puberteit zat. Ze deden het echt wel netjes en goed voorbereid maar dat beest bleef proberen en testen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Yes!! Volgende week woensdag live te aanschouwen in ´de Boerderij´ te Zoetahmeah..Wolf ![]() ![]() In de natuur zijn het ook mooie beesten..maar in Nederland ![]() "..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde) ![]() |
|
Boswachter André Donker van Natuurmonumenten meende in de afgelopen tijd vaker sporen van een wolf te zien in 'zijn' bos- en weidegebied, dat zich uitstrekt over een deel van Drenthe, de Kop van Overijssel en de Noordoostpolder. 'Maar omdat iedereen steeds zei dat die dieren nog niet in Nederland waren, schuif je dat weer opzij', zei hij maandag in een reactie op de vrijwel zekere vondst van een dode wolf in Luttelgeest. Zo vond hij pasgeleden op het Dwingelderveld in Drenthe resten van een ree die er zodanig uitzagen dat duidelijk was dat de ree aangevallen was door een 'wel heel groot beest.' 'Maar dan denk je: het moet wel een das zijn geweest. Grotere roofdieren hebben we niet in Nederland', aldus Donker. De boswachter zag ook al eens pootafrukken waarvan hij zich ernstig afvroeg of die van een hond konden zijn. 'En er waren steeds vaker wandelaars die mij aanspraken omdat ze een wolf hadden gezien. Maar ja, zonder foto geen bewijs daarvan.' Donker denkt net als de wetenschappers die het wolvenlijk hebben onderzocht, dat het dier niet alleen in de polder heeft geleefd. 'Er is hier voedsel in overvloed, veel meer dan in Duitsland waar al hele roedels leven. We stikken in de muskusratten, eenden, ganzen en reeën. En we hebben grote stukken rustige, aaneengesloten natuur. Deze doodgereden wolvin was er ook gewoon en dat wisten we helemaal niet. Het is heel erg aannemelijk dat er al meer zijn', aldus de opgetogen boswachter. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3472368/2013/07/08/Boswachter-zag-al-eerder-sporen-van-wolf.dhtml Ik weet het niet hoor, ik fiets daar. Ik voel mij toch wat ongemakkelijk nu achteraf. ![]() |
|
Ja wolven eten vast ook bokjes, ik zou maar oppassen. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ah, het is weer komkommertijd! ![]() |
|
quote: Maak je maar niet te druk wolven zijn echt heel schuw. Ondanks redelijke populaties in andere Europese landen zijn er laatste eeuw vrijwel geen incidenten voor gekomen. http://en.wikipedia.org/wiki/Wolf_attacks_on_humans Wilde zwijnen en gewone honden die in het bos worden uitgelaten zijn wat dat betreft gevaarlijker. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik verwacht niet dat de wolven zo snel al ons vee opeten dat we over moeten gaan op een vegetarische levensstijl. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
eten wolven komkommers??? signature ![]() |
|
quote: jawel. ![]() |
|
quote:Ja, maar weten die wolven dat ook en ik zou niet graag de eerste willen zijn. Zwijnen worden ook niet voor niets afgeschoten zodra ze in Drenthe komen. ![]() |
|
quote:Heeft bij mijn weten niets met vermeend gevaar te maken, maar met een bepaald beeld van de gewenste biodiversiteit en eventuele schade aan het landschap. Mijn ouders wonen aan de rand van Apeldoorn, bij de Apenheul, vlak bij de Kroondomeinen en de Veluwe. Vaak wilde zwijnen wezen spotten, vaak mee oog in oog gestaan, ze zels bijna aangefietst, kan ze weining tot niets deren daar, ook niet als ze biggen hebben. Zijn slimme dieren die zich snel aanpassen en best tam kunnen zijn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
In dat laatste schuilt nu net het gevaar aangezien de helft van de bevolking van Drenthe uit import bestaat dat niet snapt dat je wilde dieren met rust moet laten, zou het wachten zijn op ongelukken. ![]() |
|
Dit klinkt als een probleem wat zichzelf opruimt ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Nou, dat zeg je, maar daar heb ik in het Heumensoord toch andere ervaringen mee gehad. Als je biggen ziet, mooi op afstand blijven, zou ik aanraden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Kvelgeest zit op rugby, die durft de scrimmage blijkbaar wel aan. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:En zo zit dat.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
![]() Arm beest, heb je zo'n eind gelopen, kom je in dat foeilelijke industriegebied van Eemshaven uit. ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |