IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Wolf rukt op richting Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-06-2003 13:00 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:59 schreef windkracht10 het volgende:
zal wel een REE geweest zijn


Dat verklaart namelijk alles.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 16-06-2003 13:00 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Het is ook niet geheel onmogelijk maar de kans is heel klein. Trouwens, wolven zijn over het algemeen 's nachts actief en overdag zijn het maar luie beesten.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-06-2003 13:01 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 12:42 schreef Macabre het volgende:
Er zijn HEEL VEEL jagers in Nederland, No Nonsense. Die allemaal heel graag een keer een wolf willen afschieten.


tuurlijk, verdiep je eerst eens in de jachtwet en kom dan nog eens terug.
stropers zie ik het ook niet doen want een wolf is nou niet echt te eten.


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-06-2003 13:03 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:01 schreef linknl het volgende:
tuurlijk, verdiep je eerst eens in de jachtwet en kom dan nog eens terug.
stropers zie ik het ook niet doen want een wolf is nou niet echt te eten.



Jagers


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 16-06-2003 13:04 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:00 schreef No Nonsense het volgende:
Dat verklaart namelijk alles.


Nou, ja. Reeen zijn minder schuw (zelfs brutaal te noemen) in vergelijking met ander grof wild. Samen met de vos komen reeen meer en meer in de bewoonde wereld.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 13:05 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:03 schreef campske666 het volgende:
Jagers

Rien Poortvliet vond ik anders wel een coole.


mvg wk10


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 16-06-2003 13:05 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:01 schreef linknl het volgende:
tuurlijk, verdiep je eerst eens in de jachtwet en kom dan nog eens terug.



Daar heb ik me ook in verdiept, slimmerd. Ik heb er natuurbeheer gestudeerd. Jacht en wildbeheer zijn standaard certificaten.

[Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 16-06-2003 13:06]


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 13:06 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

In canada komen er zelfs zwarte beren s'nachts tot in de buitenwijken van grote steden om vuilbakken leeg te halen!!!


mvg wk10


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-06-2003 13:07 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:05 schreef Macabre het volgende:
Daar heb ik me ook in verdiept, slimmerd. Ik heb er natuurbeheer gestudeerd.


en dan kom je nog met een belachelijke statement dat een jager hier in nederland een wolf zou schieten.


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 16-06-2003 13:09 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Ja en daar is niks belachelijks aan want ALS de wolf hier komt zullen ze die inderdaad afknallen. Leuk zijn al die gastsprekers die op school zijn gekomen en ongegeneerd hun mening ventileren. Ook goed zijn de leraren die zelf jager zijn en het een en ander over het karakter van jagers kan vertellen.

Je moet toch eens de eerste post goed lezen! Het is een hypothetische stelling.


[Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 16-06-2003 13:11]


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:07 schreef linknl het volgende:
en dan kom je nog met een belachelijke statement dat een jager hier in nederland een wolf zou schieten.

Waarom niet? Ze schieten ook vossen en dassen.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 13:12 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:10 schreef Jenje het volgende:
Waarom niet? Ze schieten ook vossen en dassen.

Ik schiet ook als ik lig te vossen in het bos.


mvg wk10


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-06-2003 13:14 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

In het zuiden van Frankrijk zitten er zelfs alweer beren Was ik wel blij dat we in de auto zaten toen we er één tegenkwamen... 'Hé, wat is dat?? Toch geen beer? Welja... godver... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!! Een beer!!!'


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-06-2003 13:14 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik heb jaren met die gasten opgetrokken , en de heb ze nooit op iets zien schieten wat niet mocht. (op een kraai ofzo na dan)



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-06-2003 13:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 juni 2003 11:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Gekopieerd uit het Brabants nieuwsblad:Maandag 16 juni 2003 - ASSEN -

... Als wij als mensen niet te moeilijk doen, komen er meer grotere roofdieren deze kant op. De wilde kat, de lynx, de veelvraat en mogelijk ook de monniksgier."
...


De veelvraat! WOLVERINE!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-06-2003 13:14 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Tja ach... zolang ze me niet lastig vallen vind ik alles best.



Macabre
Usericon van Macabre
Posted 16-06-2003 13:15 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Meer en meer vossen ja. Met het argument dat ze de weidevogels massaal slachten. De jagers worden gesteunt (of voelen zich gesteunt) door de boeren die bang zijn voor vee verlies en andere schade. Compensatie tegoeden worden als niet toereikend gezien en een boeren organisatie kan samen met de jagersbond flinke druk uit oefenen op de overheid.

Vorig jaar april werdt de nieuwe flora- en fauna wet van kracht. Balkellende zit net op zijn post en draait het hele zaakje terug. Het duurde 15 jaar voordat die wet er eindelijk kwam en die zwans presteerd het om het zomaar te willen terugdraaien!


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 16-06-2003 13:16 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:14 schreef linknl het volgende:
ik heb jaren met die gasten opgetrokken , en de heb ze nooit op iets zien schieten wat niet mocht. (op een kraai ofzo na dan)




HAHAHAHAHAHAHA!!! En dat is dan meteen een reden om te zeggen dat het engeltjes zijn?! Laat me niet lachen! Daar op mijn school zaten heel veel jagers en die zijn maar al te trots om te vertellen dat ze weer een raaf of een ander beschermd dier hebben geschoten.


[Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 16-06-2003 13:17]


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 13:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:14 schreef linknl het volgende:
ik heb jaren met die gasten opgetrokken , en de heb ze nooit op iets zien schieten wat niet mocht. (op een kraai ofzo na dan)


Oom van mij is jager, en officieel schieten ze alleen wat mag. Maar zo nu en dan gaan ze met kleine groepjes (2,3 mensen) 'sport' schieten, dan willen ze dingen schieten die wat moeilijker zijn dan konijnen en hazen. Dus ik denk dat ze je maar de helft hebben laten zien.


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 16-06-2003 13:18 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Absoluut!


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 13:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:14 schreef Mutilator het volgende:
De veelvraat! WOLVERINE!!!


idd, en ik kom nog liever in een roedel van 100 wolven tegen dan een veelvraat. die beesten schijnen echt agressief te zijn en zelfs beren en tijgers aan te vallen. maar desalnittemin mogen ze ze van mij onmiddellijk op de veluwe invoeren.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 16-06-2003 13:19 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Unchain the wolves!!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-06-2003 13:19 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Is een veelvraat een soort wolf ofzo


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-06-2003 13:20 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 13:19 schreef attila_de_hun het volgende:
idd, en ik kom nog liever in een roedel van 100 wolven tegen dan een veelvraat. die beesten schijnen echt agressief te zijn en zelfs beren en tijgers aan te vallen. maar desalnittemin mogen ze ze van mij onmiddellijk op de veluwe invoeren.

Zijn ze een beetje selectief?


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-06-2003 13:20 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik wordt van sportjagen zowiezo eigenlijk misselijk...


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen