![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is ook niet geheel onmogelijk maar de kans is heel klein. Trouwens, wolven zijn over het algemeen 's nachts actief en overdag zijn het maar luie beesten. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
quote: tuurlijk, verdiep je eerst eens in de jachtwet en kom dan nog eens terug. stropers zie ik het ook niet doen want een wolf is nou niet echt te eten. ![]() |
|
quote: Jagers ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nou, ja. Reeen zijn minder schuw (zelfs brutaal te noemen) in vergelijking met ander grof wild. Samen met de vos komen reeen meer en meer in de bewoonde wereld. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
quote: Rien Poortvliet vond ik anders wel een coole. mvg wk10 ![]() |
|
quote: Daar heb ik me ook in verdiept, slimmerd. Ik heb er natuurbeheer gestudeerd. Jacht en wildbeheer zijn standaard certificaten. [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 16-06-2003 13:06] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
In canada komen er zelfs zwarte beren s'nachts tot in de buitenwijken van grote steden om vuilbakken leeg te halen!!! mvg wk10 ![]() |
|
quote: en dan kom je nog met een belachelijke statement dat een jager hier in nederland een wolf zou schieten. ![]() |
|
Ja en daar is niks belachelijks aan want ALS de wolf hier komt zullen ze die inderdaad afknallen. Leuk zijn al die gastsprekers die op school zijn gekomen en ongegeneerd hun mening ventileren. Ook goed zijn de leraren die zelf jager zijn en het een en ander over het karakter van jagers kan vertellen. Je moet toch eens de eerste post goed lezen! Het is een hypothetische stelling. [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 16-06-2003 13:11] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
quote:Waarom niet? Ze schieten ook vossen en dassen. ![]() |
|
quote: Ik schiet ook als ik lig te vossen in het bos. mvg wk10 ![]() |
|
In het zuiden van Frankrijk zitten er zelfs alweer beren ![]() ![]() ![]() |
|
ik heb jaren met die gasten opgetrokken , en de heb ze nooit op iets zien schieten wat niet mocht. (op een kraai ofzo na dan) ![]() |
|
quote: De veelvraat! WOLVERINE!!! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Tja ach... zolang ze me niet lastig vallen vind ik alles best. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Meer en meer vossen ja. Met het argument dat ze de weidevogels massaal slachten. De jagers worden gesteunt (of voelen zich gesteunt) door de boeren die bang zijn voor vee verlies en andere schade. Compensatie tegoeden worden als niet toereikend gezien en een boeren organisatie kan samen met de jagersbond flinke druk uit oefenen op de overheid. Vorig jaar april werdt de nieuwe flora- en fauna wet van kracht. Balkellende zit net op zijn post en draait het hele zaakje terug. Het duurde 15 jaar voordat die wet er eindelijk kwam en die zwans presteerd het om het zomaar te willen terugdraaien! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
quote: HAHAHAHAHAHAHA!!! En dat is dan meteen een reden om te zeggen dat het engeltjes zijn?! Laat me niet lachen! Daar op mijn school zaten heel veel jagers en die zijn maar al te trots om te vertellen dat ze weer een raaf of een ander beschermd dier hebben geschoten. [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 16-06-2003 13:17] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
quote:Oom van mij is jager, en officieel schieten ze alleen wat mag. Maar zo nu en dan gaan ze met kleine groepjes (2,3 mensen) 'sport' schieten, dan willen ze dingen schieten die wat moeilijker zijn dan konijnen en hazen. Dus ik denk dat ze je maar de helft hebben laten zien. ![]() |
|
Absoluut! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
quote: idd, en ik kom nog liever in een roedel van 100 wolven tegen dan een veelvraat. die beesten schijnen echt agressief te zijn en zelfs beren en tijgers aan te vallen. maar desalnittemin mogen ze ze van mij onmiddellijk op de veluwe invoeren. ![]() ![]() |
|
Unchain the wolves!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Is een veelvraat een soort wolf ofzo ![]() ![]() |
|
quote: Zijn ze een beetje selectief? ![]() ![]() |
|
Ik wordt van sportjagen zowiezo eigenlijk misselijk... ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |