IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Candlemass Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-01-2009 16:43 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 januari 2009 16:14 schreef nark het volgende:
Hey mr. N MOET JE DIE bLACK SABATRH DVD NOG HEBBEN VAN MIJ.
Candlemass rules btway


Ja Toon, GRAAG, hehehe.


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-01-2009 17:14 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2009 16:43 schreef MR. N het volgende:
Ja Toon, GRAAG, hehehe.
Je gaat mij tog nie verajen he...he...hey


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-01-2009 10:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=112559

Lang verhaal, maar met nieuw nummer... klinkt weer lekker! Maar "Nightfall" is het niet zoals Leif graag zou willen.

Zijn opmerking over "the moaning militia" is wel grappig...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-01-2009 10:05 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 januari 2009 10:03 schreef Staalman het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=112559

Lang verhaal, maar met nieuw nummer... klinkt weer lekker! Maar "Nightfall" is het niet zoals Leif graag zou willen.

Zijn opmerking over "the moaning militia" is wel grappig...


Verdomd, klinkt net als die nieuwe MDB!

(verkeerde link denk ik Staalmansch!)


Boeiender


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-01-2009 10:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2009 10:05 schreef MR. N het volgende:
Verdomd, klinkt net als die nieuwe MDB!

(verkeerde link denk ik Staalmansch!)


Wat dus weer klinkt als Priest... uitgekauwde kutherrie, dat is het.

Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen en dus een nieuw nummer:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=112516


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-03-2009 8:04 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Iemand de nieuwe al gehoord? Ik krijg de lp + bonus 7" als het goed is aan het einde van de week via Nuclear Blast. Ben erg benieuwd, zeker omdat hij overal zo goed onthaald is. Lucifer Rising was voor mij namelijk iets te gewoontjes..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 25-03-2009 6:46 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

De gehele cd staat online op hun myspace @
http://www.myspace.com/candlemass



bub


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-03-2009 11:34 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Cool!
Bleeding baroness doet me denken aan zo'n nummer op division bells van p floyd. Iets met the grass is greener, geen idee hoe dat nr heet.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-03-2009 12:19 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hmm ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Eerste indruk is in ieder geval niet overdonderend (hier wil ik niet mee zeggen dat het beroerd is, integendeel).

Ik had de myspace player aangelaten, waardoor hij op n gegeven moment spellbreaker van "candlemass" afspeelde, en dan realiseer ik me toch wel dat ik de stem van Messiah een beetje mis. Hoe vet de stem van Lowe ook is.

Ik zet m nog ns op, hij groeit vast nog.



invictis
Usericon van invictis
Posted 25-03-2009 12:45 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

gewoon blijven draaien dat kreng jij loeder!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-03-2009 12:49 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

gah, hammer of doom!
jezus wat een beregeil nummer is dat!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-03-2009 13:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 maart 2009 11:34 schreef Dirge for november het volgende:
Cool!
Bleeding baroness doet me denken aan zo'n nummer op division bells van p floyd. Iets met the grass is greener, geen idee hoe dat nr heet.
High Hopes



invictis
Usericon van invictis
Posted 25-03-2009 13:03 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

hey Mr Dirge, kom op man.
de nieuwe druipt van de old school candlemass.
deze had inderdaad prima na Nightfall kunnen komen.
Man deze cd is baggervet!!!

sorry voor de spam mensen, maar ik ben gewoon helemaal beyond happy met deze schijf


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-03-2009 13:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

jaja rustig rustig :D Tweede keer wassie al beter Op naar de derde keer..



invictis
Usericon van invictis
Posted 25-03-2009 13:10 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 13:07 schreef Dirge for november het volgende:
jaja rustig rustig :D Tweede keer wassie al beter Op naar de derde keer..


nee nee neee, adhd & candlemassfan vanaf den beginnen gaat niet goed natuurlijk!

wow, damn jij al voor de 3e keer?!
ben bezig met de 1e keer, zit nu op house of thousand voices, constant kippevel met elke toon tot nu toe.
staat knetterhard, buren zullen me wel haten..
fok hun! *zet nog wat tandjes harder*


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-03-2009 13:30 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ok hij begint steeds meer te klikken... Uiteindelijk zal ik hem wel weer gruwelijk vinden.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-03-2009 13:37 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 13:03 schreef Judge M. het volgende:
High Hopes

Thanks, even opgezocht op utube, meteen kippevel! Het is lang geleden dat ik dit hoorde.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-03-2009 13:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 maart 2009 13:03 schreef invictis het volgende:
hey Mr Dirge, kom op man.
de nieuwe druipt van de old school candlemass.
deze had inderdaad prima na Nightfall kunnen komen.
Man deze cd is baggervet!!!

sorry voor de spam mensen, maar ik ben gewoon helemaal beyond happy met deze schijf
+1! Klinkt heerlijk!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-03-2009 13:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hopenlijk morgen of overmorgen binnen op vinyl met een bonus 7"... Ik wacht tot dan, ga me enorm trachten in te houden.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-03-2009 20:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ha, dat 1e nummer. wat een snelheid (voor candlemass dan).


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 25-03-2009 21:08 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Prima nieuwe songs, en het wordt waarschijnlijk een grotere knaller dan King of Grey Islands.
Hoor nu wel weer meer overduidelijk Black Sabbath en Trouble invloeden, maar daar wordt het alleen beter van.
Wat betreft Messiah Marcolin gisteren nog de plaat Candlemass geluisterd, en zijn stem is daar al behoorlijk aan het afbrokkelen.
Er was geen andere keuze.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-03-2009 1:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

En toch kan ik nog steeds niet aan de nieuwe zanger (Candle-ass) wennen, hoe goed de nummers ook zijn; blijf toch erg gecharmeerd van Messiah's zang.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-03-2009 9:55 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Heb ik een heeel klein beetje, maar dat komt bij mij niet door zijn stem, maar door zijn over Amerikaanse arrogantie op het podium. Ook wel terug te horen op de live nummers van die EP. Gelukkig zingt hij zoo goed dat ik t m wel vergeef en de nieuwe plaat zo ondertussen toch wel aardig geniaal begin te vinden.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-03-2009 10:42 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Goh wat is het stil opeens! Ik vind de plaat nu wel top! Ik denk dat het kwam door het overschot aan grote/goede releases. Denk aan Mastodon en Wolves in the Throneroom.

Nu kan ik met eerlijkheid zeggen dat ik nog geen enkele plaat van Candlemass slecht vind, ik ken ze niet allemaal maar van degene die ik ken vind ik zelfs dactilys glomerata strak.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-04-2009 17:04 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Donders wat is Death Magic Doom toch een heerlijke plaat, zeker na die matige Lucifer Rising EP en ook een heel pak beter dan King Of The Grey Island (die overigens heerlijk was). Ik ben gewoon blij dat de Krux invloeden er weer een beetje uit zijn en dat ome Edling weer voor het meer authentieke Candlemass geluid is gegaan. Wat me ook zo opvalt is dat met het aantrekken van Lowe het wegvallen van Messiah compleet gecompenseerd is.

Deze plaat gaat zeker in mijn top 5 van 2009 komen!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen