|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Pfffff....krijg smaak. Ik zit nu Epicus... te draaien en dit is werkelijk waar een schitterende plaat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zowieso, de muziek waar Messiah Marcolin op meezingt is te gek. Of het nu Candlemass of Memento Mori of Mercy is. Die man zingt gewoon de sterren van de hemel!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik weet niet of het een "nieuwe ontdekking" voor je is. Zoja, dan moet je ook maar eens "Nightfall" proberen. Die is minstens zo goed. En luister ook eens naar Krux. die cd is meesterlijk. dank u voor de aandacht. |
|
quote: Bron: http://www.candlemass.net/ Ik ken de muziek nog niet goed, maar afgaande op wat ik gehoord heb is het erg jammer. Edit: Het stond ook al op de site. http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2645.html [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-05-2004 15:52] |
|
Blij dat ik ze tenminste nog twee keer heb mogen aanschouwen live En eerlijk is eerlijk, een nieuwe cd van Candlemass zou volgens mij toch niet meer kunnen tippen aan het voorgaande werk.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jammer hoor! Candlemass was (zowel 12 jaar geleden als recent) errug goed... hmmmmz... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ach, vast over 5 tot 10 jaar wel weer een reünie... |
|
het is net een getrouwd stel dat relatietherapie geprobeert heeft maar er echt nit meer uit kon komen. moest er stiekem wel een beetje om lachen. het=candlemass |
|
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar we hebben Krux nog. |
|
Ik had eigelijk ook niet verwacht dat ze langer als een jaar bijelkaar zouden blijven,maar toch is het jammer.....ik had ze graag een keer live willen zien .. |
|
Het was toch langer dan een jaar? |
|
quote: Ja? .. |
|
Lijkt me wel ja? Of wordt ik nu gek? |
|
jammer dat ik ze nooit live heb kunnen aanschouwen is die DVD van ze trouwens de moeite waard? |
|
ik vroeg dus: is die DVD van ze de moeite waard? |
|
quote: Mwa, het leukste aan die dvd zijn de korte live opnames van Solitude Aeturnus... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ben de tel inmiddels kwijt, maar Candlemass is voor de zoveelste keer weer bij elkander! En ze duiken nu ook nog eens de studio in |
|
Alweer? Met dezelfde line up? |
|
Wat een soap zeg.... maar ja, als het net zo goed is als het 'oude' werk ben ik tevreden. En dan zullen ze wel weer uit elkaar gaan... Enne, van mij mag voor die tijd de nieuwe van Krux wel verschijnen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het beloofd in ieder geval veel goeds. Directe aanleiding voor het toch weer opnieuw bij elkaar komen vormde een bruiloft, waarop alle 5 de heren present waren en ze uiteindelijk de instrumenten avn het feestbandje ter hand namen en een paar Candlemass nummers speelden. Dit bracht toch weer het gevoel terug van: wij moeten hier mee verder gaan! Aangezien Leif Edling al 7 nieuwe nummers geschreven had, staat de band niets meer in de weg om eind november de studio in te duiken, zodat we ergens in feb/maart 2005 het nieuwe album kunnen verwachten Hopelijk gaan ze ook weer op toernee. Als voorprogramma zou ik Reverend Bizarre uit Finland willen aanbevelen...... |
|
hehe dat zou ik ook aanbevelen ja en doomshine! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Hou op joh, er zou maar 1 waanzinnige combi zijn nml: Candlemass met special guest Solitude Aeturnus..... Mijn god, wat zou dat mooi zijn zeg!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Samling Vid Pumpen, heerlijk dat Zweedse taaltje. Lekkere intro ook, deej me ff denken aan Fast as a Shark van Accept. |
|
quote: al tig keer live gezien; scum paard 013 ook op de guestlists gestaan, maar het is een neukend feit dat het zwaar zaad is dat het er niet meer is Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |