IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Candlemass Vorige pagina | Volgende pagina
Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-02-2004 16:21 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 6 februari 2004 10:18 schreef Jenje het volgende:
Muzikaal erg gaaf, maar ik hou gewoon niet van die stem, sowieso vind ik dat soort metalvocalen niet mooi ....

Als hij nou eens flink diep zou grunten ....


Nee man, júist die stem doet het hem bij Candlemass.
Die zanger is briljant.
Ziet er ook erg tof uit trouwens.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-05-2004 23:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 10:18 schreef Jenje het volgende:
Muzikaal erg gaaf, maar ik hou gewoon niet van die stem, sowieso vind ik dat soort metalvocalen niet mooi ....

Als hij nou eens flink diep zou grunten ....


Pfffff....krijg smaak.


Ik zit nu Epicus... te draaien en dit is werkelijk waar een schitterende plaat.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-05-2004 23:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zowieso, de muziek waar Messiah Marcolin op meezingt is te gek. Of het nu Candlemass of Memento Mori of Mercy is. Die man zingt gewoon de sterren van de hemel!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-05-2004 13:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2004 23:17 schreef Chelman het volgende:
Pfffff....krijg smaak.


Ik zit nu Epicus... te draaien en dit is werkelijk waar een schitterende plaat.


Ik weet niet of het een "nieuwe ontdekking" voor je is. Zoja, dan moet je ook maar eens "Nightfall" proberen. Die is minstens zo goed. En luister ook eens naar Krux. die cd is meesterlijk. dank u voor de aandacht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-05-2004 15:51 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
"GOODBYE DOOMLOVERS!!

We are truly sorry to inform you that Candlemass have disbanded!
This is sad news for us and everybody else that love this fantastic band.
There will be no more gigs, no new album, no more doom!
This is it... ..finished..........zero...........nada........out!!!

Despite the tremendous success of the reunion, everything hasn?t been perfect.
Tiny cracks in the façade could be seen during the first round in the summer of 2002 because members of the band do not share the same vision of C-mass, the gigs, an eventual new album, democracy etc, and last year it became clear that the indifferences were too large to overcome.
A demo was recorded but the internal problems overshadowed the fun of playing. The gig at Klubben (Stockholm) nov. 29 came to be the last and final for Candlemass.

The band have tried to save the situation. There have been meetings and discussions, but unfortunately it hasn?t been possible for the five members to agree on how Candlemass could work in the future. The members would have loved to continue but the chemistry is just not there anymore.
The magic is gone.........................



(19/5 2004)


Bron: http://www.candlemass.net/

Ik ken de muziek nog niet goed, maar afgaande op wat ik gehoord heb is het erg jammer.

Edit: Het stond ook al op de site.

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2645.html

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-05-2004 15:52]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-05-2004 15:58 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Blij dat ik ze tenminste nog twee keer heb mogen aanschouwen live

En eerlijk is eerlijk, een nieuwe cd van Candlemass zou volgens mij toch niet meer kunnen tippen aan het voorgaande werk....



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 20-05-2004 16:15 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Jammer hoor! Candlemass was (zowel 12 jaar geleden als recent) errug goed...

hmmmmz...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 20-05-2004 16:17 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

Ach, vast over 5 tot 10 jaar wel weer een reünie...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2004 16:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het is net een getrouwd stel dat relatietherapie geprobeert heeft maar er echt nit meer uit kon komen. moest er stiekem wel een beetje om lachen.


het=candlemass


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-05-2004 17:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar we hebben Krux nog.


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 20-05-2004 17:28 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Ik had eigelijk ook niet verwacht dat ze langer als een jaar bijelkaar zouden blijven,maar toch is het jammer.....ik had ze graag een keer live willen zien


..


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 20-05-2004 17:31 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

Het was toch langer dan een jaar?


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 20-05-2004 17:32 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 20 mei 2004 17:31 schreef Fristie het volgende:
Het was toch langer dan een jaar?


Ja?


..


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 20-05-2004 17:37 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

Lijkt me wel ja? Of wordt ik nu gek?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-05-2004 12:50 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

jammer dat ik ze nooit live heb kunnen aanschouwen

is die DVD van ze trouwens de moeite waard?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-06-2004 11:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

ik vroeg dus: is die DVD van ze de moeite waard?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-06-2004 11:48 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 11:24 schreef Mark Z het volgende:
ik vroeg dus: is die DVD van ze de moeite waard?


Mwa, het leukste aan die dvd zijn de korte live opnames van Solitude Aeturnus...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-11-2004 16:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

ben de tel inmiddels kwijt, maar Candlemass is voor de zoveelste keer weer bij elkander! En ze duiken nu ook nog eens de studio in


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-11-2004 17:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Alweer? Met dezelfde line up?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-11-2004 17:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat een soap zeg.... maar ja, als het net zo goed is als het 'oude' werk ben ik tevreden.
En dan zullen ze wel weer uit elkaar gaan...

Enne, van mij mag voor die tijd de nieuwe van Krux wel verschijnen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 13-11-2004 21:13 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

Het beloofd in ieder geval veel goeds.
Directe aanleiding voor het toch weer opnieuw bij elkaar komen vormde een bruiloft, waarop alle 5 de heren present waren en ze uiteindelijk de instrumenten avn het feestbandje ter hand namen en een paar Candlemass nummers speelden. Dit bracht toch weer het gevoel terug van: wij moeten hier mee verder gaan!
Aangezien Leif Edling al 7 nieuwe nummers geschreven had, staat de band niets meer in de weg om eind november de studio in te duiken, zodat we ergens in feb/maart 2005 het nieuwe album kunnen verwachten
Hopelijk gaan ze ook weer op toernee. Als voorprogramma zou ik Reverend Bizarre uit Finland willen aanbevelen......


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-11-2004 21:23 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe dat zou ik ook aanbevelen ja en doomshine!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-11-2004 0:27 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hou op joh, er zou maar 1 waanzinnige combi zijn nml:

Candlemass met special guest Solitude Aeturnus.....

Mijn god, wat zou dat mooi zijn zeg!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


PhantomLord
Usericon van PhantomLord
Posted 14-11-2004 0:51 by PhantomLord Wijzig reactieProfiel van PhantomLordQuote dit bericht

Samling Vid Pumpen, heerlijk dat Zweedse taaltje.
Lekkere intro ook, deej me ff denken aan Fast as a Shark van Accept.


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-11-2004 5:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 17:28 schreef venom rules het volgende:
Ik had eigelijk ook niet verwacht dat ze langer als een jaar bijelkaar zouden blijven,maar toch is het jammer.....ik had ze graag een keer live willen zien


al tig keer live gezien;

scum

paard


013

ook op de guestlists gestaan, maar het is een neukend feit dat het zwaar zaad is dat het er niet meer is


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen