|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de liefhebber, mocht je hem nog niet hebben. Hij was eind vorig jaar uitgebracht...en tja, ik had hem nog niet. Vandaag binnen en hij is erg mooi al zeg ik het zelf. Meer info: http://www.hrrecords.de/high_roller/sites/release_detail.php?id=190 Er is ook een cd versie: http://www.candlemass.se/candlemass/discography/doomology/ Maar, zoals ik dit kan nagaan, missen er dan de 6 live nummers uit 1990 (inclusief intro), welke alleen als extra bij de vinyl versie zitten. Mooi spul! [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 15-02-2012 0:24] bub |
|
Hoe zijn die demo's met Johan Längquist? |
|
Nog niet beluisterd. Ik heb momenteel de 1e elpee op staan: live Jönköping. De rest nog niet kunnen beluisteren. bub |
|
De liveopname's zijn allemaal met Messiah? Want dan hoef ik die niet te horen. |
|
Die zijn inderdaad met Messiah. bub |
|
quote: Die demo's zijn prima aan te horen. Desondanks denk ik dat Leif de juiste keus had genomen door Rob als zanger aan te trekken. Die zingt de nummers toch even een stukkie beter. bub |
|
De recente 700000 ton metal cruise van deze maand. Johan op vocals. En geen Lasse op lead gitaar [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 31-01-2012 7:58] bub |
|
Even op youtube sneupen. Johan doet dus een paar nummertjes of een Epicus set. bub |
|
quote:Zo mooi dit. Dat laatste album moet ook maar met Johan op vocalen, om de cirkel weer rond te maken. De beste Candlemasszanger toch wel. |
|
quote:Ik moet je gelijk geven, maar wel leuk om eens te horen. Die demo's van King of the Grey Islands zijn wel behoorlijk anders dan het uiteindelijke album. Veel orkestraler (als dat een woord is). |
|
Dat wil ik nog wel eens horen. Je maakt me nieuwsgierig. Ik ben best wel fan van KotGI. Een heerlijke desolate sfeer. Verder ben ik toch meer fan van werk met andere zangers. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Is met Mats Levén op zang, nummers zijn wel hetzelfde, maar er is meer keyboard bij. Geeft toch een ander tintje. Zeker eens proberen. |
|
quote: Jammer dat hij op het podium zo'n saaie hork is. Bareuh... |
|
quote:Draagt hij geen bontlaarzen? Met Solitude Aeturnus vond ik hem wel gaaf live. En het zijn natuurlijk niet allemaal van die wildebrassen als pater Pieleke, kan even niet op zijn naam komen, maar ik bedoel die gast in die pij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Messiah?? |
|
quote:Ja die ja! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Wel zo'n fladderblousje met rouchjes. |
|
Nieuw candlemass nummertje... "Dancing In The Temple Of The Mad Queen Bee" een uptempo nummer met een lekkere tempo wissel op 2:30 gevolgd door een lekkere solo van Lars. Persoonlijk ben ik meer van de langzame Candlemass nummers in plaats van dit soort up tempo nummers maar het is zeker niet verkeerd. bub |
|
Uitstekend nieuwe song, up tempo ja, maar Candlemass is al een tijje niet meer zo Doomy als weleer. Het maakt hun muziek bereikbaarder voor een breder publiek. Doomology box ook binnen, grijs vinyl versie! |
|
Zo, gisteren de gouden versie van de 'Dancing In The Temple Of The Mad Queen Bee' 12" binnen. Kan a het titelnummer en kant b 'The Killing Of The Sun' Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Gaaf nummer |
|
Nummer klinkt inderdaad erg lekker, hoewel ook ik de tragere nummers verkies van hen. Ik kijk uit naar dat nieuwe album van hen, begin juni? |
|
Wederom een nieuw nummertje...wat de andere kant schijnt te zijn van de nieuwe 12". Lekker nummertje wat wel weg heeft van Sabbath's Iron Man. bub |
|
Ik weet het nog niet met die 2 nummers. Het mist net dat beetje extra. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |