IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Candlemass Vorige pagina | Volgende pagina
Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 20-12-2010 12:15 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 december 2010 11:45 schreef Staalman het volgende:
Hehe, daar ben ik vanaf gestapt. Als ik de keuze heb dan ga ik voor zwart vinyl.


zwart heeft bij mij toppriorteit aangezien dat gewoon beter klinkt.En daarna wil ik, als het mogelijk is, alle andere kleuren.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-12-2010 12:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hehe, dan zal je een beste collectie hebben...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 20-12-2010 12:52 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 december 2010 12:46 schreef Staalman het volgende:
Hehe, dan zal je een beste collectie hebben...


Valt best wel tegen aangezien ik min of meer helemaal opnieuw begonnen ben zo'n vier jaar geleden.
Had megaveel opgebouwd van 1979 tot 1995 maar dat bijna allemaal weggedaan tussen 1995 en 2000. Dacht dat ik er nooti meer naar zou luisteren, relatie die nogal zat te zeiken (achteraf gezien, nu die relatie in 2005 beeindigt is, natuurlijk.) Stom stom stom, maar ja niets aan te doen.
Hetzelfde geldt trouwens voor een groot gedeelte van mijn cd-collectie.
Het jammere is dat er erg veel collectors items tussen zaten.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2010 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vrouwen, altijd slecht voor de muziekcollectie


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 20-12-2010 15:35 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 december 2010 13:10 schreef Jenje het volgende:
Vrouwen, altijd slecht voor de muziekcollectie


jep. het vrijgezellenbestaan van de laatste jaren is uitermate goed voor mijn collectie. hahahaha


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-12-2010 16:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Neemt niet weg dat het een pijnlijk verhaal is. En ik maar balen van een kleine 60 platen die ik destijds weg heb gedaan...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-12-2010 19:16 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2010 13:10 schreef Jenje het volgende:
Vrouwen, altijd slecht voor de muziekcollectie


Andermans vrouwen waren daarentegen weer vaak erg goed voor mijn collectie.


Bareuh...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2010 20:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2010 19:16 schreef De Ulk het volgende:
Andermans vrouwen waren daarentegen weer vaak erg goed voor mijn collectie.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-08-2011 1:58 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht


Kippenvel.


Meer kippenvel, wat een stem!

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 27-08-2011 2:08]


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 27-08-2011 2:11 by ProgressiveFan Wijzig reactieProfiel van ProgressiveFanQuote dit bericht

Candlemass
Death Magic Doom is nog steeds een van mijn favoriete platen, toevallig al zicht op nieuw materiaal?


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-08-2011 7:19 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Heeft iemand die Roadburn show toevallig helemaal...op dvd-r / video?
Ik houdt mij aanbevolen


bub


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-08-2011 7:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik kan ook niet alle nummers vinden op youtube, maar zou mij niks verbazen als dit nog eens officieel uitkomt.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 27-08-2011 9:45 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ga die 'tubejes zo even bekijken! Hoop dat het me meevalt. De keer dat ik Candlemass met Lowe op vocalen heb gezien was gaaf, maar ik ergerde me werkelijk kapot aan den Amerikanischer meneer. Wat een arrogantie en overdreven Amerikaanse uitstraling. En uitspraken die compleet niet overeenkwamen met de sfeer van de muziek. Jammer, want hij kan zingen als een nachtegaaltje.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 27-08-2011 10:58 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ok ok. De opmerking slaat niet echt ergens op. T is geen Lowe in de clips

Edit: jemig de pemig wat is die gast nog goed bij stem zeg!

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 27-08-2011 11:01]



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-10-2011 21:59 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2011 7:19 schreef Bub het volgende:
Heeft iemand die Roadburn show toevallig helemaal...op dvd-r / video?
Ik houdt mij aanbevolen
Tot die tijd is hier de audiostream: http://www.roadburn.com/?p=18054

Niet het hele concert overigens, maar dan nog.

@ Dirge for november: gast zingt in musicals, dacht ik, vandaar dat hij nog goed klinkt.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 04-10-2011 9:56 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Ik ben niet de grootste Candlemass fan maar die show op Roadburn was wel echt belaaaaachelijk goed!


voltage
Usericon van voltage
Posted 04-10-2011 18:41 by voltage Wijzig reactieProfiel van voltageQuote dit bericht

voor de liefhebber,ik heb nog n live dubbel lp van candlemass-live in stockholm 1990,verkeert in nieuwstaat! wil hem evt ook wel ruilen tegen ander vinyl


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-10-2011 22:26 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Van blabbermouth. Dit staat verder ook op het news gedeelte van Napalm Records.

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=164642

quote:

CANDLEMASS Signs With NAPALM RECORDS For Farewell Album - Oct. 14, 2011
Legendary Swedish doomsters CANDLEMASS have inked a deal with Napalm Records. The band is currently working on material for its farewell album, which is tentatively scheduled for a spring 2012 release.

Commented CANDLEMASS in a statement: "Now it is official, Swedish doom 'meisters' CANDLEMASS have signed with Austrian Napalm Records for their 11th and last studio album. The band is very happy and excited about this and are looking forward to work with such a great and growing label as Napalm, home of cool bands like MONSTER MAGNET, KARMA TO BURN and ISOLE."


Als dit inderdaad de laatste Candlemass plaat zou worden, tja, dat zou ik zwaar kut vinden.
Er is dan natuurlijk nog Krux en Leif zal heus nog wel andere (doom) projecten beginnen of nog een solo plaat etc...maar toch.

Dit is verder (nog niet) vermeld op de site van Candlemass maar een persoon op het Candlemass forum, die contact heeft met de band, heeft dit wel bevestigd.


[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 15-10-2011 9:22]


bub


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-10-2011 22:29 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Hopen dat die eerste zanger dan ook een nummertje meezingt, dat zou helemaal heersch zijn.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-10-2011 22:31 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik las het zojuist ook ja. Op zich vind ik het niet zo erg. De laatste Candlemass klonk, ondanks dat het een goeie plaat is toch als een wat mindere versie van Solitude Aeturnus. Komt door Rob Lowe natuurlijk, maar goed.



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-10-2011 22:33 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ik voorzie dan wel een bonus dvd met dat roadburn optreden bij de laatste cd..


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-10-2011 22:34 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Alles beter dan die 10 minuten durende aanfluiting die bij Death Magic Doom zat.



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-10-2011 22:35 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2011 22:34 schreef Vargen666 het volgende:
Alles beter dan die 10 minuten durende aanfluiting die bij Death Magic Doom zat.



Ook 1keer gekeken ja,


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-10-2011 23:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Jammer, maar wel respect!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-10-2011 10:17 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

+1.

Als Krux maar blijft bestaan. En Solitude Aeturnus komt met nieuw materiaal.



Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen