|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
vrij matig op eerste gehoor verwachtingen te hoog wellicht signature |
|
En de concerten zijn wederom uitgesteld in Zweden. Nu in december. Vlak voor de kerst e.d. Dat wordt hem niet voor mij. bub |
|
Voor de verzamelaars...de live stream van vorig jaar wordt nu uitgebracht op vinyl en cd/dvd. Het best aan de livestream was het geluid. Een heerlijk zwaar geluid. Visueel was het echter wat saai. Em jammer dat de dvd geen blu-ray is. Ik had de stream *kuch* geripped naar mijn HD. Die is wel in HD. Affijn, beiden echter besteld. UK import dus ik vrees een beetje invoerrechten. Beide items 30 euro excl verzending. https://burningshed.com/store/peaceville/candlemass_green-valley-live_cd_dvd?filter_name=candlemass&filter_category_id=264&filter_sub_category=true https://burningshed.com/store/peaceville/candlemass_green-valley-live_double-vinyl?filter_name=candlemass&filter_category_id=264&filter_sub_category=true bub |
|
Ja op zich tof, maar dat het uit Engeland moet komen is toch wat minder. |
|
quote: Inderdaad. Mogelijk dat dit binnen de EU of Nederland later nog ergens te bestellen is. bub |
|
Dat lijkt me ook. Even in de gaten houden. |
|
De cd / dvd sinds vandaag binnen en ik heb de dvd zojuist bekeken. Het geluid zoals ook al bij de stream te horen was, is uitstekend. Heerlijk live versies van o.a. Dark Reflections, Bewitched, Solitude en het beste Candlemass nummer ooit: A Sorcerer's Pledge. Ancient Dreams staat ook vermeld dat ze deze spelen. Het is echter alleen maar een 50 seconden. Dit met Carl Westholm op hammond orgel erbij. En dat klinkt ongelooflijk lekker. Echt jammer dat ze alleen maar die 50 seconden spelen. En zei ik eerder dat het visueel wat saai was. Ik heb mij nu prima vermaakt met de beelden, welke er beter uitzien dat tijdens de livestream (ik had de stream geript naar mijn computer). De elpee is helaas nog niet verstuurd. Er is een 2 weken vertraging zo mailde Burning Shed mij. Pluspunt is dan wel dat ik nu geen invoerrechten hoef te betalen. Een erg toffe release. bub |
|
Zo kun je nog eens blij zijn met vertraging. Die invoerrechten zijn echt kut. |
|
De c.d/dvd gisteren ook ontvangen maar nog niet bekeken of beluisterd want er ligt nog genoeg op de plank wat nog voorrang heeft. En geen extra kosten zoals dat gebeurd als je vinyl koopt bij Coda Records in Engeland. Vinyl van Burning Shed wordt via Business Post verwerkt dat liep hier in december 2019 al niet zo soepel dan zou ik hem gewoon bij de large kopen. |
|
quote: Ik heb geen haast. De cd/dvd was ook verstuurd via Burning Shed. Geen problemen gehad en binnen een paar dagen binnen. bub |
|
|
|
quote: Ik heb het gelezen ja. Eigenlijk moet ik die wel hebben. Maar mogelijk dat Large hem ook krijgt. Scheelt weer verzendkosten en mogelijke importkosten. Ik wacht nog even met bestellen. bub |
|
quote: Ik wacht ook nog even. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 01-02-2022 8:38] |
|
quote: Ik heb de set inmiddels besteld bij Napalm Records. Verzending uit Oostenrijk. https://napalmrecords.com/english/epicus-doomicus-metallicus-35th-anniversary-box.html 55 UK ponden zijn ook een 66 euro. Met verzendkosten is het pakket alsnog een 79 euro maar vooruit. Hebben! bub |
|
De Epicus doomicus metallicus - 35th Anniversary Boxset is inmiddels ook bij Large als pre-order te bestellen. Echter kost hij dan wel 85 euro. https://www.large.nl/p/epicus-doomicus-metallicus---35th-anniversary-boxset/534339.html bub |
|
Bij JPC 69,99 inclusief verzendkosten. |
|
Ik hoop nog op de Hammerheart Records store. |
|
quote: Is die site een beetje betrouwbaar? Van deze heb ik nog nooit gehoord. bub |
|
Ja, alleen maar goede ervaringen mee, ook met platen die nergens anders leverbaar waren. Prijzen zijn vaak gunstig. |
|
Fijn. Bedankt voor de tip. bub |
|
Dat Large niet altijd de goedkoopste is is al lang bekend je betaald de verzendkosten altijd. Als het om media gaat wat zij dus geluidsdragers noemen zitten ze b.v. met de laatste nieuwe van Watain 3 euro hoger dan b.v. Dodax. Ik heb de Candlemass box bij Napalm Records besteld 8,99 euro duurder dan JPC inderdaad. |
|
Alsnog besteld bij JPC en verzendbevestiging binnen. Bij Napalm Records had ik inmiddels geannuleerd en ook mijn geld terug. Gisteren kreeg ik nog wel een mail van ze binnen. De order was vertraagd tot augustus. Vreemd maar niet boeiend. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 17-06-2022 14:45] bub |
|
quote: Boxset is gisteren binnengekomen. Uiteindelijk bij het Belgische Not Dead Enough besteld samen met een hoop andere platen voor een hele mooie prijs. Erg gave box! |
|
quote: Dat label was ik een tijdje geleden ook tegen gekomen. Inderdaad ruim aanbod van metal LP's aan vrij goedkope prijzen. Had mij de laatste plaat van Dodheimsgard besteld via een Nederlandse shop op Discogs, om achteraf te zien dat dezelfde plaat bij Not Dead Enough € 10 goedkoper stond. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |