|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
Een teleurstellend nummer. Dat drumgeluid met die echo vind ik nou ook niet echt geweldig. Hopelijk is de rest beter. bub |
|
Wel tof dat er een nieuw album aankomt. |
|
Nog een nieuw nummer wat een stuk beter dan Scandinavian Gods. Een te gekke solo ook van Lars. Wat een geweldige gitarist is dat ook. bub |
|
zeker een pak beter |
|
Wederom een nieuwe nummer. Lekker. Met een te gekke solo van Lars. De vinyl boxset is verstuurd. bub |
|
Vrijdag komt het nieuwe album toch? Ze speelden in Gent alleen oude nummers op Desertfest. Misschien komende zaterdag wel een nieuw nummer op Hammer of Doom. |
|
quote: Correct. Er is voor de liefhebber een gelimiteerde vniyl box (500 stuks) Voor de prijs had de cd er ook wel bij gemogen maar helaas. Ik had deze na wat twijfel toch besteld. Ik wil die 12" met de Trouble cover toch ook hebben. Alleen verkrijgbaar via Napalm records. https://napalmrecords.com/english/candlemass-sweet-evil-sun-vinyl-boxset.html bub |
|
Ik ben bij deze tevreden met de c.d. release via de large. Het debuut Epicus Doomicus Metallicus en Nightfall is een ander verhaal. |
|
Kutzooi. Ik had per ongeluk mijn huisnummer verkeerd ingevuld. Het hele pakket is weer retour gestuurd naar Napalm Records. Inmiddels in contact met een medewerker van Napalm Records welke, wanneer retour aangekomen, het pakkeet opnieuw op zal opsturen. Geduld is een schone zaak. bub |
|
Gegevens checken voordat je op 'proceed' drukt ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb een account en ik ging ervan uit dat mijn adres goed was. Er stond ook een 1 teveel bij het huisnummer. Eerdere bestellingen van Napalm Records zijn overigens wel gewoon aangekomen. Dus verder ook niet eerder problemen gehad. bub |
|
Nadat de c.d. Sweet Evil Sun me de laatste week zo goed beviel de dubbel zwart vinyl versie er nog bij gekocht gewoon bij de large. |
|
Prima album ja [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 26-11-2022 8:59] |
|
Toffe plaat. Een heerlijke productie ook. Hij staat nu op. De vinyl box set is alsnog afgeleverd. Ondanks de melding dat deze retour afzender zou gaan. bub |
|
quote: Ik heb de paarse vinyl maar ben eigenlijk niet tevreden over het geluid. De cd klinkt prima. Net als de LP te luid gemasterd is of zo. Misschien dat het aan mijn persing ligt, of dat de LP in het algemeen zo klinkt. Hoe klinkt jouw zwarte vinyl ten opzichte van de cd? bub |
|
Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden... Zelf de zwarte vinyl ook gekocht welke dus wel goed klinkt. Het is jammer om te constateren dat je 70 euro betaald voor een limited boxset en dan een lp krijgt die niet aan te horen is. De vraag is alleen of dit aan mijn kopie ligt of de gehele persing die clear purple marbled vinyl is. De bonus 12" met de Trouble cover "The Tempter" klinkt wel prima. bub |
|
Ik lees het nu pas en kan geen vergelijking maken met die special edition van jou omdat ik die niet heb. De zwart vinyl versie klinkt inderdaad uitstekend en doet niets af tegenover de c.d. Maar goed je hebt wel die Trouble cover erbij. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |