IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Candlemass Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 14-11-2004 5:15 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 11:24 schreef Mark Z het volgende:
ik vroeg dus: is die DVD van ze de moeite waard?

yep blind aanschaffen en negeer het S.A gedraak, het gaat om C.M. en niet S.A.

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-11-2004 6:37 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2004 16:36 schreef Mark Z het volgende:
ben de tel inmiddels kwijt, maar Candlemass is voor de zoveelste keer weer bij elkander! En ze duiken nu ook nog eens de studio in

Kan mij niet schelen de hoeveelste keer dat is, als ik ze eens te zien krijg zou dat machtig zijn
Ik heb voorlopig alleen die twee eerste, maar mensen, die muziek gaat door je lijf en leden.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-11-2004 10:32 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2004 5:15 schreef invictis het volgende:

Pffff......

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-11-2004 20:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2004 5:15 schreef invictis het volgende:

heb hem inmiddels al een tijdje en ik vind hem zeer de moeite waard ja! Ook de docu is heel leuk om naar te kijken met oa the famous Messiah beertrick .

LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 15-11-2004 22:39 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

[quote]Op 14 november 2004 5:14 schreef invictis het volgende:
al tig keer live gezien;

scum

paard

Wat leuk, daar ben ik ook geweest indertijd.
Ben jij ook nog (in 1989) in Middelburg en Den Bosch geweest?

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 01-12-2004 23:56 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ze spelen op Bang Your Head 2005. ben er bij heb ze gemist op wacken 2002

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-12-2004 23:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

CANDLEMASS: Studio Report Posted Online - Dec. 1, 2004

Reunited Swedish doomsters CANDLEMASS have entered Polar studios (ABBA, GENESIS, LED ZEPPELIN) in Stockholm to begin recording their new album, tentatively due in early 2005 via an as-yet-undetermined label. Read a studio report and check out photos from the recording sessions at Candlemass.net.

CANDLEMASS have just released a compilation CD, entitled "Essential Doom", containing the group's best material plus their newly recorded and previously unreleased song "Witches". The album comes with a bonus DVD featuring video footage of the band's performance at the Rock Hard Festival in Germany in 2003.

As previously reported, CANDLEMASS have been confirmed to appear at the 2005 installment of the Bang Your Head!!! festival, set to take place June 24-25 at Messegelände in Balingen, Germany.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Sar'Goth the Warlock
Posted 01-12-2004 23:56 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

das toevallig

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 01-12-2004 23:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 december 2004 23:56 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
das toevallig

Was toevallig?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-12-2004 23:59]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Sar'Goth the Warlock
Posted 02-12-2004 0:01 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

zie post boven, zelfde tijdstip.
anyway candlemass live, schijnt altijd toffe show te zijn, heb ze nog nooit gezien. ga wel zeker naar BYH 05.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2004 0:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 december 2004 0:01 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
zie post boven, zelfde tijdstip.

da's idd wel héél toevallig

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-12-2004 12:11 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2004 23:56 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ze spelen op Bang Your Head 2005. ben er bij heb ze gemist op wacken 2002

zou ik ze dan toch een keer mogen aanschouwen.....?

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 02-12-2004 14:51 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2004 23:56 schreef Mutilator het volgende:
CANDLEMASS: Studio Report Posted Online - Dec. 1, 2004

Reunited Swedish doomsters CANDLEMASS have entered Polar studios (ABBA, GENESIS, LED ZEPPELIN) in Stockholm to begin recording their new album, tentatively due in early 2005 via an as-yet-undetermined label. Read a studio report and check out photos from the recording sessions at Candlemass.net.

CANDLEMASS have just released a compilation CD, entitled "Essential Doom", containing the group's best material plus their newly recorded and previously unreleased song "Witches". The album comes with a bonus DVD featuring video footage of the band's performance at the Rock Hard Festival in Germany in 2003.

As previously reported, CANDLEMASS have been confirmed to appear at the 2005 installment of the Bang Your Head!!! festival, set to take place June 24-25 at Messegelände in Balingen, Germany.

OKE!!! nu weet ik zeker dat ik naar Balingen af ga reizen eind juni

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Sar'Goth the Warlock
Posted 09-03-2005 14:17 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

voor de mensen die zitten te wachten op de nieuwe schijf, 2 mei komt ie uit trouwens.

The tracklist of the new album is as follows:

1. Enemy (a very short intro)
2. Black Dwarf (this will be the video clip, soundwise imagine something in the vein of Dark Reflections)
3. Seven Silver Keys
4. Assassin of the Light
5. Copernicus
6. The Man Who Fell form the Sky
7. Witches (a slightly different version to the demo, a bit faster, some different lyrics)
8. Born In A Tank
9. Spellbreaker
10. The Day and the Night

The digipack version will include an extra song 11th song, "Mars and Volcanoes" (a very up tempo song)

The album has a MASSIVE sound, Messiah's vocals are better than ever, he reveals angles of his voice he hasn't done before. In a few words the new album is a combination of all 4 first Candlemass albums with a modern touch, it is more varied than any album, Leif did not neglect the "13th Sun period", and correctly did so as the album came across as very honest and unpretentious. It features some of the most complex compositions and arrangements CANDLEMASS ever had, and it is so Doom METAL. Well, Candlemass show who is the boss really. I only listened to the album once in the listening session and once again over dinner with Messiah and Leif, so I will avoid a detailed track by track review, I will have to wait for the CD to come out and listen to it properly. Still I am already sure songs like "Seven Silver Keys", "Copernicus", "Spellbreaker", "The Day and the Night" and "Assassin of the Light" are destined to become Doom Metal classics. I am extremely enthusiastic about it, and although initially i felt like Messiah's vocals were a bit back in the mix, during the second listening I am convinced this is his best vocal performance so far.

The album cover will be very simple. It will be just plain white, with the Candlemass logo in black letters and a black cross beneath it.

Ik ben echt super!! benieuwd!!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-03-2005 14:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Anders ik wel! Kan niet wachten op Wacken!

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 09-03-2005 14:37 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Heb de promo
Not bad at all

Sar'Goth the Warlock
Posted 10-03-2005 0:15 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hmmmmmm de promo.. dan zal ie wel al rond circuleren.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2005 15:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wie heeft de nieuwe van Candlemass al gehoord (op Henke na)? Bevalt deze? ik kan haast niet wachten totdat de cd in de winkel ligt.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-04-2005 15:30 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Heb gisteren de promo ontvangen. De nieuwe kan zich meten met het beste oudere werk. Ieder nummer is een briljantje en Messiah klinkt beter dan ooit! Review komt er een dezer dagen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-04-2005 15:52 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 15:30 schreef Count Usher het volgende:
Heb gisteren de promo ontvangen. De nieuwe kan zich meten met het beste oudere werk. Ieder nummer is een briljantje en Messiah klinkt beter dan ooit! Review komt er een dezer dagen.

Mooi! Ik krijg geen promo's, dus ik ben hem aan het downloaden om hem te kunnen luisteren.

invictis
Usericon van invictis
Posted 06-04-2005 20:09 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

*hijg!*

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 06-04-2005 22:27 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

megavette plaat, check quintessence voor de review

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-04-2005 22:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 22:27 schreef Der_Pim het volgende:
check quintessence voor de review

Niks van! Jullie gaan mooi wachten tot mijn review klaar is!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

invictis
Usericon van invictis
Posted 07-04-2005 1:15 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik draai hem nu wel gewoon grijs

invictis
Usericon van invictis
Posted 07-04-2005 1:27 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

trouwens Pim, volgens mij heeft die site een beetje opstartkuren?(traag as hell!)
arme buren van mij met de nieuwe Candlemass

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com