|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat er eens iemand een foto van zo'n geest maakt ofzo... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik ben overtuigd.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Dat wou ik maar even zeggen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
@ Kramy: Nog een, die laat zelfs witte letters verschijnen! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Interessante posts Helmet, moeten we het eens irl over hebben, ik post daar liever niet over.... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote:Moet je ook niet echt doen... kun je beter via msn of irl doen FREEZE |
|
Inderdaad PL... ik heb ook teveel te vertellen om hier zo even te posten, ben ik morgen nog aan het typen.... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Hmm..ik..een beetje..wil me er eigenlijk niet zo mee bezig houden,omdat ik het vrij eng vind.Maar ik kan pijn weg halen en 'dingen' zien.Of dingen weten van mensen die je niet hoort te weten.Vind het niet echt prettig. En voor de sceptische mensen hier..geloof wat je wilt geloven..klaar. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Verdiep je er dan niet echt in... maar neem ze gewoon zoals ze zijn... FREEZE |
|
vind het grote kul allemaal, ben zo iemand, eerst zien dan geloven "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wat een ontzettend GOED argument!! Zo zijn er ook veel twijfelaars aan roze lesbische shetland ponies met voorbinddildo's, terwijl ik gewoon weet dat die nog niet verklaard kunnen worden -- goedbeschouwd is het op die manier veel logischer! |
|
quote:WEl jammer... Maar ja, soms is het beter om iets niet te posten om zo een boel ergernis en irritatie te voorkomen FREEZE |
|
Ik vind dit op zich een interessant topic. Ik heb zelf weliswaar eigenlijk helemaal geen paranormale ervaringen, maar ik ben er wel van overtuigd dat er best meer tussen hemel en aarde kan zijn dan wij vermoeden. Maar aan de andere kant denk ik ook dat een groot aantal van de mensen die zeggen paranormaal te zijn, dat helemaal niet zijn. Vanwege mijn beta-achtergrond heb ik ook wel een "eerst zien dan geloven"-instelling, maar aan de andere kant is er nog zo weinig bekend over van alles en nog wat (de werking van de menselijke hersenen om maar een voorbeeld te noemen) dat je in voorkomende gevallen met een dergelijke instelling ook niet veel verder komt. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 20-06-2003 23:47] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Voor diegene die er verstand van hebben --> ik heb telkens vaker dat als ik naar huis rij op mijn fiets, dat ik dan telkens mer schaduwen tegenkom. Ze bewegen heel onnatuurlijk en soms zie ik zelfs schimmen van mensen die op de grond liggen te rollen en mensen die gewoon ergens met hun hoofd naar beneden zitten. En gister had ik zelfs dat ik er stemmen bij hoorde. Het waren zware stemmen maar ik kon neit verstaan wat ze zeiden. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ja gister fietste ik naar huis en zat er onder het genot van mooie muziek van Empyrium een beetje over na te denken. En ja, dan zie je allemaal schaduwen waar je in je hersens dan gaat proberen allemaal dingen van te maken. Als je dan een beetje goed-gelovig bent/niet goed bij je hoofd, dan ga je daar misschien geesten in zien ofzo. Ik zag trouwens wel een leuk hertje. (nee echt!) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Alleen had ik geen muziek op staan (geen baterijen meer) en was het enige wat ik hoorde gemompel. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Verschil is dat nog niemand die niet in verregaande staat van intoxicatie was ooit zo'n roze pony gezien heeft, laat staan eentje met een Shetland paspoort en een dildo gebonden op z'n roze vacht. |
|
quote:Drugs are bad mkay ... |
|
quote: Laat ik nou van de week een goed gesprek hebben gehad met zo'n beestje. Die zei ook dat al dat die new age hippies nog dommer lulden dan zijn necrofiele half afgestorven oma. |
|
quote: Misschien moet jij eens hulp gaan zoeken, dit lijkt me namelijk niks met paranormaal zijn te maken hebben. Maar eerder met een psychose. Maar dat is natuurlijk alleen maar de visie van iemand die niet in het paranormale gelooft "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Dat kan ik me goed voorstellen, veel van dergelijke ervaringen zijn toch behoorlijk persoonlijk en dat zijn niet de dingen die je zomaar op een forum wilt plaatsen. Maar ik spreek jou vast nog wel IRL I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: toen ik deze zag moest ik meteen aan dit topic denken.... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: He Helmet, in plaats van mij te negeren kan je je domme gelul over paranormale shit niet voor je houden en mijn zinvolle posts weer terug zetten? Of weet je niet meer wat er stond? Dit slaat nergens op. |
|
quote:Morke het terug zetten van een post is (nog) niet mogelijk. Maar de reden van het aanpassen is dat er te veel off topic berichten stonden en als er dan een vage reactie tussen staat dan wordt er ongetwijfeld wel eens iets te veel weggehaald. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |