IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Paranormaal, wie is het nog meer? Vorige pagina | Volgende pagina
Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-06-2003 20:10 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Dat er eens iemand een foto van zo'n geest maakt ofzo...



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-06-2003 20:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 20:10 schreef Kramy het volgende:
Dat er eens iemand een foto van zo'n geest maakt ofzo...



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-06-2003 20:54 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik ben overtuigd....



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-06-2003 20:55 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 20:54 schreef Kramy het volgende:
Ik ben overtuigd....
Dat wou ik maar even zeggen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-06-2003 20:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

@ Kramy:
Nog een, die laat zelfs witte letters verschijnen!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 20-06-2003 21:45 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Interessante posts Helmet, moeten we het eens irl over hebben, ik post daar liever niet over....


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 20-06-2003 21:48 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 21:45 schreef Midnight het volgende:
Interessante posts Helmet, moeten we het eens irl over hebben, ik post daar liever niet over....
Moet je ook niet echt doen... kun je beter via msn of irl doen


FREEZE


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 20-06-2003 21:49 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Inderdaad PL... ik heb ook teveel te vertellen om hier zo even te posten, ben ik morgen nog aan het typen....


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-06-2003 21:49 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hmm..ik..een beetje..wil me er eigenlijk niet zo mee bezig houden,omdat ik het vrij eng vind.Maar ik kan pijn weg halen en 'dingen' zien.Of dingen weten van mensen die je niet hoort te weten.Vind het niet echt prettig.

En voor de sceptische mensen hier..geloof wat je wilt geloven..klaar.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 20-06-2003 21:53 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 21:49 schreef Vampie het volgende:
Hmm..ik..een beetje..wil me er eigenlijk niet zo mee bezig houden,omdat ik het vrij eng vind.Maar ik kan pijn weg halen en 'dingen' zien.Of dingen weten van mensen die je niet hoort te weten.Vind het niet echt prettig.

En voor de sceptische mensen hier..geloof wat je wilt geloven..klaar.
Verdiep je er dan niet echt in... maar neem ze gewoon zoals ze zijn...


FREEZE


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-06-2003 22:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

vind het grote kul allemaal, ben zo iemand, eerst zien dan geloven


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-06-2003 23:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 20:00 schreef Egregius het volgende:
Veel twijfelaars aan het paranormale.

Stom eigenlijk, want als je het paranormale simpelweg als hetgene wat we nog niet kunnen verklaren beschouwt, is het allemaal erg logisch.

Wat een ontzettend GOED argument!!

Zo zijn er ook veel twijfelaars aan roze lesbische shetland ponies met voorbinddildo's, terwijl ik gewoon weet dat die nog niet verklaard kunnen worden -- goedbeschouwd is het op die manier veel logischer!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 20-06-2003 23:33 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 21:49 schreef Midnight het volgende:
Inderdaad PL... ik heb ook teveel te vertellen om hier zo even te posten, ben ik morgen nog aan het typen....
WEl jammer... Maar ja, soms is het beter om iets niet te posten om zo een boel ergernis en irritatie te voorkomen


FREEZE


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-06-2003 23:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik vind dit op zich een interessant topic. Ik heb zelf weliswaar eigenlijk helemaal geen paranormale ervaringen, maar ik ben er wel van overtuigd dat er best meer tussen hemel en aarde kan zijn dan wij vermoeden.

Maar aan de andere kant denk ik ook dat een groot aantal van de mensen die zeggen paranormaal te zijn, dat helemaal niet zijn.

Vanwege mijn beta-achtergrond heb ik ook wel een "eerst zien dan geloven"-instelling, maar aan de andere kant is er nog zo weinig bekend over van alles en nog wat (de werking van de menselijke hersenen om maar een voorbeeld te noemen) dat je in voorkomende gevallen met een dergelijke instelling ook niet veel verder komt.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 20-06-2003 23:47]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 21-06-2003 13:23 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Voor diegene die er verstand van hebben --> ik heb telkens vaker dat als ik naar huis rij op mijn fiets, dat ik dan telkens mer schaduwen tegenkom. Ze bewegen heel onnatuurlijk en soms zie ik zelfs schimmen van mensen die op de grond liggen te rollen en mensen die gewoon ergens met hun hoofd naar beneden zitten. En gister had ik zelfs dat ik er stemmen bij hoorde. Het waren zware stemmen maar ik kon neit verstaan wat ze zeiden.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 21-06-2003 13:30 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ja gister fietste ik naar huis en zat er onder het genot van mooie muziek van Empyrium een beetje over na te denken. En ja, dan zie je allemaal schaduwen waar je in je hersens dan gaat proberen allemaal dingen van te maken. Als je dan een beetje goed-gelovig bent/niet goed bij je hoofd, dan ga je daar misschien geesten in zien ofzo.

Ik zag trouwens wel een leuk hertje. (nee echt!)


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 21-06-2003 13:32 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Alleen had ik geen muziek op staan (geen baterijen meer) en was het enige wat ik hoorde gemompel.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 23-06-2003 1:29 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 23:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat een ontzettend GOED argument!!

Zo zijn er ook veel twijfelaars aan roze lesbische shetland ponies met voorbinddildo's, terwijl ik gewoon weet dat die nog niet verklaard kunnen worden -- goedbeschouwd is het op die manier veel logischer!


Verschil is dat nog niemand die niet in verregaande staat van intoxicatie was ooit zo'n roze pony gezien heeft, laat staan eentje met een Shetland paspoort en een dildo gebonden op z'n roze vacht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2003 10:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 13:23 schreef Possessedpacman het volgende:
Voor diegene die er verstand van hebben --> ik heb telkens vaker dat als ik naar huis rij op mijn fiets, dat ik dan telkens mer schaduwen tegenkom. Ze bewegen heel onnatuurlijk en soms zie ik zelfs schimmen van mensen die op de grond liggen te rollen en mensen die gewoon ergens met hun hoofd naar beneden zitten. En gister had ik zelfs dat ik er stemmen bij hoorde. Het waren zware stemmen maar ik kon neit verstaan wat ze zeiden.
Drugs are bad mkay ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2003 10:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 1:29 schreef Egregius het volgende:
Verschil is dat nog niemand die niet in verregaande staat van intoxicatie was ooit zo'n roze pony gezien heeft, laat staan eentje met een Shetland paspoort en een dildo gebonden op z'n roze vacht.

Laat ik nou van de week een goed gesprek hebben gehad met zo'n beestje. Die zei ook dat al dat die new age hippies nog dommer lulden dan zijn necrofiele half afgestorven oma.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 23-06-2003 10:46 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2003 13:23 schreef Possessedpacman het volgende:
Voor diegene die er verstand van hebben --> ik heb telkens vaker dat als ik naar huis rij op mijn fiets, dat ik dan telkens mer schaduwen tegenkom. Ze bewegen heel onnatuurlijk en soms zie ik zelfs schimmen van mensen die op de grond liggen te rollen en mensen die gewoon ergens met hun hoofd naar beneden zitten. En gister had ik zelfs dat ik er stemmen bij hoorde. Het waren zware stemmen maar ik kon neit verstaan wat ze zeiden.


Misschien moet jij eens hulp gaan zoeken, dit lijkt me namelijk niks met paranormaal zijn te maken hebben. Maar eerder met een psychose. Maar dat is natuurlijk alleen maar de visie van iemand die niet in het paranormale gelooft


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-06-2003 11:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 20 juni 2003 21:45 schreef Midnight het volgende:
Interessante posts Helmet, moeten we het eens irl over hebben, ik post daar liever niet over....
Dat kan ik me goed voorstellen, veel van dergelijke ervaringen zijn toch behoorlijk persoonlijk en dat zijn niet de dingen die je zomaar op een forum wilt plaatsen. Maar ik spreek jou vast nog wel IRL


I'm not being rude. You're just insignificant.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-06-2003 12:54 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 17:24 schreef attila_de_hun het volgende:
maar als je uittreed, hoe kom je dan weer terug? ik moet eerlijk zijn, ik heb er verder weinig vertrouwen in dat zoiets kan. Ik zou het wel eens willen testen of iemand dat echt kan. Dat kan heel makkelijk, ik leg een papiertje met een getal boven op een kast. dat zou de uitgetredene moeten kunnen lezen toch?



toen ik deze zag moest ik meteen aan dit topic denken....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-06-2003 13:17 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 23 juni 2003 11:41 schreef helmet het volgende:
Dat kan ik me goed voorstellen, veel van dergelijke ervaringen zijn toch behoorlijk persoonlijk en dat zijn niet de dingen die je zomaar op een forum wilt plaatsen. Maar ik spreek jou vast nog wel IRL


He Helmet, in plaats van mij te negeren kan je je domme gelul over paranormale shit niet voor je houden en mijn zinvolle posts weer terug zetten? Of weet je niet meer wat er stond?


Dit slaat nergens op.


Fire
Usericon van Fire
Posted 23-06-2003 13:46 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 23 juni 2003 13:17 schreef mörke het volgende:
He Helmet, in plaats van mij te negeren kan je je domme gelul over paranormale shit niet voor je houden en mijn zinvolle posts weer terug zetten? Of weet je niet meer wat er stond?
Morke het terug zetten van een post is (nog) niet mogelijk. Maar de reden van het aanpassen is dat er te veel off topic berichten stonden en als er dan een vage reactie tussen staat dan wordt er ongetwijfeld wel eens iets te veel weggehaald.



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen