|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat dacht ik ook ja mvg wk10 |
|
quote:Het staat toch ook in: SPIRITUALITEIT, filosofie, LEVENSBESCHOUWING en MYSTIEK?! Daar past dit topic precies in... Trouwens, heb vanacht weer een bezoekje gehad... Ik weet alleen niet waarom hij/zij kwam, want ik was te moe om dat uit te zoeken FREEZE |
|
you tell 'em Helmet |
|
quote: Mensen in lange witte jassen toevallig? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Nee, niet eens... eerder een zwarte gedaante... FREEZE |
|
quote:Zwarte hoge hoed? Grote zwarte auto ? |
|
k heb een paar keer vreemde dingen mee gemaakt waar ik geen verklaring voor heb....maar misschien is daar wel een verklaring voor... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ja idd, zo dnek ik ook. dat ik niet weet wat het is betekend nog niet dat er geen louter wetenschappelijk verklaring voor is. |
|
een uit zichzelf kapot springend glas kan idd beangstigend zijn... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Grote zwarte auto!!! Maarre... nee... gewoon een iets dat verdacht veel leek op een mens Maar ja, voor sommige "paranormale" dingen is zeker wel een wetenschappelijke verklaring voor, dat geef ik meteen toe, het is alleen wel zo dat er meer is dan wij kunnen (willen?) zien hier op aarde FREEZE |
|
quote: Ik kreeg laatst een biertje in mijn handen van iemand, en toen ik een slok wilde nemen verpulverde het gals zo ongeveer, zonder aantoonbare oorzaak. Denk je dat dat ook iets dergelijks is? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Zelfkennis. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nee. Jij wordt gewoon gepest. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:ik zie altijd schaduwen true disco chick |
|
quote:Zoals in echt zwart? En wanneer? (PS, schop je MSN nu eens aan!!!) FREEZE |
|
quote:Ja, ik zie ze 's avonds geregeld rond eht huis waren... Maar dat stoort me niet echt of zo true disco chick |
|
quote:Das mooi... pas wel, want soms willen ze nog wel es gek doen FREEZE |
|
Helmet? Dit slaat nergens op. |
|
quote:Waarom? Weet iemand trouwens heeel toevallig hoe ik mezelf tegen zwarte magie kan beschermen? FREEZE |
|
ietwat laat: @ Snaack, en Blackjack of course... Bescherming tegen zwarte magie? Zou je eerder aan ervaren (witte) heksen moeten vragen lijkt me... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Dude... |
|
Veel twijfelaars aan het paranormale. Stom eigenlijk, want als je het paranormale simpelweg als hetgene wat we nog niet kunnen verklaren beschouwt, is het allemaal erg logisch. Tig jaar geleden maakte ik zelf iets vaags mee. Was op de 1e verdieping en wou net uit de gang naar de keuken gaan, toen ik stopte omdat ik een vaag gevoel had in m'n maag, zo'n gevoel als je krijgt als je in een achtbaan een duik maakt zeg maar. Werd even paranoide, keek voorzichtig om het hoekje, en werd weer rustig, tot ik een vaag 'help' hoorde van m'n moeder. Ik liep eerst naar beneden, terwijl het van boven leek te komen, en ze waarschijnlijker daar was. Dus ik ging naar boven, zag niemand, ging toen naar beneden. Daar bleek m'n moeder aan een randje te hangen in de studio achter de winkel waarboven we wonen, omdat een ladder was weggegleden. Ik had de ladder niet horen vallen (is ook lastig zoveel ruimtes verder), maar was wel gealarmeerd door een raar gevoel in m'n buik. Nou kan het zijn dat ik onderbewust iets alarmerends gehoord heb, of dat ik de trilling van de vallende ladder onderbewust gevoeld heb, maar dat zijn toch niet meer dan onwaarschijnlijke rationaliseringen van een vaag fenomeen. Wetenschap berust ook niet op zekerheid maar op waarschijnlijkheid. Maar voor degenen die eerder in deze draad naar bewijs vroegen: http://www.witchesrealm.com/srv/seeing.html Maf dat natuurwetenschappers niet geloven in het paranormale, tot ze quantum-mechanica gaan doen, of bij de CIA zitten (CIA pompte 10 miljoen in onderzoek naar remote viewing omdat de Russen ook al onderzoek deden en omdat het leek te werken; uiteindelijke resultaten waren dat de resultaten de 10 miljoen niet waard waren, maar dat er zeker wel middels (gangbare) wetenschap niet te verklaren effecten gemeten waren. Och, hoe hadden ze een 75% succesratio van remote viewing uberhaupt moeten uitleggen? (nee statistisch is er een kans van 1 tegen 10^12 o.i.d. dat het allemaal gegokt is) ESP: http://www.survivalscience.org/debunk/radin3.shtml Er zijn experimenten gedaan die ESP statistisch aantonen. Maar vervolgens kwam er een storm van kritiek, die in dit stukje volledig ontkracht wordt. Het trieste is dat ook al is de kritiek ontkracht, de mainstream ESP links laat liggen. Ongezond scepticisme. Zelf vind ik de wereld ook een prettiger plek om te wonen als niet alles in koud rationalisme omgezet moet worden. |
|
quote: Het is goed te verklaren hoor: jullie hebben teveel fantasie. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
paranormaal is gewoon iets wetenschappelijks verklaarbaar waar we nog te dom voor zijn om te weten wat het precies is. Bedoel je had ze 200 jaar geleden eens moeten vertellen over mobiele telefoons, werd je waarschijnlijk meteen in een gekkenhuis gestopt. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |