IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Paranormaal, wie is het nog meer? Vorige pagina | Volgende pagina
Egregius
Usericon van Egregius
Posted 25-06-2003 1:54 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 18:16 schreef mörke het volgende:
Dan zal ik even zeggen wat ik vind:

Jullie moeten je leven maar eens gaan vullen met iets zinnnigs. Nadenken over hoe dom het is om in dit soort crap te geloven.

"Mommy! The dog exploded!"


Geloven?!?!? Leest dan iedereen over m'n post heen waarin ik zette dat er al zat bewijs is vergaard, met name ook door de Amerikaanse inlichtingendienst??? *diepe zucht*


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 25-06-2003 2:00 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 18:00 schreef Blackjack het volgende:
Afschermen. Bepaalde eenvoudige technieken, die je aangeleerd krijgt bij gevallen als empathie bijvoorbeeld (ik dus). Mail maar effe en ik stuur je d'r een paar.
Zwarte magie is volgens mij niet veel anders als het zenden van (negatieve) energie, met het doel om iets gedaan te krijgen zonder bij de consequenties stil te staan. Andere ideeen hierover? Serieus graag.


Grappig feitje overigens tussendoor:
ooit was schijnbaar er een 'Christelijke wetenschapper' in de VS die een collega voor het gerecht sleepte met de beschuldiging dat de ander negatieve gedachten zijn kant op stuurde. De rechtbank oordeelde dat de justitie niets kon bepalen over wat er in de geest van iemand afspeelt, en dus werd de zaak afgedaan.

Andere rechtszaak ging over iemand die verdacht werd van moord door magie. De verdediging argumenteerde dat de client onmogelijk een moord door magie gepleegd kon hebben, want als hij dat wel had gedaan dan hadden de aanklagers hem niet durven aanklagen.
Man werd vrijgesproken..


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 25-06-2003 8:05 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 18:16 schreef mörke het volgende:
Dan zal ik even zeggen wat ik vind:

Jullie moeten je leven maar eens gaan vullen met iets zinnnigs. Nadenken over hoe dom het is om in dit soort crap te geloven.

"Mommy! The dog exploded!"


zei degene die zijn dagen vult met het posten van onzin op dit forum.. contradiction in terms, beste morke


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-06-2004 13:54 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Excuses voor het omhoog schoppen van een oud topic, maar is er toevallig iemand die mij meer kan vertellen over Wajang poppen?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 30-06-2004 15:39 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 13:54 schreef helmet het volgende:
Excuses voor het omhoog schoppen van een oud topic, maar is er toevallig iemand die mij meer kan vertellen over Wajang poppen?
Ik zou er wat info bij familie van me over kunnen navragen (kromme zin )

Maar dat doe ik liever niet... Wij hebben zo'n kreng gehad en we hadden alleen maar negatieve dingen in ons leven... Nee, ik heb liever niets meer met die dingen te maken


FREEZE


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 30-06-2004 15:43 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Een hele goeie vriendin van mij is half-indonesisch, ik kan er eens naar vragen als ik er aan denk.


~ By the fallen one I shall arise ~


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-06-2004 15:46 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 juni 2004 15:43 schreef Ishtar het volgende:
Een hele goeie vriendin van mij is half-indonesisch, ik kan er eens naar vragen als ik er aan denk.
quote:
Op 30 juni 2004 15:39 schreef Phantom Lord het volgende:
Ik zou er wat info bij familie van me over kunnen navragen (kromme zin )
Als dat zou kunnen, gaarne.

quote:
Maar dat doe ik liever niet... Wij hebben zo'n kreng gehad en we hadden alleen maar negatieve dingen in ons leven... Nee, ik heb liever niets meer met die dingen te maken
Ja precies, die instelling heb/had ik dus ook. Maar ik was gisteren bij iemand thuis en daar stond dus wel een tweetal van die krengen op de kast en daar kwam gelijk zo een enorm niet goed gevoel vanaf...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 30-06-2004 15:48 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Wil je er nog iets specifieks van weten?


~ By the fallen one I shall arise ~


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-06-2004 15:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 juni 2004 15:48 schreef Ishtar het volgende:
Wil je er nog iets specifieks van weten?
Vooralsnog niet... wil dat wat mij 'opviel' eerst voorzichtig aankaarten bij de eigenaar. Met wat achtergrondinformatie er bij bij voorkeur.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 30-06-2004 15:51 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Is het een soort voodoo ofzo?


~ By the fallen one I shall arise ~


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-06-2004 15:53 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 juni 2004 15:51 schreef Ishtar het volgende:
Is het een soort voodoo ofzo?
Voor wat ik er nu van heb kunnen vinden wel ja. Het schijnt voor te komen dat dergelijke poppen behekst worden en daardoor danwel negatieve energie afgeven danwel bezeten zijn. Maar ik weet er dus nog weinig vanaf en 't is lastig zoeken op 't internet.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 30-06-2004 15:58 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 30 juni 2004 15:53 schreef helmet het volgende:
Voor wat ik er nu van heb kunnen vinden wel ja. Het schijnt voor te komen dat dergelijke poppen behekst worden en daardoor danwel negatieve energie afgeven danwel bezeten zijn. Maar ik weet er dus nog weinig vanaf en 't is lastig zoeken op 't internet.


Ok, ik zal t *voorzichtig* vragen, en in de tussentijd kun je misschien wat tegengas geven: http://www.spellsandmagic.com/spells.html



~ By the fallen one I shall arise ~


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-06-2004 17:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 15:46 schreef helmet het volgende:
Ja precies, die instelling heb/had ik dus ook. Maar ik was gisteren bij iemand thuis en daar stond dus wel een tweetal van die krengen op de kast en daar kwam gelijk zo een enorm niet goed gevoel vanaf...


Voortaan eerst poepen en veel deo spuiten als je bij je nieuwe vriendinnetje op bezoek bent. Dan hoef je je niet ongemakkelijk te voelen en hoef je het niet op wat speelgoed afschuiven....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-06-2004 17:15 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com



Ik dacht dat die poppen alleen in de Donald DUck voor kwamen.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 30-06-2004 17:15]



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 30-06-2004 17:23 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 15:51 schreef Ishtar het volgende:
Is het een soort voodoo ofzo?
quote:
Op 30 juni 2004 15:53 schreef helmet het volgende:
Voor wat ik er nu van heb kunnen vinden wel ja. Het schijnt voor te komen dat dergelijke poppen behekst worden en daardoor danwel negatieve energie afgeven danwel bezeten zijn. Maar ik weet er dus nog weinig vanaf en 't is lastig zoeken op 't internet.
Ik heb eventjes een beetje navraag gedaan... En jawel... het is een soort van voodoo... In Indonesië wordt het veel gebruikt (wat ik gehoord heb) en het is een vrij krachtige vorm.

Nu weet ik niet of de negatieve krachten die ervanaf komen blijven hangen als je het weggedaan hebt, maar het kan zijn dat dat wel het geval is wanneer er nog eens een spreuk overheen gegooid is... (verklaard ook meteen waarom het hiet nog steeds "slecht" aanvoelt)

Hmm... wel weer interessant


FREEZE


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-06-2004 17:24 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 juni 2004 17:23 schreef Phantom Lord het volgende:
Nu weet ik niet of de negatieve krachten die ervanaf komen blijven hangen als je het weggedaan hebt,
Mwoah, als dat zo is dan krijg ik die wel weer weg denk ik.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 30-06-2004 17:29 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 17:24 schreef helmet het volgende:
Mwoah, als dat zo is dan krijg ik die wel weer weg denk ik.
Hehehe... is wel te hopen voor je... m'n pa heeft er nog steeds last van


FREEZE


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-06-2004 17:33 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

ik ken die poppen wel, mijn opa's 1e vrouw die had ontmoet in de NL-indonesiche oorlog,had 35 jaar geleden die poppen mee genomen naar Holland. Ze heeft het niet langer dan 1 maand vol gehouden nadat ze die poppen van de originele plek had meegenomen, ze was gelijk ziek geworden toen ze in nederland aan kewamen, een soort malaria zeiden ze.

Natuurlijk weer typisch bijgeloof avn mijn opa om de schuld bij die poppen te leggen.



Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 30-06-2004 18:42 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht



Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-06-2004 19:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Nog zo'n belachelijk topic, paranormaal? phaaha.
Je kan beter een psychiater opzoeken als je dat denkt


"This one is older than shit, heavier than time!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-06-2004 19:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ben niet paranormaal, ik ben goddelijk.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 01-07-2004 19:11 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Wat betreft die Wajang poppen, nog nooit iets van gehoord dat het rare invloeden kan uitoefenen of zo. Bij mijn vroegere beste vriendin hadden ze die ook (ze is indonesisch) maar nooit wat over horen vertellen of zo, ben wel benieuwd. Maar ik denk dat hoe harder je ergens in gelooft/ angst voor hebt, hoe meer 'spoken' je gaat zien en al het negatieve wat je meemaakt ook gaat terugleiden tot datgene


REDmagicwoman
...en morgen weer gezond opstaan
Usericon van REDmagicwoman
Posted 01-07-2004 19:12 by REDmagicwoman Wijzig reactieProfiel van REDmagicwomanQuote dit bericht

ik heb dus 2 wajang poppen in me vensterbank staan.Ikw eet niet wat ik moet geloven aan deze verhalen.

[Dit bericht is gewijzigd door REDmagicwoman op 01-07-2004 19:17]


Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 01-07-2004 19:13 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 19:12 schreef REDmagicwoman het volgende:
ik ben wel geschrokken van dat verhaal van die wajang poppen ik heb er dus gewoon 2in me vensterbank staan in me slaapkamer ik ga ze nu gelijk weghalen dat meen ik serieus.Ik dacht dat ze gewoon leuk waren maar ik wist niet dat sommige negative energie hebben


als je zelf nergens last van hebt zou ik ze niet weghalen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-07-2004 19:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2004 19:12 schreef REDmagicwoman het volgende:
ik ben wel geschrokken van dat verhaal van die wajang poppen ik heb er dus gewoon 2in me vensterbank staan in me slaapkamer ik ga ze nu gelijk weghalen dat meen ik serieus.Ik dacht dat ze gewoon leuk waren maar ik wist niet dat sommige negative energie hebben


hahahahaaha


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen