|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Paranormale dating! Fantastisch! Snap ik ook weer het idee achter dit topic Wat zou je dan samen gaan doen? door een enge grot wandelen? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Paranormale blind date Je weet al dat ze lekker/lelijk is en dat je wel/niet gaan neuken voordat je aanbelt .. |
|
quote: Hmmz... ik ben aan het wachten op de eerste bewijzen eigenlijk. Als iemand hier nu ff een niet geshopte foto of filmpje neerzet. Er wordt al jaren zoveel over zo'n soort dingen gelult, maar is er ooit ook maar iets van een bewijs geweest? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Mensen, ontopic! Als je hier niets (zinnigs) over te zeggen hebt, post dan vooral niet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Plaatselijke handoplegging, tot het kwade sap uit het bevloekte lichaamsdeel komt gespoten, en de kwaad-aardige zwelling verdwijnt. Kan nog interessant worden. |
|
quote:Zoiets heet "begeleiden bij het ontdekken van zijn/haar gave en ontwikkelen ervan" FREEZE |
|
quote: Het eerste was misschien ook enigsinds een beetje van een grapje zeg maar Maar ehmz, mijn andere vraag over het hoe wil je dan gaan begelijden blijft staan.. hoe wil je die gave gaan ontdekken? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Tja bewijzen is ook moelijk ... Bewijzen zullen dan live moeten komen, want alles wat gedrukt of opgenomen is is beïnvloedbaar. De rare fenomen die wel eens waar worden genomen ()rare lichten en geluiden, zijn mijns inziens 99 van de 100 keer te verklaren. Die eene keer is het iets wat we nog niet ontdekt hebben. En mensen die met handoplegging kunnen genezen ?? Bullshit, gewoon mensen met zweethanden. |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-06-2003 14:16] Dit slaat nergens op. |
|
quote:Daar zijn verschillende technieken voor, die allemaal zeer sterk te maken hebben met meditatie. Probleem daarbij is dat je als ongetraind persoon niet in de hand hebt hoe ver je gaat, en daarom moet er altijd iemand bij zijn die je in de gaten houdt en als anker kan dienen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Want anders? Het zit allemaal in je hoofd. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je gek wordt van jezelf. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-06-2003 14:06] |
|
paranormaal ben ik niet, gek wel. haha.. nee, maar ik heb toch wel vaak dat ik dingen van te voren weet / kan voorspellen, ofzo.. dat soort dingen. aan iemand denken, hem/haar paar minuten later zien. of gebeld worden.. u know. voorspellende dromen die (bijna of helemaal) uitkomen, dat soort shit, maar dat valt niet onder paranormaal of wel? heb ik zoiets niet eens eerder gezegd in een topic? |
|
quote: Dat met die dromen heb ik ook vrij vaak, alleen zodra ik me het realiseer, is het ook meteen afgelopen en kan ik niet 'voorspellen' wat er daarna zou gebeuren. Heel irritant. Of dat paranormaal is... geen idee. Zal wel iets met het onderbewuste te maken hebben. Van het verreweg grootste gedeelte van de hersenen weet men niet waar het voor dient. Wie weet ligt daar een verklaring. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Klinkt naar een aanleg voor helderziendheid. In ieder geval, als je het vaker hebt en het klopt vaker wel dan niet. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:Tja, ik betwijfel of ik jou kan overtuigen van de eventuele gevaren van astrale project, uittredingen en het verkennen van hogere niveaus van bestaan Om nog maar te zwijgen over de kwetsbaarheid van iemand tegenover andere entiteiten op het moment dat je je daar mee aan de slag gaat. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Zo had ik er nog nooit over nagedacht. Cheers! |
|
quote: Ik geloof dat je gelijk hebt. En ik geloof dat het ook niet gevaarlijk is als je er, zoals ik, niet in gelooft. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik hou van Ghostje(s) [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-06-2003 14:52] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-06-2003 14:16] |
|
quote:Goed gezegd... iedereen zegt wel dat het in je hoofd zit, maar het zit hem in je geest... als je gek bent, is je geest heel onrustig (of overgenomen door een entiteit)... dus dan kom je alsnog op entiteiten en andere paranormale dingen FREEZE |
|
quote: Yep. Als je niet weet waar je mee bezig bent, kun je beter met echt vuur gaan spelen. Dat is veiliger dan kutten met het paranormale. Heb eens bezoek gehad van een plaaggeest. Kostte me veel moeite om hem weg te krijgen. Sindsdien houd ik me er niet echt meer mee bezig. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:Ik heb ook last gehad van een "plaaggeest" maar die deed dat meer om mij bewust te laten worden dat er meer is dan wij zien FREEZE |
|
Ik heb zelf een aantal keer last gehad van geesten van een stel moordenaars ofzo (opgehangen criminelen). Die waren plaatsgebonden, maar op die plaats zelf voel je je dan zo ontieglijk klote. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |