IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Paranormaal, wie is het nog meer? Vorige pagina | Volgende pagina
pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 18-06-2003 12:38 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 12:31 schreef Phantom Lord het volgende:
Is ook niet fijn... maar ja, ook wel weer fijn om te weten dat je een verbinding hebt met het verleden zo zie ik het tenminste


Ik vind het ook wel interessant, maar als het te gortig wordt

Anyway, ik wil er ook wel es leren er verder op in te kunnen gaan, binnenkort is het vakantie, dan ga ik wat experimenteren


true disco chick


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 12:40 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 12:38 schreef pale enchantress het volgende:
Ik vind het ook wel interessant, maar als het te gortig wordt

Anyway, ik wil er ook wel es leren er verder op in te kunnen gaan, binnenkort is het vakantie, dan ga ik wat experimenteren
Ga niet experimenteren zonder begeleiding... das slecht voor je...


FREEZE


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 18-06-2003 12:42 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 12:40 schreef Phantom Lord het volgende:
Ga niet experimenteren zonder begeleiding... das slecht voor je...
ga jij me begeleiden?


true disco chick


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-06-2003 12:48 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Wat heet paranormaal?

Als je in een concentratiekamp bent en je moet opeens denken aan alle mensen die daar vreselijk hebben geleden, is dat paranormaal. Lijkt me eigenlijk gewoon normaal.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-06-2003 12:48 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik zie het al weer.
Iedereen is paranormaal.
Behalve ik.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-06-2003 12:50 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Een aangetrouwde (inmiddels weer gescheiden) oom van me uit Amerika (of all places ) heeft datzelfde genezende in zijn vingers zitten, enige probleem is dat hij vaak de pijn van de persoon die hij geneest gedeeltelijk overneemt...

(Niet zo erg als in the Green Mile hoor)

(o-topic)...wel trouwens goede film...(o-topic)

Ik ben zelf veel te scheiterig om me echt te gaan verdiepen in de geestenwereld hoewel ik vaak heb meegemaakt dat ze aanwezig zijn en om ons allemaal heen bewegen.

Ik zou nog geen Ouija bord aanraken als ze me een pistool tegen m'n hoofd hielden en dat meen ik volledig.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-06-2003 12:51 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 12:48 schreef Claw het volgende:
Wat heet paranormaal?

Als je in een concentratiekamp bent en je moet opeens denken aan alle mensen die daar vreselijk hebben geleden, is dat paranormaal. Lijkt me eigenlijk gewoon normaal.

Juist ja. Bij mijn oom thuis hebben ze 3 duitse soldaten gevonden uit WO2. Ingemetseld in de kelder. Heeft ie ook nooit een vreemd gevoel over gehad. Nog steeds niet trouwens.


mvg wk10


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-06-2003 12:55 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

paranormaal of ben ik zo "gevoelig"?deze morgen dacht ik nog van:"hé,'t is al effe geleden dat ik ... nog gezien heb" Drie keer raden wie ik ben tegengekomen???


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-06-2003 12:55 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 12:55 schreef IceQueen het volgende:
paranormaal of ben ik zo "gevoelig"?deze morgen dacht ik nog van:"hé,'t is al effe geleden dat ik ... nog gezien heb" Drie keer raden wie ik ben tegengekomen???


mij?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-06-2003 12:56 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 18 juni 2003 12:55 schreef IceQueen het volgende:
paranormaal of ben ik zo "gevoelig"?deze morgen dacht ik nog van:"hé,'t is al effe geleden dat ik ... nog gezien heb" Drie keer raden wie ik ben tegengekomen???


TOEVAL ?!?!?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-06-2003 12:56 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Pfft... ik heb constant het gevoel dat Bonobo weer op m'n kap gaat zitten. Maar het blijft uit...


mvg wk10


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-06-2003 12:58 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 12:55 schreef Frietbal het volgende:
mij?


Nee,sorry


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-06-2003 12:59 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 12:56 schreef Claw het volgende:
TOEVAL ?!?!?



Uh...Kan natuurlijk altijd,maar ik weet bvb wat -ghost-- doet zonder dat hij 't me komt vertellen...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-06-2003 13:21 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 juni 2003 12:50 schreef Phriar het volgende:
Een aangetrouwde (inmiddels weer gescheiden) oom van me uit Amerika (of all places ) heeft datzelfde genezende in zijn vingers zitten, enige probleem is dat hij vaak de pijn van de persoon die hij geneest gedeeltelijk overneemt...
Eh ja, dat is vrij logisch. Wat je doet is de pijn uit iemand halen, en als je niet oppast schiet dat net zo hard weer jouw lichaam in. Goed op concentreren, dan kun je de pijn in je hand houden, in plaats van dat het in je had gaat zitten. Daarna kun je het vrij letterlijk 'weggooien'.

quote:
Ik zou nog geen Ouija bord aanraken als ze me een pistool tegen m'n hoofd hielden en dat meen ik volledig.
Same here.. en de malloot die ooit in mijn buurt gaat lopen glaasje draaien ros ik persoonlijk in elkaar. Dat zijn geen dingen waar je mee moet spelen, zeker niet als je niet weet wat je aan het doen bent.


I'm not being rude. You're just insignificant.


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-06-2003 13:24 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Menen jullie dat nu allemaal, of zijn jullie nu gewoon aan het zwanzen ?

Iedereen praat wel over dat paranormaal spul, maar ik heb het van m'n leven nog nooit gezien.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-06-2003 13:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik zou wel is zo een bord willen aanraken, zodat ik weet of het echt bestaat of niet.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-06-2003 13:28 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

ohw...Ik heb een ouija kaartspel...heeft drie spelers nodig...Ik vind geen derde om mee te doen....Of jawel,maar die twee zouden elkaar naar de keel vliegen...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-06-2003 13:28 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 12:58 schreef IceQueen het volgende:
Nee,sorry




Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-06-2003 13:29 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Wat betreft dat ouija-bord: hier t zelfde. Alles behalve daarmee aanklooien (of glaasje draaien, zelfde categorie).

En Pale Enchantress: doe jezelf een lol en zoek een begeleider als je wilt gaan experimenteren.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 13:37 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 12:42 schreef pale enchantress het volgende:
ga jij me begeleiden?
Als ik zelf wat zekerder zou zijn van wat ik kan, had ik dat zo gedaan Maar helaas; ik heb zelf ook nog een begeleider nodig


FREEZE


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-06-2003 13:38 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 13:28 schreef Frietbal het volgende:



*KNUFFEL*


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-06-2003 13:40 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 18 juni 2003 13:27 schreef wladimir het volgende:
Ik zou wel is zo een bord willen aanraken, zodat ik weet of het echt bestaat of niet.


Ik zou ook wel eens met zo'n bord willen klooien ja, en daarna gaan "flesje draaien" of zoiets en daarna heel hard lachen.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-06-2003 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik kan altijd 10 minuten van te voren aanvoelen dat ik moet poepen ...


Vertaald: Ik vind het allemaal bullshit.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 18-06-2003 13:50 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

geloof er niet in, als je zoiets denkt te zien dan wil je het gewoon zien. Als je de hele dag net doet alsof en ook constant denkt pijn in je knie te hebben heb je op den duur ook pijn in je knie.



Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 18-06-2003 13:51 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 18 juni 2003 12:48 schreef Frietbal het volgende:
Ik zie het al weer.
Iedereen is paranormaal.
Behalve ik.


Als iedereen hier paranormaal is, dan is dat hier normaal en val jij buiten de boot, dus ben jij hier de enige paranormale. Logisch toch?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen