|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, idd. Self-fulfilling prophecy noemen we dat... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wat denk je zelf? edit: Soms snap ik die metalheads echt niet... Geloof vindt iedereen pure onzin, maar bijgeloof niet... Maar kan iemand me dan ff uitleggen wat het essentiële verschil is tussen die twee? [Dit bericht is gewijzigd door altx op 01-07-2004 19:31] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Het is beide onzin.. of je nou in God, Allah of Dr. Biostabiel gelooft... |
|
quote: Jep. Elk specifiek bijgeloof heeft veel minder volgelingen dan elk specifiek geloof. Derhalve ben je 'uniek' en 'loop je niet met de massa mee' en 'je vertoont geen kudde mentaliteit' en je 'houdt je niet alleen met decadent materialisme bezig'....oftewel de hele scala aan bullshit argumenten waarom 'metalheads' denken dat ze zo 'anders' en 'onbegrepen' zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 02-07-2004 18:40] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Chellie, je lult poep Althans zo lijkt 't. In de eerste zin moet de tweede 'bijgeloof' denk ik vervangen worden door 'geloof'. En euh, ik ben zo paranormaal als 't maar zijn kan. Ik voorspel namelijk dat Chelman mij hierom weer enorm gaat zitten afzeiken ..."Hate can only create more hate"... |
|
Jep...maar nu even niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik vind geloof eigenlijk niet zo slecht, ik ben zelf ook geen atheist, maar religie is vaak fout, de "kerk" dus |
|
Wist even niet waaronder ik dit moest plaatsen , jaja er zijn ongetwijfeld mensen die deze al lang al kennen . http://www.mysticalball.com/ Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
vette naaierij , elke keer zijn die tekens anders Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Je moet er maar opkomen.. Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote:Een paar keer gedaan door gewoon te klikken zonder na te denken. Erg opvallend dat het telkens het symbool achter (o.a.) 9 is |
|
quote: Hehe, ik wilde het je niet te makkelijk maken. Maar goed, ik zal ophouden. |
|
quote: da's gewoon getallenleer je komt met die bewerking altijd een veelvoud van 9 uit In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
jup, elk veelvoud van 9 veranderd telkens in het zelfde figuur. let bijv. maar eens op het getal 63 en zie het figuur veranderen... Ik distancieer me volledig van ZM |
|
heb gisteren een boek gekocht uit de jaren zeventig geschreven door ene Brad Steiger, die op verbluffende wijze enkele zeer vreemde paranormale zaken beschrijft die daadwerkelijk hebben plaatsgevonden (bewijs d.m.v. ooggetuigen bevestigingen, krantenartikelen, foto's, en een goede repliek op skeptische conclusies) "wie niet gelooft in wonderen is geen realist" - mijn guru en spiritueel leider Herman Finkers [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 03-12-2004 18:13] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Babyfluisteraar Derek Ogilvie werd gisteravond het eerste slachtoffer van 'RamBam', de Nederlandse versie van 'Basta'. 'RamBam'-presentatrice Linda Hakeboom liet het medium in een volle zaal geloven dat haar opa dood was. Ogilvie voelde hem aan, maar na de sessie stelde Hakeboom hem doodleuk voor aan de nog levende opa. "Het is erg dat mensen dat geloven", aldus Hakeboom. Ogilvie was vorig jaar nog op vtm te zien in de Vlaamse versie van 'De Babyfluisteraar', waarin hij op telepathische wijze communiceert met baby's en kleine kinderen. Hierboven een teaser van de aflevering van RamBam. Hieronder een fragment van de aflevering van James Randi over Ogilvie. signature |
|
Wat was de reactie van Ogilvie?? |
|
Gisteren die aflevering gezien ja, en dan gaat die gozer zich eronderuit proberen te lullen dat hij zich niets meer herinnerd van zijn shows, omdat hij in een soort van 'trance' zou zitten |
|
een goede helderziende moet toch "voelen" dat hij hij binnenkort voor de gek gehouden gaat worden? |
|
Ook gezien. Ik vind dat ze Ogilvie wel wat harder hadden mogen aanpakken. Ze namen weliswaar die opa mee om te laten zien dat ie nog leeft maar echt kritische vragen werden er niet gesteld helaas, gemiste kans. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hij mag niet voor niets zijn praktijken niet in zijn eigen land uitvoeren |
|
Alsof het verschil maakt... Derek Ogilvy publiek kijkt niet naar Nederland 123 (MUV de Tros als Jan Smit erop is). "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=xXPFlXDsvTk#t=2588s Toch heeft Derek hier een kleine "overwinning" bij metingen op zijn hersenen.. Ik (als scepticus) zie liever hoe James Randi hem onderuit haalt, maar goed.. dit betreft wetenschappelijke metingen. |
|
quote:Ah, maar noemt hij zich helderziende? Of claimt hij enkel te kunnen communiceren met... Maar goed, ook als hij niet claimt toekomst te kunnen voorspellen, dan had hij natuurlijk nog altijd niet met een dode opa kunnen communiceren die in werkelijkheid niet dood is. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |