|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmm toch beetje nieuwsgierig I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
''Alone'' is toch wel het meest depressive nummer ooit. |
|
Nee hoor. |
|
Forgotten Tomb is gaaf, Alone is een gaaf nummer veel geluisterd... maar depressief? Mwah, voor mij blijft "A world through dead eyes" van Krohm toch wel de meest depressieve black metal plaat ooit. Al luister ik het amper meer... aankomende winter maar weer eens wat opzetten. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Wat vind jij de beste Forgotten Tomb plaat, Argh? |
|
Love's Burial Ground Songs To Leave Springtime Depression Negative Megalomania [/Argh] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
En die van jou en waarom, Metalhead22/Silence? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-01-2011 1:31] |
|
Ik denk niet dat ik het eens ben met die volgorde. Daar moet ik nog even goed over nadenken. |
|
voor mij is het: 1 - Springtime Depression 2 - Obscura Arcana Mortis meer heb ik niet dan 1 full-length en een demo |
|
quote: Haha, bijna goed, alleen springtime en songs to leave omgedraaid... maar ja, ik heb er tegenwoordig geen verstand meer van Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Dank u, ik vond die laatste ook al minder. Ik zal Love's Burial Ground nog een paar keer draaien. |
|
quote: LBG is gewoon vet omdat "Alone" (het beste FT nummer dat er is) op staat... eigenlijk kan ik er niet meer over zeggen, die track haalt het gehele niveau omhoog (vat zowat alle vette shit wat ze gedaan hebben tot 1 track samen, en ook de basgitaar komt heerlijk naar voren, daar houd ik wel van) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-01-2011 3:42] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:gaat luisteren doen |
|
Goh, een cover van The Stooges op de nieuwe. |
|
Op het nummer Shutter van de nieuwe plaat hoor je vanaf 2:50 Eyehategod invloeden, en daarna nog meer stoner doom-achtige taferelen, vet! |
|
Ik zie dit album net in iemands tip lijst 2011 voorbij komen hier ergens. Meteen ff gekocht: Klinkt goed. Ik hoor er veel Shining in trouwens (: |
|
altijd al veel SHining Niklas nam ze ooit mee op toer en zei achteraf dat het klonen waren nuja, hij zegt zoveel wel vette plaat, die nieuwe signature |
|
Peter Steele wannabe / Slechte kopie van Type O Negative incl kopie van Kenney Hickey's backing vocals :') [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-07-2011 3:11] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het is ook heyheymetal. |
|
quote: Wat bedoel je hiermee? Live "Hey! Hey! Hey! Hey!" meebrullen oid? Ik was vroeger idolaat van deze band... maar sinds het hele black/doom genre me tegenwoordig weinig meer boeit ben ik toch wel verrast door deze slechte Type O kopie... :') (een band die ik na alle jaren nog steeds ontzettend goed vind) Edit: Iemand een veel te groot "Natural Born Negative" shirt kopen? :') [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-07-2011 3:52] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ja, en dat de band er dan al mee begint, met heyheyen. En dat bij teveel nummers. Ik hou daar niet van. |
|
quote: Nog nooit live gezien dus kan daar niet over meepraten.. weet wel dat Shining er een handje vol van heeft alsmede die keren dat ik Dimmu Borgir gezien heb en volgens mij maakte Kampfar zich ook schuldig aan het "hey hey" geneuzel... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Is mij bij Shining nooit zo opgevallen, maar het is al lang geleden dat ik die gezien heb. Er is ook niks mis met een spontane heyhey uit het publiek, maar als de band er de hele tijd mee moet beginnen wordt het triest. Depressieve heys. Ik krijg ook de hele tijd scientology-advertenties bij dit topic. |
|
quote: Vast Peter Steele vanuit z'n graf Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |