IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Forgotten tomb Vorige pagina | Volgende pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 25-07-2010 19:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

hmmm toch beetje nieuwsgierig


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Argh
Usericon van Argh
Posted 28-07-2010 22:30 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

is die rotzooi compilatie nu nog steeds niet uit?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


LEchappee
Usericon van LEchappee
Posted 28-07-2010 23:52 by LEchappee Wijzig reactieProfiel van LEchappeeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/LEchappee

''Alone'' is toch wel het meest depressive nummer ooit.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-07-2010 2:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nee hoor.


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-07-2010 2:50 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Forgotten Tomb is gaaf, Alone is een gaaf nummer veel geluisterd... maar depressief? Mwah, voor mij blijft "A world through dead eyes" van Krohm toch wel de meest depressieve black metal plaat ooit. Al luister ik het amper meer... aankomende winter maar weer eens wat opzetten.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-01-2011 0:16 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Wat vind jij de beste Forgotten Tomb plaat, Argh?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 19-01-2011 1:22 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Love's Burial Ground
Songs To Leave
Springtime Depression
Negative Megalomania

[/Argh]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-01-2011 1:31 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

En die van jou en waarom, Metalhead22/Silence?

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-01-2011 1:31]


Silence
Usericon van Silence
Posted 19-01-2011 1:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik denk niet dat ik het eens ben met die volgorde. Daar moet ik nog even goed over nadenken.


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 19-01-2011 2:31 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

voor mij is het:

1 - Springtime Depression
2 - Obscura Arcana Mortis

meer heb ik niet dan 1 full-length en een demo


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-01-2011 3:18 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2011 1:22 schreef Metalhead22 het volgende:
Love's Burial Ground
Songs To Leave
Springtime Depression
Negative Megalomania

[/Argh]


Haha, bijna goed, alleen springtime en songs to leave omgedraaid... maar ja, ik heb er tegenwoordig geen verstand meer van


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-01-2011 3:29 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2011 3:18 schreef Argh het volgende:
Haha, bijna goed, alleen springtime en songs to leave omgedraaid... maar ja, ik heb er tegenwoordig geen verstand meer van
Dank u, ik vond die laatste ook al minder. Ik zal Love's Burial Ground nog een paar keer draaien.


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-01-2011 3:35 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2011 3:29 schreef bokaj het volgende:
Dank u, ik vond die laatste ook al minder. Ik zal Love's Burial Ground nog een paar keer draaien.


LBG is gewoon vet omdat "Alone" (het beste FT nummer dat er is) op staat... eigenlijk kan ik er niet meer over zeggen, die track haalt het gehele niveau omhoog (vat zowat alle vette shit wat ze gedaan hebben tot 1 track samen, en ook de basgitaar komt heerlijk naar voren, daar houd ik wel van)

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-01-2011 3:42]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 19-01-2011 14:24 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2011 3:35 schreef Argh het volgende:
... "Alone" ... en ook de basgitaar komt heerlijk naar voren, daar houd ik wel van)
gaat luisteren doen


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-04-2011 12:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Goh, een cover van The Stooges op de nieuwe.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 03-05-2011 17:27 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Op het nummer Shutter van de nieuwe plaat hoor je vanaf 2:50 Eyehategod invloeden, en daarna nog meer stoner doom-achtige taferelen, vet!



daVid
Usericon van daVid
Posted 27-06-2011 16:14 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Ik zie dit album net in iemands tip lijst 2011 voorbij komen hier ergens. Meteen ff gekocht: Klinkt goed.

Ik hoor er veel Shining in trouwens (:


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2011 17:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

altijd al veel SHining

Niklas nam ze ooit mee op toer en zei achteraf dat het klonen waren

nuja, hij zegt zoveel


wel vette plaat, die nieuwe


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-07-2011 2:59 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Peter Steele wannabe / Slechte kopie van Type O Negative incl kopie van Kenney Hickey's backing vocals :')

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-07-2011 3:11]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-07-2011 3:39 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Het is ook heyheymetal.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-07-2011 3:41 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2011 3:39 schreef bokaj het volgende:
Het is ook heyheymetal.


Wat bedoel je hiermee? Live "Hey! Hey! Hey! Hey!" meebrullen oid? Ik was vroeger idolaat van deze band... maar sinds het hele black/doom genre me tegenwoordig weinig meer boeit ben ik toch wel verrast door deze slechte Type O kopie... :') (een band die ik na alle jaren nog steeds ontzettend goed vind)

Edit: Iemand een veel te groot "Natural Born Negative" shirt kopen? :')

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-07-2011 3:52]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-07-2011 3:51 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2011 3:41 schreef Argh het volgende:
Wat bedoel je hiermee? Live "Hey! Hey! Hey! Hey!" meebrullen oid?
Ja, en dat de band er dan al mee begint, met heyheyen. En dat bij teveel nummers. Ik hou daar niet van.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-07-2011 3:53 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2011 3:51 schreef bokaj het volgende:
Ja, en dat de band er dan al mee begint, met heyheyen. En dat bij teveel nummers. Ik hou daar niet van.


Nog nooit live gezien dus kan daar niet over meepraten.. weet wel dat Shining er een handje vol van heeft alsmede die keren dat ik Dimmu Borgir gezien heb en volgens mij maakte Kampfar zich ook schuldig aan het "hey hey" geneuzel...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-07-2011 3:57 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2011 3:53 schreef Argh het volgende:
Nog nooit live gezien dus kan daar niet over meepraten.. weet wel dat Shining er een handje vol van heeft alsmede die keren dat ik Dimmu Borgir gezien heb en volgens mij maakte Kampfar zich ook schuldig aan het "hey hey" geneuzel...
Is mij bij Shining nooit zo opgevallen, maar het is al lang geleden dat ik die gezien heb. Er is ook niks mis met een spontane heyhey uit het publiek, maar als de band er de hele tijd mee moet beginnen wordt het triest. Depressieve heys.


Ik krijg ook de hele tijd scientology-advertenties bij dit topic.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-07-2011 4:18 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2011 3:57 schreef bokaj het volgende:


Ik krijg ook de hele tijd scientology-advertenties bij dit topic.


Vast Peter Steele vanuit z'n graf


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen