|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
absoluut ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
wat lees ik nou weer op de website!? quote: Blijkbaar zijn ze toch wat bang geworden met die 'geheel verfrissende nieuwe stijl' dat ze 't maar onder een andere naam uitbrengen? , nouja ben dan igg alvast benieuwd naar het spul wat er nog geschreven moet worden vage lui Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Als ze hun beloftes waar kunnen maken, is dat eigenlijk niet eens zulk slecht nieuws. |
|
"Classic FT style" m'n reet... hou toch op. Ik vind die laatste plaat de lovende recensies totaal niet waar maken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Sowieso is die "classic FT style" een vrijwel complete rip off van Dolorian met hier en daar wat oude Katatonia invloeden. |
|
Zeikwijven |
|
ach, ik vind 't fijne muziek en van mij mogen er wel meer platen uitkomen iig.. desnoods in hun ogen de 'classic FT style' Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ik vind het wel logisch dat ze het zo aanpakken eigenlijk... ben wel benieuwd naar het resultaat van dat andere project! no text supplied |
|
quote: |
|
quote: Gaaf, Forgotten Tomb met Absurd. Alleen jammer dat het in Italie is |
|
Is die Love's Burial Ground nog een beetje de moeite waard of toch wat minder dan die andere twee? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Zeer zeker de moeite waard! Voor mij evenaart Love's Burial Ground "Songs to Leave", ik draai ze allebei even vaak. |
|
Maar minder dan Songs to Leave? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Songs to leave in ongeevenaard briljant. Springtime depression is ook erg vet maar wat minder, maar op LP klinkt ie 100x beter dan de cd versie. Op de lp lijkt het wel dat er een andere (betere) master gebruikt, je hoort nu veel minder de abyss studiosound en beter de bass loopjes. LBG is duidelijk de minste, alone is een heersend nummer maar de rest is wat meer van t zelfde en onsamenhangend, die intros van nodrvargr voegen niets toe. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
quote: Dat die intro's van Nordvargr niks toevoegen ben ik met je eens, maar LBG heeft naast Alone zeker meer goede nummers. "Meer van hetzelfde" vind ik niet van toepassing. In Kill Life blijft toch de hoger tempo black metal het meest karakteristiek voor het nummer, in House of Nostalgia die phantom of the opera-achtige melodielijn die steeds terugkomt, ik vind LBG echt een stuk beter te pruimen dan Springtime Depression (al heb ik daar de LP versie nooit van beluisterd). Songs to Leave blijft een meesterwerk, maar LBG doet daar wat mij betreft erg weinig voor onder. |
|
ik heb hier nu 'Love's Burial Ground' liggen, maar ik vind het niet geweldig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ook, en zelfde mening ... |
|
+1 Slechte vocals ook, zo lomp eroverheen geknald. Jammer.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nou dan kunnen we alleen maar reikhalzend uitkijken naar de nieuwe stijl. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
het is een geleende, maar gauw terug brengen haha, ik ken overigens verder geen muziek van ze Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Burzum raadde mij dit aan ... zucht ... laatste keer dat ik naar zijn aanraders luister .. |
|
er is ook weinig doom aan, me dunkt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Toch Songs to Leave eens luisteren dan Doom ala oude Katatonia. Ik vind Love's Burial Ground ook erg goed trouwens. Kan me trouwens niet herinneren dat ik je dit aangeraden heb, Jenje |
|
Niet veel nee, kutte is dat het ook te weinig blek is voor mijn vriendin en dit ding dus nu zinloos de kast bevuilt. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |