|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Satyricon! |
|
Ik heb Songs to leave altijd wel een fijn album gevonden. Maar daarna heb ik ze helemaal links laten liggen. En zo ineens kwam ik laatst Obscura arcana mortis: The demo years tegen. Uit pure nieuwsgierigheid heb ik dit schijfje even geluisterd en ook maar direct meegenomen. Forgotten tomb was in hun "demo years" blijkbaar totaal andere koek. Niks geen doomy zelfmedelijden te bespeuren hier. Dit is nog gewoon beenharde, haatvolle black metal. Origineel? Absoluut niet! Maar ik luister dit tien keer liever dan het geneuzel waar men nu mee op de proppen komt. Hou je van Darkthrone achtige black metal maar dan een pak agressiever? Haal dan deze "Obscura arcana mortis" in huis. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Terug meer in lijn met hun eerste albums. Weinig verrassingen dus, maar voldoende getriggerd om enigszins enthousiast het volledige album af te wachten. |
|
Me gusta. |
|
Damn, was deze gasten helemaal vergeten hoe goed en origineel ze waren. Love me some FT! Zag ze toen 'n keer in Arnhem..in..weet de naam niet meer. Fucking amazing was die show. Thanks Slegt [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 08-05-2020 19:38] |
|
quote: Was dat niet een editie van Waking the Dead? Gave show in ieder geval ja. |
|
quote: Joh, ik weet niet meer of het "Waking the Dead" heette, en de naam van die tent weet ik ook niet meer behalve dat het ondaraan een schuin aflopend steegje zat met een betonnen "binnenhof" waar ze ook ooit een zonovergoten festivalletje hebben georganiseerd. Nice memories iig |
|
Ja de Goudvishal |
|
quote: Oww ja damn, Goudvishal. Thanks. Ik denk dat ik ergens in een la nog verdwaald een muntje of twee heb liggen van ze. Maar het was iig geen "hal". Eerder een "hol" (in the nicest possible way). |
|
quote: Yes, hier ook. Nog een paar keer draaien om te zien hoe goed hij is, maar de eerste luisterbeurt was alvast positief. |
|
quote: Nope, een keer losse show met Fluisterwoud en Darkened Nocturn Slaughtercult: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/948714/ one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik hoor erg veel Carcass - Heartwork / Swansong signature |
|
Die link van Slegthyd, toch? Absoluut. Dat eerste nummer doet me me ook best denken aan enter sandman. Qua opbouw. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
yesyesyes signature |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |