IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Forgotten tomb Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-06-2003 22:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

meningen verschillen...

ken de muziek niet trouwens maar het lijkt me zo niet echt wat alsk de kritieken/recensies hoor...

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-06-2003 22:52]


Je moeder.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 19-06-2003 23:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 22:50 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Trots zijn op jezelf, eervol zijn,respect hebben voor dieren/natuur staat toch een stuk hoger dan zelfverminking i.m.h.o
Ik vind het meer van hetzelfde weghebben, maar het ging hier over Forgotten Tomb...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-06-2003 13:31 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 juni 2003 22:40 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Als je je beter kunt vinden in destructie van je lichaam dan in NS waardes zit er ook een steekje los als je het mij vraagt.

als je mijn argumentatie had gelezen dan begreep je het, ik zie liever iemand zijn eigen lichaam aan gort snijden dan dat die een begraafplaats onderklad met rasistische tekens, waarom omdat diegene die zijn eigen lichaam aan gort snijdt er teminste zelf voor kiest en er geen anderen mee kwetst.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-06-2003 13:32 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

maar laten we effe on topic komen die cd heerscht


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 20-06-2003 13:33 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 13:31 schreef arrebar het volgende:
als je mijn argumentatie had gelezen dan begreep je het, ik zie liever iemand zijn eigen lichaam aan gort snijden dan dat die een begraafplaats onderklad met rasistische tekens, waarom omdat diegene die zijn eigen lichaam aan gort snijdt er teminste zelf voor kiest en er geen anderen mee kwetst.


Die intelligentie...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-06-2003 13:39 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 juni 2003 13:33 schreef Miss Lucifer het volgende:
Die intelligentie...
ja ik heb gewoon gelijk, ik kan er niks aan doen, sorry


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 20-06-2003 13:49 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

beetje trieste lui, interesseert me op voorhand al niet!



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-06-2003 13:52 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

muziek is anders geweldig


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


campske666
Usericon van campske666
Posted 20-06-2003 13:56 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

losers


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 21-06-2003 13:24 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Niet zarken. De cd 'Songs to Leave' groeit nog steeds bij mij. De Doom elementen van die cd doen me heel sterk denken aan het geweldige 'Dolorian'.

Prima schijf, ben hard op zoek naar meer cd's van ze.

Discography:
1999: 'Obscura Arcana Mortis' (Promo) None
2000: 'Obscura Arcana Mortis' (Mcd) Treblinka Prod.
2000: 'Rehearsal in Darkness' (Rehearsal Tape) None
2002: 'Songs to leave' (CD) Selbstmord Services
2003: 'Springtime Depression' (CD) Adipocere Records


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 21-06-2003 13:30 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ik heb die MCD wel, maar een redelijke hekel aan rippen (geduld is altijd lastig)...



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-06-2003 9:49 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

ik ga denk ik die springtime depresions ook binnen halen


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-06-2003 11:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 22:40 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Als je je beter kunt vinden in destructie van je lichaam dan in NS waardes zit er ook een steekje los als je het mij vraagt.



lifeloving subhuman..

als je er zo over denkt, kun je maar beter oprotten uit de black metal.

black metal en NS staan lijnrecht tegenover elkaar....



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 22-06-2003 13:47 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Helemaal mee eens met Irritante Klootzak. NS waarden, laat me niet lachen! Normen en waarden zijn spreuken voor kristenen en subhumane wormen. Forgotten Tomb is gaaf en zijn zelfverminking nog gaver! Verspreid de ziekte die Black Metal heet!


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-06-2003 14:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

at your service!


ik heb nooit gesnapt waarom bm met ns wordt gemixt... goed, de mzuiek is agressief, maar de filosofie erachter strookt gewoon niet met elkaar...

maargoed.. er zijn al 1488 discussies over dit onderwerp zijn geweest en ze komen me de keel uit aangezien ze me nog nooit hebben kunnen overtuigen dat BM en NS prima samen gaan...



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 22-06-2003 18:16 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

re-write the 14 words: we must secure the annihilation of all races and painful suffering for our childeren. Maar Forgotten Tombe blijft geweldig. Als je enigzins melancholisch wordt, moet je de muziek van Herr Morbid opzetten. Gegarandeerde zelfmoord!


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 22-06-2003 18:19 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

idd, forgotten tomb heerst


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 22-06-2003 18:21 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 13:49 schreef enforcer het volgende:
beetje trieste lui, interesseert me op voorhand al niet!


hah klopt!


zzz


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 22-06-2003 18:25 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Dus als ik het goed begrijp lopen de heren haatvol en grim door het leven hebben geen vrienden e.d staan op een concert boos in een hoekje te kijken. Dat is anders niet wat ik meestal zie op een bleckie concert, daar staat iedereen vrolijk te kletsen en bier te zuipen.
Maar als je het leven zo haat mag ik u dan adviseren om die forgotten tomb cd op te zetten en het mes een hard in de polsen te drukken...


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 22-06-2003 18:30 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Kijk, dat gun jou dus niet!


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-06-2003 23:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 juni 2003 18:25 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Dus als ik het goed begrijp lopen de heren haatvol en grim door het leven hebben geen vrienden e.d staan op een concert boos in een hoekje te kijken. Dat is anders niet wat ik meestal zie op een bleckie concert, daar staat iedereen vrolijk te kletsen en bier te zuipen.
Maar als je het leven zo haat mag ik u dan adviseren om die forgotten tomb cd op te zetten en het mes een hard in de polsen te drukken...


ook nog nooit een nsbm concert in het bos gezien, onee dan worden de diertjes bang... wel akoestisch uiteraard, stroom is slecht voor het milieu enzo


Je moeder.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-06-2003 0:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 18:25 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Dus als ik het goed begrijp lopen de heren haatvol en grim door het leven hebben geen vrienden e.d staan op een concert boos in een hoekje te kijken. Dat is anders niet wat ik meestal zie op een bleckie concert, daar staat iedereen vrolijk te kletsen en bier te zuipen.
Maar als je het leven zo haat mag ik u dan adviseren om die forgotten tomb cd op te zetten en het mes een hard in de polsen te drukken...


concerten zijn vormen van sociaal vertier, en moeten tegengegaan worden. Concerten zijn er voor om mensen te amuseren, en 'gezelligheid' te creƫren, iets wat NIET bij Black Metal hoort.
total fukking emptiness and solitude!


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 23-06-2003 2:16 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

... of een ritueel dat de participanten aan moet zetten tot algeheel, zinloos en irrationeel geweld tegen kerk, volk en staat. Zoals ook de Oskorei en de bokkenrijders vroeger zich eerst opfokten met harde, dissonante muziek en (gestolen) alcohol nuttigden om vervolgens geheel zonder remmingen het volk fijn ging terroriseren. Dat waren nog eens tijden... Als dat nou na afloop van UVA III zou plaats hebben gevonden, dan was het helemaal succesvol.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 23-06-2003 11:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 18:25 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Dus als ik het goed begrijp lopen de heren haatvol en grim door het leven hebben geen vrienden e.d staan op een concert boos in een hoekje te kijken. Dat is anders niet wat ik meestal zie op een bleckie concert, daar staat iedereen vrolijk te kletsen en bier te zuipen.
Maar als je het leven zo haat mag ik u dan adviseren om die forgotten tomb cd op te zetten en het mes een hard in de polsen te drukken...


dit is toch nergens gezegt of wel dan??

het ging er over dat de BM ideologie niet overeenkomt met die van die van NS!!!!! dus die post van je is totaal niet relevant!!!het gaat er om dat bm is onstaan als haatvolle muziek, etc etc en dit wordt nu in een keer gecombineerd met NS, die plotseling opkomt voor je ras, oude oma's helpt oversteken en de natuurbeschermers uithangen (bij wijze van spreke)...

dit strookt toch totaal niet met de oorsprong van bm??

je kan net zogoed NS rap gaan maken... de ideologie logt nog dichter bij elkaar trouwens...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 23-06-2003 22:18 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

Vind het niet veel aan.
Riekt een beetje naar Black/Doom metal


GODLESS NORTH buy it now.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen