|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik vind het meer van hetzelfde weghebben, maar het ging hier over Forgotten Tomb... |
|
quote: als je mijn argumentatie had gelezen dan begreep je het, ik zie liever iemand zijn eigen lichaam aan gort snijden dan dat die een begraafplaats onderklad met rasistische tekens, waarom omdat diegene die zijn eigen lichaam aan gort snijdt er teminste zelf voor kiest en er geen anderen mee kwetst. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
maar laten we effe on topic komen die cd heerscht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Die intelligentie... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:ja ik heb gewoon gelijk, ik kan er niks aan doen, sorry "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
beetje trieste lui, interesseert me op voorhand al niet! |
|
muziek is anders geweldig "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
losers |
|
Niet zarken. De cd 'Songs to Leave' groeit nog steeds bij mij. De Doom elementen van die cd doen me heel sterk denken aan het geweldige 'Dolorian'. Prima schijf, ben hard op zoek naar meer cd's van ze. Discography: 1999: 'Obscura Arcana Mortis' (Promo) None 2000: 'Obscura Arcana Mortis' (Mcd) Treblinka Prod. 2000: 'Rehearsal in Darkness' (Rehearsal Tape) None 2002: 'Songs to leave' (CD) Selbstmord Services 2003: 'Springtime Depression' (CD) Adipocere Records Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb die MCD wel, maar een redelijke hekel aan rippen (geduld is altijd lastig)... |
|
ik ga denk ik die springtime depresions ook binnen halen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: lifeloving subhuman.. als je er zo over denkt, kun je maar beter oprotten uit de black metal. black metal en NS staan lijnrecht tegenover elkaar.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Helemaal mee eens met Irritante Klootzak. NS waarden, laat me niet lachen! Normen en waarden zijn spreuken voor kristenen en subhumane wormen. Forgotten Tomb is gaaf en zijn zelfverminking nog gaver! Verspreid de ziekte die Black Metal heet! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
at your service! ik heb nooit gesnapt waarom bm met ns wordt gemixt... goed, de mzuiek is agressief, maar de filosofie erachter strookt gewoon niet met elkaar... maargoed.. er zijn al 1488 discussies over dit onderwerp zijn geweest en ze komen me de keel uit aangezien ze me nog nooit hebben kunnen overtuigen dat BM en NS prima samen gaan... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
re-write the 14 words: we must secure the annihilation of all races and painful suffering for our childeren. Maar Forgotten Tombe blijft geweldig. Als je enigzins melancholisch wordt, moet je de muziek van Herr Morbid opzetten. Gegarandeerde zelfmoord! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
idd, forgotten tomb heerst |
|
quote: hah klopt! zzz |
|
Dus als ik het goed begrijp lopen de heren haatvol en grim door het leven hebben geen vrienden e.d staan op een concert boos in een hoekje te kijken. Dat is anders niet wat ik meestal zie op een bleckie concert, daar staat iedereen vrolijk te kletsen en bier te zuipen. Maar als je het leven zo haat mag ik u dan adviseren om die forgotten tomb cd op te zetten en het mes een hard in de polsen te drukken... |
|
Kijk, dat gun jou dus niet! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: ook nog nooit een nsbm concert in het bos gezien, onee dan worden de diertjes bang... wel akoestisch uiteraard, stroom is slecht voor het milieu enzo Je moeder. |
|
quote: concerten zijn vormen van sociaal vertier, en moeten tegengegaan worden. Concerten zijn er voor om mensen te amuseren, en 'gezelligheid' te creƫren, iets wat NIET bij Black Metal hoort. total fukking emptiness and solitude! |
|
... of een ritueel dat de participanten aan moet zetten tot algeheel, zinloos en irrationeel geweld tegen kerk, volk en staat. Zoals ook de Oskorei en de bokkenrijders vroeger zich eerst opfokten met harde, dissonante muziek en (gestolen) alcohol nuttigden om vervolgens geheel zonder remmingen het volk fijn ging terroriseren. Dat waren nog eens tijden... Als dat nou na afloop van UVA III zou plaats hebben gevonden, dan was het helemaal succesvol. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: dit is toch nergens gezegt of wel dan?? het ging er over dat de BM ideologie niet overeenkomt met die van die van NS!!!!! dus die post van je is totaal niet relevant!!!het gaat er om dat bm is onstaan als haatvolle muziek, etc etc en dit wordt nu in een keer gecombineerd met NS, die plotseling opkomt voor je ras, oude oma's helpt oversteken en de natuurbeschermers uithangen (bij wijze van spreke)... dit strookt toch totaal niet met de oorsprong van bm?? je kan net zogoed NS rap gaan maken... de ideologie logt nog dichter bij elkaar trouwens... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vind het niet veel aan. Riekt een beetje naar Black/Doom metal GODLESS NORTH buy it now. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |