|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
de sfeer gecreëert op Springtime Depression is lekker vuig, songs to leave vind ik ontzettend zuig, mede door de vocalen wat voor stijl hebben ze nu op het nieuwe album gegooid? An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
Het eerste nummer "Kill Life" klinkt erg black, maar bijvoorbeeld "House of Nostalgia" weer erg Doom zoals op Songs to Leave. Klinkt in ieder geval erg goed. |
|
Op "Springtime Depression" had ik wat problemen met de vocalen geloof ik, maar "Love's Burial Ground" vind ik geweldig! Vooral "Alone" idd . Wel is het volume van die interludes erg laag. In de trein hoorde ik ze nauwelijks, en thuis is het contrast nog steeds behoorlijk. |
|
Het nieuwe is ook weer erg strak ga uhm van de week maar is aanschaffen. |
|
het is inderdaad een erg goeie cd! wordt steeds beter I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
toch is songs to leave beter vincent ...by the way.. adipocere records (het label) zijn een stelletje randebielen. [Dit bericht is gewijzigd door Den_Bockereyder op 07-10-2004 15:58] Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
quote: Vertel... |
|
quote:whahah jah ok .. das waar... maar toch. .. House of Nostalgia is een geweldig nummer ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Alle voorgaande albums behalve die laatste blijken uitverkocht. Selbstmord(.nu) blijkt niet meer te bestaan maar schijnbaar heeft New Era nog iets over weet iemand de website van die laatste? |
|
quote: Volgens mij heeft Perverted Taste ze nog wel. http://www.pervertedtaste.de/ |
|
quote:E-mail van New Era wat ik heb is neweraproductions_DitWeg_@email.com. Probeer het daar anders even op. |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-01-2005 12:52] |
|
Ik vind het prima dat die Nordvargr lid wordt, maar zoals ik in mijn review voor Gothtronic al schreef, iets meer samenwerking dan graag Maar het is zeker een fijne CD, hoewel ik Springtime Depression toch nog wel beter vind. no text supplied |
|
quote: Nieuwe album gaat Darkness in Stereo heten. Ik weet zeker dat het weer gaat heerschen. |
|
quote:ben benieuwd, als ze ambient gaan maken de vorige cd's waren geweldig, maar wie weet .... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
voor de echte FT adepten... 26/02/05 speelt Herr Morbid met zijn schizo death industrial project "DEAD LIKE FLIES" samen met PLANET AIDS op in de little devil te Tilburg.... wees er dus bij.... want dit zal een van de weinige keren zijn dat hij hier überhaupt mee op speelt..... |industrial - alkohol - razorbladez| Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Heb je dat stukje in mijn post wel gelezen Niet alleen ambient dus, maar ook invloeden van het oude werk. |
|
Ik ben er best benieuwd naar. Ik heb wel maar één CD van Forgotten Tomb, Springtime Depression. En Songs to Leave heb ik op MP3 op mijn oude PC staan. Love's Burial Ground heb ik nog nooit gehoord... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:ahuh heb het gelezen ik wacht af ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Gelijk aanschaffen! echt een super album. Springtime Depression vind ik de minste. Is veel meer BM dan de andere albums. Combinatie van Black en Doom past beter bij deze band. Blijft wel een gaaf album, daar niet van. |
|
Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt kapot van Springtime Depression. Ik zet 'm sporadisch wel eens op. Dan moet ik Love's Burial Ground misschien toch ook maar eens aanschaffen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Zeker! ik vind hem misschien wel beter dan Songs to Leave. Alhoewel....gewaagde uitspraak |
|
Songs to Leave is inderdaad heerschend. Die moet ik ook nog steeds hebben. En nog een hele rits CD´s die ik me nog moet aanschaffen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Gelukkig voor jou dat Songs to Leave zeer binnenkort heruitgebracht wordt. Ik heb die heerschende cd met behoorlijk wat geluk nog tweedehands kunnen bemachtigen. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |