|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
mmmayo is frikandellen een het eten |
|
Ja ach, ze moet iets om niet onder d'r streefgewicht te komen toch? |
|
Cd's besteld met dvd... Via ebay. €23 inclusief verzendkosten! Zit nu mp3's te beluisteren... Een aantal zeer lange nummers en wederom niet makkelijke kost. Lekker. Hier is een nummer te horen...en verdere info over de plaar. http://younggodrecords.com/658457004524-the-seer-cd bub |
|
We now take pre-orders on the upcoming release of the Swans - Seer lp, euro 24,90! Official date will be the 28th of august. www.facebook.com/ihatemusicmailorder [Dit bericht is gewijzigd door I Hate Music Records op 22-08-2012 22:43] |
|
Iemand de nieuwe al binnen en al wat vaker kunnen beluisteren?? 120 minuten zware kost van de bovenste plank. Niet makkelijk te verteren maar na een tijdje kom je vanzelf in de "Swans trance" en dan is het genieten geblazen met een grote glimlach op je gezicht. Alleen het titelnummer, The Seer, is al een 30 minuten durend meesterwerk! De dvd die bij de speciale editie zit nog niet gezien...alleen een stukje om te zien hoe lang die duurde. 100 Minuten dus! Hij zal wel niet bij de elpee versie zitten...denk ik. Filmed in USA. Canada, England, Italy, Spain, Austria, Hungary, Slovenia, Croatia, Switzerland during the years 2010-2011 1. No words / No Thoughts 2. Avatar 3. The Apostate 4. Beautifull Child (fragment) 5. Jim 6. Sex God Sex 7. The Seer / Crawled Geen high budget shit maar simpel en mooi. Een beetje Swans fan kan dit blindelings aanschaffen! bub |
|
Ondertussen die nieuwe toch al 3x geluisterd en hij is echt wel vet! Inderdaad een zeer lange zit en een zware brok, maar naar mijn mening nergens te. |
|
Overigens is de nieuwe cd momenteel online te beluisteren via http://3voor12.vpro.nl/#!/luisterpaal/albums/Swans.html bub |
|
Eindelijk binnen op vinyl en net helemaal geluisterd. Godverdomme wat mooi. |
|
Zo als instapper is dit een moeilijk te beluisteren plaat voor mij. Niet vanwege de diepheid van de muziek, maar puur de helse afspeelduur van het album in combinatie met te weinig muziek, maakt het voor mij onmogelijk om langs het self titled nummer te komen. Pretentieuze rommel is het! Zo, Retardo - get at me. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Begin met de vorige plaat, My Father Will Guide Me Up A Rope to the Sky. |
|
Beter met een van de platen daarvoor, imho. The Great Annihilator ofzo. Iig iets waarop Jarboe nog meedoet. You have time. You are doing fine. |
|
Kan ook idd! |
|
Children of God. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Eigenlijk wel, ja. Eens. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Dit. Wow. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Toevallig nu net even de 3e van de 3 lp's even op de platenspeler gedaan. |
|
Wat een plaat! In de stijl van My Father..., maar dan met de sonische kastijding van de oude platen (ik bedoel, het gebeuk op kant D, gruwelijk), en met de intensiteit die hun shows hebben. You have time. You are doing fine. |
|
quote:Hm. Toch benieuwd nu. Helaas bestaat mijn platenzaak niet meer waar ik altijd bestelde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heftig album, ja. Vooral door de showintensiteit. Man man man, wat klappen die nummers erin. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ergens vind ik het wel jammer dat tegenweurdig iedereen hier Swans luistert. Toen ik veertien was, luisterde niemand ernaar die ik kende, behalve mijn overbuurjongen en ik. Lekker mijn vader irriteren met 'Sex God Sex'. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Pieperd. Zijn een keer 6/7 lui die hier er weleens over posten, overgrote deel luistert het niet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Tijd om een nieuwe band te zoeken, en dan één waar echt niemand wat aan vindt. Heeft Heels of Steel al iets uitgebracht? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
in mei een nieuwe plaat. http://pitchfork.com/news/53635-swans-announce-new-album-to-be-kind-featuring-st-vincent-michael-gira-announces-solo-tour/ quote: En dinsdag 11 maart, speelt meneer Gira solo in het MC Theater te Amsterdam. bub |
|
Heel veel zin in het nieuwe album, The Seer is een meesterwerk wat mij betreft. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |