IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Swans Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-09-2015 13:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Optie 3.

Wel balen dat Swans in deze vorm gaat eindigen. Anderzijds, er komt ongetwijfeld nog wel interessant materiaal uit in de nieuwe vorm.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 03-09-2015 13:25]



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-09-2015 13:27 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Optie 7 is weer hilarisch...

as in OPTION 4, 5, 6, plus, AND YES THIS IS REAL: send us a simple self portrait using your cell phone or computer photo device (see example below) and m.gira will draw a portrait of you using your photo as a guide. Best efforts will be made at obtaining a likeness but not guaranteed! Style will be expressive and whimsical and drawing will be peppered with praises for your virtues and presumptive status amongst the Gods… signed, dated and dedicated to you by m.gira - $500



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 08-09-2015 7:08 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

En alles is inmiddels uitverkocht!


bub


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-09-2015 15:48 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Blij dat ik op tijd was, bedankt voor de tip!



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 08-09-2015 19:00 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Geen dank.


bub


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-09-2015 22:18 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht




Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 08-09-2015 22:23 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Vet!


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-10-2015 15:32 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

The Gate inmiddels binnen...echter nog geen tijd om te luisteren, dit i.v.m. verhuizing.
Maar ik heb hem

Handgenummerd, #672/2500 en met krabbel van M. Gira




bub


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-10-2015 15:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Niet dat het album er nu in beter door wordt, maar een genummerde uitgave voorzien van krabbel geeft toch een klein beetje meerwaarde.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-10-2015 11:24 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Fijne plaat hoor! Beetje Swans are Dead anno nu. Hele vette versies van relatief nieuwe nummers. Ik ben wel benieuwd wat voor nummer dat van die teaser was dan. Staat er niet op.



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 26-10-2015 11:52 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2015 15:44 schreef Natural Disaster het volgende:
geeft toch een klein beetje meerwaarde.


Vooral aan Gira zijn bankrekening dan...
Ik vind 2500 exemplaren niet echt meer 'limited'.
Ik vraag me soms af of Gira zijn leven nog uit iets anders bestaat dan muziek schrijven, live spelen en 'limited' editions uit zijn mailorder te signeren.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-10-2015 12:31 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ach, het is ter crowdfunding van het nieuwe album. Naar mijns insziens een volledig legitime manier om muziek te maken. Als het nou een slechte bootleg betrof, zou ik ook minder enthousiast zijn.



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-10-2015 21:41 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2015 11:52 schreef
Ik vraag me soms af of Gira zijn leven nog uit iets anders bestaat dan muziek schrijven, live spelen en 'limited' editions uit zijn mailorder te signeren.


Tussendoor zal hij ook nog wel eens neuken, een borreltje drinken en slapen.


bub


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 26-02-2016 14:44 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Blijkbaar beschuldigingen van verkrachting aan zijn broek. Benieuwd hoe dit gaat evolueren.

http://www.theguardian.com/music/2016/feb/26/michael-gira-swans-accused-larkin-grimm

[Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 26-02-2016 14:45]



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 29-02-2016 6:26 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

En weer tegengesproken door Gira's vrouw.
Laten we de roddels maar overlaten aan de prive en story.


bub


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-02-2016 9:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik vorm me gewoon lekker even geen mening. Heeft geen zin.



JWurm
Usericon van JWurm
Posted 29-02-2016 10:24 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Inderdaad, op Facebook gaan mensen helemaal los op Gira en zijn vrouw...beetje voorbarig lijkt me. Facebook is de moderne versie van de Middeleeuwse schandpaal. Nu de rotte tomaten emoticons nog.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-02-2016 11:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik verbaas me ook altijd over hoeveel mensen zich opwinden over zaken waar ze geen verstand/achtergrond van hebben.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-02-2016 11:19 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 29 februari 2016 11:07 schreef Dirge for november het volgende:
Ik verbaas me ook altijd over hoeveel mensen zich opwinden over zaken waar ze geen verstand/achtergrond van hebben.
Dat heet nou democratie. Ik verbaas me altijd hoeveel mensen zich, op fora notabene, opwinden over hoeveel mensen zich opwinden over zaken waar ze geen verstand/achtergrond van hebben.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-02-2016 11:22 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat komt omdat je de uitdrukking op mijn gezicht niet kan zien.

Ik verbaas me altijd over mensen die zich verbazen over mensen die zich op internet verbazen, zonder dat ze de gezichtsuitdrukking van de ander kunnen zien. Misschien is die uitdrukking wel helemaal niet verbaasd, maar juist vrolijk en ontspannen.



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 05-04-2016 17:20 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht







*SIGNED BY M.GIRA*

Also available though Mute in the UK.

The Glowing Man will be available on double CD and deluxe triple gatefold vinyl, with a poster and digital download. In addition, there will be a double CD/DVD format, which features a Swans live performance from 2015.

The Glowing Man, announced as the last album release of Swans’ current incarnation, will be followed by an extensive tour. The tour will unfold with dates beginning in North America in the summer followed by Swans first ever South American shows, before returning to Europe in the autumn. Announced tour dates are listed here, with more to follow.



17juni


[Dit bericht is gewijzigd door nark op 05-04-2016 17:21]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-04-2016 17:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Klinkt goed


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sater
Usericon van Sater
Posted 06-04-2016 11:28 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Benieuwd!

Volgende week maandag is er trouwens een solo-optreden van Michael Gira in Paradiso.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 06-04-2016 17:39 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ze komen ook weer naar nederland, eindhoven op 7 october geloof ik



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 06-04-2016 22:16 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Holy smokes, wat klinkt dat weer goed zeg. Most anticipated album 2016 voor mien.



Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen