IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Belphegor Volgende pagina
Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-08-2003 0:39 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Zit nu Necrodaemon Terrorsatan te luisteren! Net gedowned en ik vind het erg brute muziek!

Deze Oostenrijkers maken een mix van death metal en black metal. Maar het is wel geniaal in elkaar verwoven! Ik ga me denk ik nog lang met deze plaat vermaken!

Kan iemand hun andere cd's ook aanraden?! Wie kent ze (of nog niet) en wat zijn de algehele meningen over deze band?!

Info: http://www.belphegor.at

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 09-08-2003 0:39]



Twone
Usericon van Twone
Posted 09-08-2003 0:50 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

goede band, enkele geniale nummers op necrodaemon waaronder het laatste nummer (de s/t dacht ik)...

blutsabbath & the last supper zijn ook goed maar necrodaemon steekt er bovenuit, de live cd heb ik nog niet...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-08-2003 1:25 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Oostenrijkers?
Fukk, en ik maar jarenlang denken dat het finnen waren.
Overigens ken ik nagenoeg niks van hen. Ooit die album bij een kennis gehoord maar kan me er niks meer van herinneren.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-08-2003 1:33 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 9 augustus 2003 1:25 schreef MBMarduk het volgende:
Oostenrijkers?
Fukk, en ik maar jarenlang denken dat het finnen waren.
Overigens ken ik nagenoeg niks van hen. Ooit die album bij een kennis gehoord maar kan me er niks meer van herinneren.



HAHA! Ik heb ook lange tijd gedacht dat die lui van samael Zweden waren bijv ... maar goed!!!

Je moet het echt een keer uitchecken Mike! Death en black geweldig afgewisseld! Daar kun je best lamme nekspieren van krijgen!



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-08-2003 1:36 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Zal wel ff moeten wachten want Rhodium ligt weer op z'n gat brak te wezen en aan winmx/kAAsZaAd doe ik niet.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-08-2003 1:42 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 9 augustus 2003 1:36 schreef MBMarduk het volgende:
Zal wel ff moeten wachten want Rhodium ligt weer op z'n gat brak te wezen en aan winmx/kAAsZaAd doe ik niet.


Misschien niet het topic ervoor, maar ik heb m weg bij http://eselmetal.de. Moet je van te voren wel ff een p2p programmatje downen op www.emule-project.net en dan heb toegang tot zo'n 4500 metal cd's ... en met de zoekfunctie in E-mule kun je ook nog eens de wereld vinden! Ideaal!



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-08-2003 1:44 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Bedankt voor de info.
Zal 't morgen ff checken, ben nu ff m'n WiCo aan 't "nursen"


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-08-2003 1:45 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 9 augustus 2003 1:44 schreef MBMarduk het volgende:
Bedankt voor de info.
Zal 't morgen ff checken, ben nu ff m'n WiCo aan 't "nursen"



Je wat aan het watten?!



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-08-2003 1:50 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

I'm nursing my drink. Een whisky-cola.
quote:

v. nursed, nurs·ing, nurs·es
v. tr.

1. To serve as a nurse for: nursed the patient back to health.
2.
1. To cause or allow to take milk from the breast: a mother nursing her baby.
2. To feed at the breast of; suckle.
3. To try to cure by special care or treatment: nurse a cough with various remedies.
4. To treat carefully, especially in order to prevent pain: He nursed his injured knee by shifting his weight to the other leg.
5. To manage or guide carefully; look after with care; foster: nursed her business through the depression. See Synonyms at nurture.
6. To bear privately in the mind: nursing a grudge.
7. To consume slowly, especially in order to conserve: nursed one drink all evening.


Nummer 7 dus.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 09-08-2003 1:53 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 9 augustus 2003 1:50 schreef MBMarduk het volgende:
I'm nursing my drink. Een whisky-cola.

Nummer 7 dus.


ah Juist! Nu begrijp ik m ... next time in begrijpelijke taal a.u.b.! Zoiets als: Eerst mijn glas *vul hier het dranknaampje in* leegdrinken!

Maarre .. .wel tof geformuleerd!

[edit] we zijn verdomme wel erg off topic bezig he?! En dat in MIJN topic ... grmblh ... majah ... BOEIEH![/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 09-08-2003 1:54]



bluthunger
Usericon van bluthunger
Posted 09-08-2003 16:54 by bluthunger Wijzig reactieProfiel van bluthungerQuote dit bericht

zeer goede band.
ik geb de last supper laats gekocht.
zeer brute cd


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-08-2003 1:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Tering wat is Necrodaemon Terrorsathan een beuker zeg! Zit hem nu net voor het slapen te luisteren en heb gelijk zin om de hele plaat uit te luisteren voordat omflikker....

Een dikke vette thumbs up dus!

Iemand nog namen van vergelijkbare DM/BM crossovers????


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 08-12-2003 11:41 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Iemand reeds het nieuwe album gehoord (Lucifer Incestus)? Is het te vergelijken met de voorgangers?


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 09-12-2003 19:35 by Ruud Wijzig reactieProfiel van RuudQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 04-01-2008 18:04]


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-02-2004 18:58 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 11:41 schreef Wolveken het volgende:
Iemand reeds het nieuwe album gehoord (Lucifer Incestus)? Is het te vergelijken met de voorgangers?


Heerschend Marduk-like bruut, heerschende vocalen, goede drummer, alleen halverwege elk nummer moet de band blijkbaar Dimmu Borgir-like gaye melodie toevoegen om elk nummer vakkundig naar de kloten te helpen.

Ook zo'n intro-riff met een break, prima als je die 8x achter elkaar zet, maar 16x achter elkaar haalt gewoon de complete vaart uit het nummer.

Belphegor: Jammerlijk, wederom. De andere Belphegor cd die ik ken is die met de regen intro en verder ook alle cliche's erop en eraan.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 18-02-2004 18:58]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-02-2004 19:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Beffegore


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 10-03-2004 21:57 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Is die laatste van hen 'n aanrader?
Ik hoor van vele dat er veel Black Metal invloeden zitten.


Skull
Usericon van Skull
Posted 10-03-2004 22:28 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 10 maart 2004 21:57 schreef Faust het volgende:
Is die laatste van hen 'n aanrader?
Ik hoor van vele dat er veel Black Metal invloeden zitten.

Zeker een aanrader! Het is de over-the-top black/death metal zoals ze die op alle platen maken: vooral de blazende stukken zijn abnormaal geweldig op deze laatste CD!
Check www.belphegor.at voor samples


- Mutatis mutandis -


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-04-2004 20:59 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 18:58 schreef TNightmare het volgende:
Heerschend Marduk-like bruut, heerschende vocalen, goede drummer, alleen halverwege elk nummer moet de band blijkbaar Dimmu Borgir-like gaye melodie toevoegen om elk nummer vakkundig naar de kloten te helpen.

Ook zo'n intro-riff met een break, prima als je die 8x achter elkaar zet, maar 16x achter elkaar haalt gewoon de complete vaart uit het nummer.

Belphegor: Jammerlijk, wederom. De andere Belphegor cd die ik ken is die met de regen intro en verder ook alle cliche's erop en eraan.



Marduk a-like bruut en Dimmu Borgir like gay melodie
Ga maar vroeg naar bed vannacht.
Deze groep en plaat heersen. Dit is 'n strakke Black/Death band.
Buy our be killed.


metaldennis
Rise, rise, rise, rise......Mighty dragon rise!
Usericon van metaldennis
Posted 03-04-2004 23:28 by metaldennis Wijzig reactieProfiel van metaldennisQuote dit bericht

ik vindt het te hard hoor. doe mij maar rhapsody


One for the pain and two for my name


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 04-04-2004 21:09 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 23:28 schreef metaldennis het volgende:
ik vindt het te hard hoor. doe mij maar rhapsody




Belphegor is een geweldige band. Die laatste plaat Lucifer Incestus bezorgt me veel kippenvel, snelle plaat met melodische stukken, geweldig! Luister vooral eens naar het laatste nummer Fleischrequiem, argh!

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 04-04-2004 21:12]


dood


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-04-2004 23:46 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 20:59 schreef Faust het volgende:
Marduk a-like bruut en Dimmu Borgir like gay melodie
Ga maar vroeg naar bed vannacht.
Deze groep en plaat heersen. Dit is 'n strakke Black/Death band.
Buy our be killed.


Tja, sommige mensen vinden alles goed en "must-buy" .


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 16-03-2005 22:50 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Zo ... dikke vette "KICK!!!

Ja ja .. de heren hebben een nieuw schijfje uit genaamd "GOATREICH - FLESHCULT"

ERG lekkere plaat voor zover ik m heb gehoord (draait nu voor de 2e keer! Wat me wel opvalt is dat er iets meer Death metal invloeden op te horen zijn. Zelfs wat Nile-achtige stukjes!
Maar ze blijven toch redelijk trouw aan hun best herkenbare stijl!



blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 17-03-2005 0:43 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 16 maart 2005 22:50 schreef Carnagath het volgende:
Zo ... dikke vette "KICK!!!

Ja ja .. de heren hebben een nieuw schijfje uit genaamd "GOATREICH - FLESHCULT"

ERG lekkere plaat voor zover ik m heb gehoord (draait nu voor de 2e keer! Wat me wel opvalt is dat er iets meer Death metal invloeden op te horen zijn. Zelfs wat Nile-achtige stukjes!
Maar ze blijven toch redelijk trouw aan hun best herkenbare stijl!


Ik vind lucifer incestus toch beter als die nieuwe alleen Anus Dei is wel een vet nummer en die ene met dat geitenintro is ook wel vet



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 25-03-2005 22:34 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Dik heerschend album dit 'Goatreich-Fleshcult'
Vorige werk kon me juist minder boeien.

"Festum Asmorum Chapt.2" =


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 25-03-2005 23:28 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Kan van het nieuwe album NIET genoeg krijgen van het nummer Fornicationium Et Immundus Diabolus ... als dat nummer speelt weet ik de repeat knop wel te vinden! Yammie wat een riffs!



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen