![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben verslaafd aan het nummer 'Stigma Diabolicum'. Man! Wat een heerlijk stuk herrie is dat zeg! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Dat is inderdaad een geweldig nummer, ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Bondage Goat Zombie had idd wel enkele sterke nummers, maar imo minstens even veel matige tot zwakke nummers, die heel het luisterplezier om zeep hielpen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Een van mijn all time faves, deze band...live altijd bruut. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: je zegt het, net aan het luisteren schitterend signature ![]() |
|
Net toevallig gisteravond een interview met hem gehad. Nieuwe plaat is wat mij betreft met enorme afstand hun beste. Nummers van gemiddeld vijf minuten met kop en staart en enorm veel vette breaks. ![]() |
|
zo! benieuwd signature ![]() |
|
quote: Benieuwd!!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Het eerste nummer van Blood Magick Necromance vind ik een van de beste Belphegornummers ooit. Ook de titeltrack mag er wezen. De andere nummers vind ik (nog) niet zo pakkend. Ik mis een beetje de 'waanzin' die naar mijn idee zo kenmerkend is voor de eerdere cd's van Belphegor. Desondanks zeker geen slecht album wat mij betreft. 'Gedragen' nummers, met veel dreiging. ![]() |
|
Ben nu op de first listen. Tweede en derde nummer deed me een beetje denken aan Nile. Disciple Through Punishment voelt wel écht Belphegor. Ik ben tot nu toe best tevreden, eens zijn of mijn enthousiasme aanhoudt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Heerlijke plaat weer van deze mannen. Ik vind er veel zweedse invloeden inzitten, erg lekkere twingitaarstukken en fijne beukende drums. Zal wederom niet snel vervelen, deze plaat. ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Luister maar eens naar de nieuwe schijf ![]() |
|
Gebruiken de heren een drummachine of een "echte" drummer? Het komt erg mechanisch op me over. Wat niet wil zeggen dat het slecht is, integendeel. I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! ![]() |
|
Blijf het een vreselijk saaie band vinden. Boeiender ![]() |
|
Pff die nieuwe is wel een partij symphonisch zeg, met name die eerste tracks. Niet mijn ding. De snelle stukken zijn tof maar daar zet ik dan wel een Dark Funeral plaat voor op als ik er zin in heb. Tot nu toe tegenvallertje maar ik zal hem nog wat vaker luisteren. ![]() |
|
Zeeeeeer matig album. De laatste 3 nummers zijn best goed, maar voor de rest boeit het voor geen meter. Jammer, alweer. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Goeie band ooit, nu boeit 't voor geen meter meer. Interessant tot aan Blutsabbath, daarna eenheidsworst. En op die laatste een typische Abyss-studio productie om 't helemaal om zeep te helpen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Daar was ik al bang voor.. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Het klinkt wel goed maar daar houdt het ook wel mee op. Doet niks voor me. Jammer. Er staan wel een paar goede nummers op. I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! ![]() |
|
Ik heb hem pas 1 keer geluisterd. Maar het maakte geen indruk. Nu maakt tegenwoordig de meeste standaard blackmetal geen indruk meer op me, maar dit klonk wel heel gewoontjes. ![]() |
|
Ik heb deze band nooit echt gevolgd. Op aanraden van een vriendin ben ik me er eigenlijk pas echt in gaan verdiepen. Bondage Goat Zombie was het eerste album wat ik van ze kocht en ik moet zeggen dat ik dit nieuwe album toch echt een paar stevige stappen beter vindt. Ik geef ook onmiddellijk toe dat het geen vreselijk origineel album is. De heren hebben goed geluisterd naar onder andere Nile (riffs) en Keep of kalessin (epische sfeer). Maar Blood magick Necromance rost gewoon als een gek! Fucking hell wat gaat Belphegor tekeer op dit album! En laat dat nou net zijn waar ik enorm van geniet. Intussen ben ik ook bekend met wat ouder werk van Belphegor (o.a. met Necrodaemon terrorsathan en Pestapokalypse VI) en het oudere werk is inderdaad een stuk rauwer. Meer botte bijl werk. Voor mij hebben beide kanten van Belphegor hun charme. Hoe dan ook, ik vind dit het beste Belphegor album sinds Pestapokalypse VI. En voor mij is dit nu al een van de death metal hoogtepunten van dit jaar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ik moet m'n mening ook herzien. In eerste instantie was ik nogal teleurgesteld, vanwege 'alweer meer van hetzelfde', maar heb het album gelukkig nog wat luisterbeurten gegund de afgelopen maand en dan moet ik schoorvoetend toegeven dat Blood Magick Necromance toch met heel veel gemak de twee voorgangers overtreft. Aan het niveau van de eerste 6 albums geraken ze echter niet. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Na Lucifer Incestus is het wat mij betreft gedaan met Belphegor. Wat ik jammer vind van deze band is dat het instrumentaal wel snor zit, maar de teksten allejezus bedroevend zijn. Look at me, jerking off in the shower... This will be the high point of my day; it's all downhill from here. ![]() |
|
Dan kun je 99% van de bands wel afschrijven. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |