![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ik weet! Ik hoop dat hij mn jaarlijstje van 2006 nog haalt! ![]() |
|
Godverdegodver, wat knalt die Pestapocalypse weer heerlijk onbenullig hard. Heerschplaat ![]() ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:Oe! Daar ben ik dus verschrikkelijk benieuwd naar! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ik ben ook erg benieuwd. De promo zal binnenkort wel door m'n brievenbus donderen. ![]() ![]() |
|
quote:idd, you lucky bastard. ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Je ken em ook al downloaden heur, of is dat te new-skool ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:done ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
en en en en ![]() ![]() ![]() Lekker hé www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:Eerst ff werken, dan vanavond naar Utrecht en dan ga ik m'n buren er morgen ff mee lastig vallen ok? ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Heb hem al. Heerlijke plaat geworden. De 'melodie' van Blutsabbath met de bruutheid van Lucifer Incestus, zo hoor ik het tenminste ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Damn ik wil hem ooooook....... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Kun je nem niet downloaden dan?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Ja, heb ik wel gedaan. Ik kon gewoon niet meer wachten. Vette plaat, kopen dus ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Had ut tegen Zillah ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Jij wil wel iedereen aan het downloaden hebben of niet? ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
wat een grappige videoclip hebben die mannen op lucifer incestus gezet ![]() signature ![]() |
|
quote: Sorry ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Ja maar wil hem dan ook origineel hebben. Ben gewoon erg benieuwd. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Denk niet dat je er spijt van zult krijgen. Ik vind het tenminste een erg goede plaat geworden. Alleen jammer dat Nefastus nu weg is; ook op deze krijgt zijn kit er meer dan behoorlijk van langs ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Voor de liefhebbers is er volgende week vrijdag in mijn lieflijke dorpje toevallig een CD-presentatie van de nieuwe Belphegor. Ik had al begrepen dat Zillah wel op bezoek wilde komen, maar mochten er nog meer liefhebbers zijn, dan zijn ook zij bij deze uitgenodigd voor een fijne avond kantklossen, bridge en wat Belphegor. Laat me weten of je wilt langskomen i.v.m. slaaplaatsen. ![]() |
|
Jaja, Belphegor ben er ook wel benieuwd naar Grtz ![]() |
|
De nieuwe cd is erg gaaf ![]() Ze komen op X-mass Festival in 013 ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |