|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
dedju zeg, die nieuwe is best goed signature |
|
Ik voel m niet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vind het ook een beetje een saaie plaat. |
|
titties signature |
|
Ik hou niet van vrouwen met corpsepaint, blackmetal is smerig, vrouwen horen schoon te zijn, en lekker te ruiken, die metal vrouwen zijn nooit al te fris, vlechten, staartjes en roze kleren, en het mooist is met een Gooise R mmmmmmmmmmmmmm. lol Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Dat is een heel erg slechte clip... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
maar wel een heerlijk nummertje! |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: +1 Wat een bagger... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Heerlijk! |
|
Belphegor - On Hold Until May 2012 We have been informed that Belphegor have been forced to stop all activities until May 2012. Frontman/guitarist/founding member, Helmuth Lehner went through a serious and difficult operation 16 days ago after the South American tour, and as result of this Belphegor have indeed had to cancel all shows until May next year. Ik heb gehoord dat het om leukemie zou gaan... Black seeds of bunny! |
|
da's nie best signature |
|
Nope... Black seeds of bunny! |
|
Tijd voor wat Blood Magick Necromance? |
|
:') Black seeds of bunny! |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Tja.. dat krijg je er van als je de HEERE dist. 4 Daartoe zullen uw altaren verwoest, en uw zonnebeelden verbroken worden; en Ik zal uw verslagenen nedervellen voor het aangezicht uwer drekgoden. 5 En Ik zal de dode lichamen voor het aangezicht hunner drekgoden leggen, en Ik zal uw beenderen rondom uw altaren strooien. |
|
Pffft, net of die OT-god nog meedoet. Anyway, matig benieuwd naar nieuw materiaal Belphegor. Ik hoop dat ze weer wat fris brengen, maar ik ben bang van niet. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik vind ze live altijd wel lekker Black seeds of bunny! |
|
Goatreich en Pestapocalys zijn erg ruige platen, en Walpurgisrites heeft zo zn momenten. Hopenlijk is die nieuwe plaat wat spannender dan de voorgaande 3. |
|
quote: Neu, maar in je blote lul met een geitenkop op je hoofd door het bos rennen zal de komst van The Dark Empire ook niet bevorderen |
|
Als de nieuwe op hetzelfde niveau zit van Blood Magick Necromance hoor je mij niet klagen. Faustian Spirit of the Earth |
|
zo, knoop doorgehakt, Belphegor is vanaf nu death metal in de collectie. signature |
|
quote: Hier ook. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |