|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is snel, maar misschien willen ze iets goedmaken na Bondage Goat Zombie Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Bron: MYSPACE Zijn wel lekker bezig, die gekke Oostenrijkers! Poepen elk jaar een nieuwe uit zo lijkt t [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 24-02-2009 13:52] |
|
Hopelijk wordt deze iets beter dan Bondage Goat Zombie Faustian Spirit of the Earth |
|
Jaha, dat weten we nu wel van jou Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hij krijg toch een +1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Oh, hij heeft ook wel gelijk, hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: I know, I know... maar kan het niet laten Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
vet vet vet belphegor was ook echt vet op stonehenge vorig jaar. ze zouden weer eens moeten komen. |
|
quote: Gave titels al in ieder geval Faustian Spirit of the Earth |
|
ik vind hun persberichten toch altijd behoorlijk infantiel overkomen. Als een 14 jarige die zijn nieuwe blackmetalband aan komt prijzen. De teksten zijn ook hilarisch, maar dat laa tik even buiten beschouwing TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Atak, 12 december. http://www.atak.nl/agenda/december/2296 quote: Ja, behoorlijk. Kan me ook moeilijk voorstellen dat zij het zelf echt serieus nemen Ik vind het juist het wel lachen, ver over-the-top bullshit (necrodaemon terrorsathan, whaha!). Zo overdreven 'evil' dat het weer grappig wordt! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Weet je, Olav, ik vraag het ze wel in Bogota, onder het genot van een biertje of 800. Gewoon, omdat het kan. Bruce Banner |
|
Ben benieuwd! Doen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik denk niet dat ze nog naar atak gaan komen ,ze hebben die tour met nile gecancelled en gaan dan in de US touren. Grave vervangt belphegor |
|
Serieus? Wat een bastards! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Grave, saaaaaaaaaiii... Beetje mindere actie inderdaad, volgens mij is touren is Europa veel leuker dan in VS |
|
Oh, haha, ik was niet helemaal serieus Ze mogen het natuurlijk uiteindelijk zelf weten. Ik vind het wel jammer in ieder geval Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik blijf bij mijn punt wellicht hadden ze een heel lucratief aanbod en natuurlijk hebben die lui al heel vaak door Europa getourd |
|
Artwork nieuwe plaat: Faustian Spirit of the Earth |
|
`Tering, zo lelijk worden ze niet meer gemaakt. |
|
Belphegor gaat dan ook duidelijk voor kitch. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik had niet anders verwacht. Over-the-top stijl, maar wel strak uitgevoerd. Ik trek het wel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
'Ik trek het wel'? Jb2 jij. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |