|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Neues gelekt en te downlooien her en der. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Belphegor, wat een feest, hahaha. "De Rasputins van de Death Metal" - Morloch Bruce Banner |
|
Als in; geflipte mafketels, kwakzalvers, verdeeldheid-zaaiers of ... ? Ik denk dat ze het allemaal als compliment zien En over welke Morloch hebben we het, jij Hub Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De gitarist die zijn mond houdt tijdens de nummers. Die noemt zich toch Morloch? Hij heet iig Michael, maar dat is dan weer zo patserig om te zeggen "Oooooh! Ja maar nee! Ik weet hoe hij écht heet!" Edit: Morluch is het blijkbaar. Nog een edit: Rasputins qua batserij en veroveringen. ...goed te weten dat ze zichzelf deze titel geven. Helmuth had dan wel weer leuke foto's van een Colombiaanse meid, de nacht ervoor. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 06-10-2009 16:30] Bruce Banner |
|
Gisteren Walpurgisrites - Hexenwahn opgehaald. DIt vind ik het beste Belphegor album tot nu toe. Vrij dappere uitspraak gezien de albums Goatreich - Fleshcult en Pestocalpys IV, maar dit is voor mij duidelijk de overtreffende trap. Vette riffs, voldoende afwisseling, en ineens komt daar af en toe een hoop melodie om de hoek kijken, vooral het nummer Reichswehr in blood, geweldig! |
|
Deze volgens mij helemaal vergeten mee te nemen in mijn jaarlijst, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-01-2010 19:16] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Reichswehr in Blood is idd een geweldig nummer, evenals het titelnummer. Voor de rest vind ik de plaat gewoon ok, maar meer ook niet. Er gaat wat mij betreft nog steeds niets boven Pestapokalypse Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Die zitten ook niet stil Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind nog steeds dat Goatreich Fleshcult niet overtroffen is als gehele plaat. De anderen zijn ook mooi, maar houden niet bij alle nummers het constante hoge niveau naar mijn mening |
|
Lucifer Incestus, zonder twijfel hun beste; snoeihard, moddervette productie en zeer sterke nummers. Maar Goatreich Fleshcult, Pestapokalypse en Walpurgis Rites vind ik ook erg gaaf. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Doe mij dan maar Pestapokalypse én Necrodaemon Terrorsathan Lucifer Incestus staat daar net onder. Walpurgis Rites vond ik uiteindelijk maar gewoontjes. Degelijke plaat, maar zeker niets meer. Met Bondage Goat Zombie kan ik helemaal niks in z'n geheel en Goatreich-Fleshcult heeft wel sterke momenten, maar vind ik over de hele lijn toch ook niet geweldig. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind Belphegor lekker bruut, ik ga ze eind dit jaar voor het eerst zien en ik ben onwijs benieuwd. De een zegt dat ze live voor geen meter klinken, de ander bleef dagen in euforie hangen. O ja, Lucifer Incestus is mijn favo album. Het doet maar even pijn! |
|
Die nieuwe clip is toch best wel lachwekkend, moet ik eerlijk zeggen Gaaf bandje voor de rest. |
|
quote:Live stelt het helaas niet zoveel voor. Op neurotic ben ik dan ook maar na anderhalf nummer weg gegaan. Beetje kaliber Pestilence: ongeintresseerde bandleden, muzikaal wel sterk. |
|
quote: Mwah, ik heb ze nu twee keer gezien, eerste keer was het zeer overtuigend en zetten zij precies de goede act voor hun muziek neer, de tweede keer klopt meer met bovenstaande. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Was dat toevallig toen ze op Zwarte Cross speelden? Want dat was idd niet geweldig, in een zaaltje gaat het al veel beter |
|
quote: Nee, beide keren in Atak; eerst oude pand, toen nieuwe pand. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik heb geen al te hoge verwachtingen. Sinds Pestapokalypse is het allemaal toch wat bergaf gegaan. Ze zouden beter eens wat meer tijd nemen tussen twee albums door. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Fijne band, ben benieuwd naar die nieuwe. |
|
Goed nieuws, laat maar komen Walpurgis Rites - Hexenwahn vond ik na het tegenvallende Bondage Goat Zombie een opluchting. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Idd ja, maar stond ook niet echt iets memorabels op. Nu ja, met Pestapokalypse hebben ze indertijd de lat natuurlijk heel hoog gelegd. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |