IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : The Mars Volta Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-03-2008 12:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

slechte muziek bestaat niet

maar deze mannen doen wel hun best


signature


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 10-03-2008 14:44 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Had iemand van jullie btw een enslaved tour-shirt aan?


Inter faeces et urinam nascimur


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2008 16:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2008 12:41 schreef Hypnos het volgende:
slechte muziek bestaat niet

maar deze mannen doen wel hun best


man, ik herhaal

dit moet zowat de meest irritante gitaarspelende band zijn die ik ken

klinkt als The Scissor siters en The Darkness

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-05-2008 16:11]


signature


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 16-02-2009 18:32 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik ben eigenlijk niet zo bekend met het solowerk van Omar Rodriguez, maar ik zie dat hij binnenkort in de melkweg staat. De begeleidende muzikanten zitten allemaal ook in The Mars Volta. Lijkt me wel de moeite waard om naar toe te gaan.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 16-02-2009 21:17 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2008 16:10 schreef Hypnos het volgende:
man, ik herhaal

dit moet zowat de meest irritante gitaarspelende band zijn die ik ken

klinkt als The Scissor siters en The Darkness


man, ik denk dat je poep in je oren hebt.

Misschien kan ik je volgen als je echt en alleen op de stem let. Maar dan ben je wel heeeeeel kortzichtig.

Overigens ga ik inderdaad ook naar de Melkweg naar Omar Rodriguez. Heb een aantal cd's van zn solo-project(en) en kan het goed waarderen. Wel een stuk waziger/experimenteler/jazzier dan The Mars Volta, maar zeker wel vet. Ben benieuwd naar hoe ze live zijn en/of het wat weg zal hebben van TMV live. (Zo ja: dan verheug ik me nu al op een geniale drie-en-een-half-uur-durende-set)


Inter faeces et urinam nascimur


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-02-2009 21:43 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 februari 2009 21:17 schreef Stoerbaard het volgende:
man, ik denk dat je poep in je oren hebt.

Misschien kan ik je volgen als je echt en alleen op de stem let. Maar dan ben je wel heeeeeel kortzichtig.


mWoah, Hypnos heeft meestal geen poep in zijn oren, en is niet kortzichtig... Het is een band die je gaaf vind of helemaal niet, en hij vind het verschikkelijk, wat zijn goed recht is.

Wel jammer voor hem dat hij deze geniale muziek niet kan waarderen.


Boeiender


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 17-02-2009 0:31 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2009 18:32 schreef El Chulo het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo bekend met het solowerk van Omar Rodriguez, maar ik zie dat hij binnenkort in de melkweg staat. De begeleidende muzikanten zitten allemaal ook in The Mars Volta. Lijkt me wel de moeite waard om naar toe te gaan.


Vind zijn solowerk erg goed, wel veel overeenkomsten met The Mars Volta. Hij heeft onlangs nog 2 albums uitgebracht. Voor de mensen die geinteressseerd zijn:

2004 - A Manual Dexterity: Soundtrack Volume One
2005 - Omar Rodriguez
2007 - Please Heat This Eventually (EP ft. Damo Suzuki)
2007 - Se Dice Bisonte, No Bufalo
2007 - Omar Rodriguez-Lopez & Lydia Lunch (EP)
2007 - The Apocalypse Inside of an Orange
2007 - Calibration (Is Pushing Luck and Key Too Far)
2008 - Omar Rodriguez-Lopez & Jeremy Michael Ward
2008 - Absence Makes the Heart Grow Fungus
2008 - Minor Cuts and Scrapes in the Bushes Ahead
2008 - Old Money
2009 - Megaritual
2009 - Despair


Persoonlijke favorieten zijn Se Dice Bisonte, No Bufalo en Despair.

Oja, hij speelt ook nog in de Vera (Groningen) 9 maart!

[Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 17-02-2009 0:56]


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 17-02-2009 18:17 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

2004 - A Manual Dexterity: Soundtrack Volume One
2005 - Omar Rodriguez
2007 - Please Heat This Eventually (EP ft. Damo Suzuki)
2007 - The Apocalypse Inside of an Orange
2008 - Omar Rodriguez-Lopez & Jeremy Michael Ward
2008 - Minor Cuts and Scrapes in the Bushes Ahead
2008 - Old Money
2009 - Megaritual
2009 - Despair

die moet ik nog aanschaffen... maar vind 17 euries per stuk toch net wat te veel...


Inter faeces et urinam nascimur


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 14-04-2009 20:33 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

23 juni nieuwe album Octahedron!!
8 juli Paradiso!

En ondertussen vier van bovenstaande albums rijker.


Inter faeces et urinam nascimur


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 15-04-2009 22:24 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Ik heb 't meeste van die troep weggegeven... Alleen The Apocalypse heb ik gehouden... Die kerel brengt echt iedere meurende scheet uit...


We don't take it, we just fake it...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-04-2009 22:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2008 12:41 schreef Hypnos het volgende:
slechte muziek bestaat niet

maar deze mannen doen wel hun best


signature


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 15-04-2009 22:36 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

At The Drive-In was beter.


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 15-04-2009 22:38 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Voor de duidelijkheid: toen ATDI na hun geniale Relationship Of Command plaat uit 2000 op het puntje van doorbreken stonden hebben Cedric en Omar de boel laten imploderen en zijn ze verder gegaan met TMV. Eeuwig zonde.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-04-2009 22:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2009 22:36 schreef innerlogicmarty het volgende:
At The Drive-In was beter.


nog zo een toffe band


signature


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 21-06-2009 10:59 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik heb Octahedron stiekem alvast geluisterd. Het is een erg ingetogen album, vergeleken bij de vorige. Ik ben nog niet echt onder de indruk, maar misschien komt dat nog na een paar luisterbeurten..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 21-06-2009 11:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb hem gisteren eigenlijk blind gekocht. Maar ik ben ook nog niet echt overtuigd. Persoonlijk vond ik de laatste 2 albums een beetje te over-the-top dus een wat rustiger/overzichtelijker album was geen overbodige luxe. Maar dit is wel een heel erg mak album geworden. Toch staan er mooie nummers op. Misschien moet ie gewoon groeien. Time will tell.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Snark
Usericon van Snark
Posted 21-06-2009 11:31 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2009 21:43 schreef MR. N het volgende:
mWoah, Hypnos heeft meestal geen poep in zijn oren, en is niet kortzichtig... Het is een band die je gaaf vind of helemaal niet, en hij vind het verschikkelijk, wat zijn goed recht is.

Wel jammer voor hem dat hij deze geniale muziek niet kan waarderen.


volgens mij heeft hypnos meestal opgedroogde olifantendrollen in zn oren, daarom ben ik net als zovelen hier al tijden gestopt met de youtoeplinks aan te klikken van de ontelbare waardeloze bandtopics die deze neger aanmaakte.

Als meneer Hypnos het niets vind moet het wel echt heel erg kut zijn


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 21-06-2009 12:12 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Octahedron heeft een paar luisterbeurten nodig gehad, maar tis weer een geweldig album geworden


Inter faeces et urinam nascimur


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 05-07-2009 14:25 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik ben ook om! Opnieuw een prachtige cd.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-07-2009 14:53 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb nog steeds 2 kaartjes over voor het concert a.s. woensdag, mocht iemand nog geinteresseerd zijn...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 05-07-2009 16:10 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Volgens mij is dat concert al uitverkocht, dus dat moet geen probleem zijn, toch?


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 14-07-2009 22:01 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

was een goed concert, maar niet zo goed als de vorige in de 013


Inter faeces et urinam nascimur


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-02-2010 0:12 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



ROFL! LOL Leuk gedaan hehe


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 17-03-2010 21:13 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ouch, pijnlijk dit..


Dan liever deze..



[Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 17-03-2010 21:13]


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-03-2010 21:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Video die ik postte is (goed ge)nep(t) uiteraard


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen