|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
slechte muziek bestaat niet maar deze mannen doen wel hun best signature |
|
Had iemand van jullie btw een enslaved tour-shirt aan? Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik ben eigenlijk niet zo bekend met het solowerk van Omar Rodriguez, maar ik zie dat hij binnenkort in de melkweg staat. De begeleidende muzikanten zitten allemaal ook in The Mars Volta. Lijkt me wel de moeite waard om naar toe te gaan. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: man, ik denk dat je poep in je oren hebt. Misschien kan ik je volgen als je echt en alleen op de stem let. Maar dan ben je wel heeeeeel kortzichtig. Overigens ga ik inderdaad ook naar de Melkweg naar Omar Rodriguez. Heb een aantal cd's van zn solo-project(en) en kan het goed waarderen. Wel een stuk waziger/experimenteler/jazzier dan The Mars Volta, maar zeker wel vet. Ben benieuwd naar hoe ze live zijn en/of het wat weg zal hebben van TMV live. (Zo ja: dan verheug ik me nu al op een geniale drie-en-een-half-uur-durende-set) Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:mWoah, Hypnos heeft meestal geen poep in zijn oren, en is niet kortzichtig... Het is een band die je gaaf vind of helemaal niet, en hij vind het verschikkelijk, wat zijn goed recht is. Wel jammer voor hem dat hij deze geniale muziek niet kan waarderen. Boeiender |
|
quote: Vind zijn solowerk erg goed, wel veel overeenkomsten met The Mars Volta. Hij heeft onlangs nog 2 albums uitgebracht. Voor de mensen die geinteressseerd zijn: 2004 - A Manual Dexterity: Soundtrack Volume One 2005 - Omar Rodriguez 2007 - Please Heat This Eventually (EP ft. Damo Suzuki) 2007 - Se Dice Bisonte, No Bufalo 2007 - Omar Rodriguez-Lopez & Lydia Lunch (EP) 2007 - The Apocalypse Inside of an Orange 2007 - Calibration (Is Pushing Luck and Key Too Far) 2008 - Omar Rodriguez-Lopez & Jeremy Michael Ward 2008 - Absence Makes the Heart Grow Fungus 2008 - Minor Cuts and Scrapes in the Bushes Ahead 2008 - Old Money 2009 - Megaritual 2009 - Despair Persoonlijke favorieten zijn Se Dice Bisonte, No Bufalo en Despair. Oja, hij speelt ook nog in de Vera (Groningen) 9 maart! [Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 17-02-2009 0:56] |
|
2004 - A Manual Dexterity: Soundtrack Volume One 2005 - Omar Rodriguez 2007 - Please Heat This Eventually (EP ft. Damo Suzuki) 2007 - The Apocalypse Inside of an Orange 2008 - Omar Rodriguez-Lopez & Jeremy Michael Ward 2008 - Minor Cuts and Scrapes in the Bushes Ahead 2008 - Old Money 2009 - Megaritual 2009 - Despair die moet ik nog aanschaffen... maar vind 17 euries per stuk toch net wat te veel... Inter faeces et urinam nascimur |
|
23 juni nieuwe album Octahedron!! 8 juli Paradiso! En ondertussen vier van bovenstaande albums rijker. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik heb 't meeste van die troep weggegeven... Alleen The Apocalypse heb ik gehouden... Die kerel brengt echt iedere meurende scheet uit... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: signature |
|
At The Drive-In was beter. |
|
Voor de duidelijkheid: toen ATDI na hun geniale Relationship Of Command plaat uit 2000 op het puntje van doorbreken stonden hebben Cedric en Omar de boel laten imploderen en zijn ze verder gegaan met TMV. Eeuwig zonde. |
|
quote: nog zo een toffe band signature |
|
Ik heb Octahedron stiekem alvast geluisterd. Het is een erg ingetogen album, vergeleken bij de vorige. Ik ben nog niet echt onder de indruk, maar misschien komt dat nog na een paar luisterbeurten.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik heb hem gisteren eigenlijk blind gekocht. Maar ik ben ook nog niet echt overtuigd. Persoonlijk vond ik de laatste 2 albums een beetje te over-the-top dus een wat rustiger/overzichtelijker album was geen overbodige luxe. Maar dit is wel een heel erg mak album geworden. Toch staan er mooie nummers op. Misschien moet ie gewoon groeien. Time will tell. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: volgens mij heeft hypnos meestal opgedroogde olifantendrollen in zn oren, daarom ben ik net als zovelen hier al tijden gestopt met de youtoeplinks aan te klikken van de ontelbare waardeloze bandtopics die deze neger aanmaakte. Als meneer Hypnos het niets vind moet het wel echt heel erg kut zijn |
|
Octahedron heeft een paar luisterbeurten nodig gehad, maar tis weer een geweldig album geworden Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik ben ook om! Opnieuw een prachtige cd. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik heb nog steeds 2 kaartjes over voor het concert a.s. woensdag, mocht iemand nog geinteresseerd zijn... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Volgens mij is dat concert al uitverkocht, dus dat moet geen probleem zijn, toch? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
was een goed concert, maar niet zo goed als de vorige in de 013 Inter faeces et urinam nascimur |
|
ROFL! LOL Leuk gedaan hehe Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ouch, pijnlijk dit.. Dan liever deze.. [Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 17-03-2010 21:13] Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Video die ik postte is (goed ge)nep(t) uiteraard Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |