|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
En toch had ik liever At The Drive-In gezien... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
..zo duidelijk?? [Dit bericht is gewijzigd door theo! op 15-09-2003 17:58] signature |
|
quote: whâh?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: hooi! bliksemse Vroomshoper! |
|
gegroet...mede marsvolta fan..(om maar ontopic te blijven:p ) ...oja..bliksemse vroomshooper!! signature |
|
|
|
Mijn broer zei dat ik een hele cd moest gaan luisteren van hun. achter elkaar door heb er geen spijt van. Want het was zeer mooi |
|
Heeft iemand enig idee of The Mars Volta een eenmalig projectje is of een full-time band? Ik heb de zanger namelijk een interview horen geven waarin hij leek aan te geven dat het maar om 1 cd ging. En dat ze daarna ieder hun eigen ding gingen doen. Dat zou ik jammer vinden want Deloused blijft een geniale cd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
VRESELIJK !!!! wat een klotemuziek!!Maar nou kon ik at the drive in ook al niet harden.Toch ligt dat niet aan de muzikanten hoor want dat zit wel snor en ze zijn inderdaad best verniewend bezig,ik hou gewoon helemaal niet van deze stroming(bands als sparta,at the drive in en the mars volta dus) Het is mij op de 1 of andere manier gewoon te druk en te volgepropt.Een band die ook best vernieuwend bezig is en die ik wel goed vind is MASTODON en als je een echt gestoord bandje wil horen luister dan eens naar EPHEL DUATH"s the painter's pallete(jazz/emo/metal/prog/rock/pop/core ofzoiets??) het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Hey dude, begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb respect voor ieders eigen smaak. Maar ik heb jou nog maar weinig anders zien posten dan dat je alles kut-bands vind. Misschien moet je eens proberen wat positiefs bij te dragen. Nogmaals, no offense. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: moet je goed lezen dan was je ook opgevallen dat ik dus niet alleen negatief ben alleen geef ik mn mening en daar kunnen ze hier dus niet goed tegen!!maar als je geen mening mag geven waar is een forum dan eigenlijk goed voor???????????????? het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
en over iets positiefs gesproken?ik kom er eerlijk voor uit dat ik HIM best kan pruimen en dan krijg ik ook alleen maar negatief gezeik!!!! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Hmmm, misschien heb ik inderdaad niet goed gelezen. In dat geval mijn excuses. Maar zoals ik al zei was het niet lullig bedoelt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:HIM is kut Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Volgens mij heb ik van ze ooit een live-clip gezien. Het klonk zeker interessant I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Wat is daar positief aan? We don't take it, we just fake it... |
|
tja wat is er positief aan jou?zero? het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
lol, Xon-topicX |
|
Hehe, enkele leden van The Mars Volta (iig Omar) schijnen 4 maanden per jaar in R'dam te wonen. Omar stond een paar weken geleden in Feedback (een grote muziekwinkel) pedaaltjes te checken (hoorde ik van een bekende die daar verkoper is..) Stom genoeg was ik er niet terwijl ik normaal altijd ff ga kijken op vrijdagavond (100 meter bij mijn huis vandaan..) |
|
Ik blijf erbij. Het is een beetje een LZ ripoff. Heb ze vorig jaar in voorprogramma van RHCP gezien in Ahoy. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nee man, ze zijn veeeeeeeeeeeeeel beter dan LZ LZ-kloon dekt de lading niet bepaald.. |
|
LZ-kloon is wel kort door de bocht idd. Toen ik ze live zag kon ik me (met name wat de performance betrof) niet aan het idee onttrekken dat ik outtakes van mijn Song Remains The Same DVD aan het kjjken was. En ze zijn NIET beter dan LZ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Eerder Pink Floyd on LSD! hehe, maar inderdaad, het bevalt mij ook en geeft me soms (soortgelijke, positieve) rillingen die ik alleen bij The Floyd heb.. @Chelman: LZ is echt slechter dan dit! |
|
Nou, ok, Jimmy Page is zeker een geweldige gitarist maar als je hem met Omar vergelijkt wel een stuk conservatiever (gek heh.. zit 30 jaar tussen ) En Cedric zingt veeeeeeeel zuiverder en mooier dan Robert Plant |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |